- خط ِ تیره -

آپلود عکس

۲ مطلب در اسفند ۱۳۹۰ ثبت شده است

 

او گفت : چه بســیار عصیانــَ ت کردم و عقابــ َم نکردی

خداوند به پیامبـــر وحی کرد

به آن بنده ام بگــو :

چه بسیار عقابــ َت کردم و تــو متوجه نشدی ؛

آیا حلاوت مناجاتــ  َم را از تــو سلب نکردم ؟! ..

( پیامکی از یک دوست)

 

 ~~~~~~~~~~~

به یاد داشته باش !

هر لذتی که از حــــرام می چشی

پروردگارت لذتی شیرین تر از حـــلال را ، از تــو خواهد گرفت

و ذائقه ات تغییر خواهد کرد

اگر طعم ِ شیرین ِ مناجات را مدت هاست نچشیده ای ؛

فکر کن !

(منبعش را نمیدانم)

 

 ~~~~~~~~~~~

و دارم فکر میکنم

کدام شیرینی ای از حرام میتواند جایگزین نگــــاه پر عطوفت تو

بر بنده ای خطا کار چون من باشد ؟!...

(خودم ... مخاطب همه حرف های بالا ! )

 

 

+ خدا جان، لطفا ً اهدِنَــــا الصِّرَاطَ المُستَقِیمَ ، صِرَاطَ الَّذِینَ أَنعَمتَ عَلَیهِمْ غَیرِ المَغضُوبِ عَلَیهِمْ وَلاَ الضَّالِّینَ

+-خط تیره-یک ساله شد !(پیشنهادات ، انتقادات و اینا را به صورت کامنت های بدون اسم یا با اسم و یا خصوصی پذیراییم . )

+نام مادر را که یدک بکشی همراهت و نگاه پرعطوفت علمدار سایه سرت شده باشد و تو را از نگاه ها محفوظ بدارد اما بدانی آنقدر رو سیاهی که شرمنده صاحب اسمت شده ای میفهمی که باید یا اسمت را عوض کنی یا هرچه سریع تر رسمت را ... دعــــا ...

+« هذا یوم الجمعه »

| ز. عین |

 

از سفید تا سیاه یک طیف رنگی گسترده است

از روشنایی تا تاریکی ، نورهای مختلفی را می توان تجربه کرد

از تعریف یک انسان خوب تا یک انسان بد آدم های زیادی را می توان شناخت

 

*

 

دسته بندی به سفید و سیاه راحت است

کارت وقتی سخت می شود که بخواهی ب روشن ترین برسی در این طیف گسترده

لمس روشنایی و ترس تاریکی برایمان قابل فهم است

اما رسیدن به نوری که در آن بتوان راه را از بیراه تشخیص داد زمان می برد

باید درک درستی از روشنی واقعی داشت تا پی روشنایی کاذب نرفت

کلیت هایی هست برای تعریف یک انسان خوب و شریف و انسانی ب خلاف ِ آن

 

*

 

این روزها باور نکن کسی بیاید راست راست در چشمت نگاه کند و بدت را بگوید و دشمنی اش را علنی کند / این روزها دور دور ِ نامردیست / مثل شخصیت های پلشت کارتون های کودکی مان دشمنی شان را از چشم هایشان نمی توان خواند / اتفاقا خیلی هم مهربانند / دوست تر از هر دوستی خود را نشان می دهند / سنگ ولایت را به سینه می زنند / اما ب وقتش چوب هم لای چرخ نظام می کنند / ب حمد لله که این کشور امام زمان است و با این کار ها روزی دست خود را رو می کنند / پیراهن های یقه آخوندی هم می پوشند اما کیف های دستشان انگلیسی ست/شاید خوب تر که ببینی کمربند ماسونی اش را هم ببنی / بصیرت این وقت ها به کار می آید / که رهبرمان سید علی می گوید بصیرت یعنی اینکه بدانی شمر که امام زمانش را به قتل رساند همان جانباز صفین است / امام هم بارها تاکید کرده است ملاک بودن حال فعلی را / اصلا حرف هایم این نیست / یکی چون من باید حواسش برای انتخاب باشد / باید حواسم را بیشتر جمع کنم به آقایانی که مستغرق ِ حب ِ ولایت خود را می دانند حتی کارهای خوبی هم در کارنامه هایشان است ، از چه لحاظش که مفهوم است ؟ / آن معلوم الحالانی که این روزها مهره ی سوخته اند ، روزی در این نظام به خیالمان خدمت می کردند / بودند که " پروانه ها می نویسند " می ساختند و حال امروز نامه سرگشاده ها  می نویسند / بودند کسانی که به خیالمان ترور شدند در راه آرمان های نظام مقدسمان اما جان سالم به در بردند برای روزهای مبادا / بودند کسانی که صلاحیتشان تایید شد اما ... / بودند بودند بودند .. نه !! هنوز هم هستند پس حواسمان به انتخاب هایمان باشد که مسئولیم در قبالشان / وظیفه ما اول به طور جدی و پر شور شرکت در انتخابات است و ترغیب دیگران به این امر / و دیگری مطالعه و بررسی صحیح از میان گزینه های در دست رس / حتی باید به این سطح رسید که بین بد و بدتر ،بد را انتخاب کرد / و در آخر این نوشته ها که شاید کسانی آن را تند بخوانند یا حتی بی انصافی و یا اینکه این نوشته را سی یا سی ترین نوشته خط تیره بدانند / خود و شما را توصیه می کنم به بصیرت بصیرت و بصیرت

 

~~~~~~~~~~~

 

+ « اگر در صلاحیت شخص یا اشخاصى تمام افراد و گروهها نظر موافق داشتند

ولى رأى دهنده تشخیصش بر خلاف همه آنها بود، تبعیت از آنها صحیح نیست. »

امام خمینی (ره)

 

+ « انتخاب نامزد اصلح نیز در میان نامزدهای صالحی که صلاحیت آنها تایید می‌شود

دارای اهمیت فراوانی است. »

مقام معظم رهبری – امام خامنه ای ( حفظه الله )

 

+ «خلاف آنکه بسیاری می پندارند ، آخرین نبرد ما – به مثابه سپاه عدالت-

نه با دموکراسی غرب که با اسلام آمریکایی است

 که اسلام آمریکایی از خود آمریکا دیرپاتر است. »

سید شهیدان اهل قلم – شهید آوینی

 

+ « بازخوانی ـ یک وصیت »

 

| ز. عین |