- خط ِ تیره -

آپلود عکس



شب که می شود  /

چشمانم ؛ تمام ِ خنده های [دروغین ِ] روز را  /

بالا می آورند !

 

 

این روزها ، یک نفر هست در من که درد دارد . که انگار زیاد هم غریبه نیست... که دلش بدجوری شکسته است . که دلش بدجوری تنگ شده است . که دوست دارد گوشی ِ همیشه ساکت این روزهایش را بکوبد به دیوار . دوست دارد حمله کند به همه عاشقانه ها . دوست دارد دست بیندازد و قلبش {که این روزها زیاد می سوزد } را از سینه اش بیرون بکشد . دوست دارد بلند بلند بخندد به همه " دوستت دارم " ها  ... این روزها ، یک نفر هست در من که درد دارد . که انگار زیاد هم غریبه نیست ... که دلش بدجوری شکسته است . که دلش بدجوری تنگ شده است ...


| ز. عین |

حاشیه بر متن  (۲۱)


به دست آور انــاری را ، که از دست تو خواهد رفت !..
به دست آور ...



چـــ ه پیــدا ...


سلام
سلام
عزیییییییزم
چه حس مشترکی....
هرچه دل دانه دانه می ترکد
خون سرخ انار ها باتو...
هعی
یاعلی
۱۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۷:۴۶ سیدمهدی ربیعی
این درد نیز بگذرد...
رهاش کن بره رئیس...
سلام
فرصت داشتید برنامه امشب سینما هفت رو از شبکه 3 ببینید
از ته دل
های های گریه کردنم آرزوست!

*
بی خیال ز ه ر ا!
بی خیال تمام خیال ها!
بی خیال همه دوستت دارم ها و دوست داشتن ها
و همه راه ها که رفتیم و آخرش سراب بود
.
.
.
.
.....
تجربه ثابت کرده
این یک نفر را
هرچه کمتر جدی بگیری
کمتر بالا می آوری!

سلام

هرچه میخوانم

باز هم

حاشیه وبلاگتان را (همان توضیح درمورد خط تیره)

دوست تر دارم

یاعلی
اصل های مان درست بود/

این نتیجه ها بودند که نادرست شد !/

من به خیالم او را دارم و او به خیالش ...


+ چقدر حال و هوایمان نزدیک به هم است ///


+ + + آمده بودم کــ ه بگویَم ماه ِ رجب است /


 دستانتان کــ ه بـ ه سمت ِ آسمان رفت ! دعایی حواله ی دل ِ ما هم کُنید /

 

اما


یادم نمی رود دعایی حواله ی دل ِ گرفته أت بکنم /











خدایی هم کنار ماست!!!!

حرفی برای گفتن می ماند؟!
۲۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۲:۰۳ جستجوگر معرفت
باز خوبه چشماتون توانایی بالا آوردن رو داره،ما چه کنیم که در گلویمان صخره ای پدید آمده بس سرسخت
روزهای زیادی است که یک نفر در من درد می کشد و در خود میپیچد و نمی تواند هیچ بگوید.روزهای زیادی ست ..
که دلش بدجوری تنگ شده است ...
بد...جور...
حسی که با جان و دل و روح و جسم کشیدمش؛ چشیدمش. . .
پل است...
بحران...
مدیریت بحران باید و صبر و نلغزیدن...
آخ از درد بعد از لغزیدن. . .جایش درد میکند. . .
تنگ شده ..
بلی ..
بدجور ..
دلش ..
تنگ ..
بدجوری تنگ شده ..
| ز- عین |
ری را یِ عزیز ... ... ... شرح صدر بده خدای خوبم به این بانوی ِ دوست داشتنی ...
خدا قوت
کاش برای دل تنگی هم دوایی پیدا میشد ، یه قرصی ، کپسولی، شربتی ، حتی امپولی ...

هیچ کاریش نمیشه کرد ، جز تحمل 
درد عشقی کشیده ام که مپرس 
زهر هجری چشیده ام که مپرس 


اگر برسم متن درخوری بنویسم چشم حتما ... 
حال اینروزهای من است زهراجان من..............
فقط با یک سال تاخیر....
| ز- عین |
...

ارسال حاشیه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">