- خط ِ تیره -

آپلود عکس


/ ... من در حق ِ خودم ظلم کرده ام

اگر "تـــو" نبخشی

اگر "تـــو"  قبولم نکنی

فاتحه ام  را باید بخوانم

در کمین است دشمن قسم خورده ام

امانــ م میدهی؟! ... /




قسمــ ــش بده به این نــام ها که آدم را ، آدم کرد

ظلم نکن به اشرف المخلوقات بودنت

بگذار خدا فخر بفروشد به فرشتگانش برای داشتن تو

نترس بگو

الهی یا حمید به حق محمد (صل الله علیه و آله وسلم ) ... /

و درد های دلــ ش از این امت

الهی یا عالی به حق علی (علیه السلام) ... /

و ناله های شبانه اش در فراق ِ فاطمه

الهی یا فاطر به حق فاطمه (سلام الله علیها)  ... /

و ... ( داشت ادامه می داد که گفتم )

همین فاطمه (علیه السلام) را بگویی دل خدا را نرم کرده ای !

جان ِ علی نگو صورت نیلی اش

الهی یا محسن به حق الحسن (علیه السلام)   ... /

و جگر پاره پاره اش ...

الهی یا قدیم الاحسان به حق الحسین (علیه السلام)  ... /

و .... ( شانه هایش می لرزید دیگر . گفت )

من هم یک قسم دیگر بدهمش ؟

هر چند به اسم عباسی ام اما رسمم مدد خودش را میخواهد برای خاکساری در راه ولایت

الهی یا دائم الفضل بحق ابالفضل ... /




+ توجه !! ( عطف به بعدا ً تر نوشت ِ پست ِ قبل )

من همه جا اسم وبلاگمو این مدلی ( - خط ِ تیره - ) می نویسم 

حتمنم آدرس میذارم !

مردم آزاری هم بده ! 



| ز. عین |

حاشیه بر متن  (۴۲)

گفت : آیا دوست ندارید خدا شما را ببخشد؟! (نور/۲۲)
گفتم : معلومه که دوست دارم مرا ببخشی

گفت : پس از خدا بخواهید شما را ببخشد و بعد توبه کنید (هود/۹۰)
گفتم : با این همه گناه چه کاری می‌توانم بکنم؟

گفت : مگر نمی‌دانید خداست که توبه را از بنده‌هایش قبول می‌کند؟! (توبه/۱۰۴)
گفتم : دیگر روی توبه ندارم

گفت : ولی خدا عزیز و دانا است و آمرزنده‌ی گناه هست و پذیرنده‌ی توبه (غافر/۳)
گفتم : با این همه گناه ، برای کدام یک از گناهانم توبه کنم؟

گفت : خدا همه‌ی گناه‌ها را می‌بخشد (زمر/۵۳)
گفتم : یعنی اگر باز هم بیایم بازهم مرا می‌بخشی؟

گفت : به جز خدا کیست که گناهان را ببخشد؟ (آل عمران/۱۳۵)
گفتم : نمی‌دانم چرا همیشه در مقابل این کلامت کم می آورم و آتشم می‌زند ؛
ذوبم می‌کند و عاشق می‌شوم ! خدایا قبول ، باشد توبه
خیلی به دل نشست .خیلی.

این پستی که توی کامنت نوشتید منو خیلی خیلی بیشتر آدم می کنه!
و چه کسی است که توفیق پیدا می کند این توبه را؟؟؟
پای پستت، بغضم شکست
اشک ریختم ..
ممنون!
اصن همه ی پست ها و حرف ها کلام ها به کنار کامنت اول خودت را عشق است!
سلام
یا سریع الرضا بخق الرضا!
اینو یادت رفت بنویسی!
جمله سر وبلاگت خیلی به دلم نشست...
اینرو عجب شتکاری داره!هاااا!
التماس دعا
۱۵ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۹:۴۳ نای دل فقط آه
ویا هادی بحق المهدی...
.
.
.
کامنت خودتان فوق العاده بود
قفل شده زبونم...
میدونی، شرمنده ام...
چقدر این پست رو دوست داشتم...چقدر تو حال و هواش بودم...انگار از زبون من بود....

چقدر درباره وبلاگ هامون به هم شبیهه!یه لحظه موندم .

تجربه ی مشترک...در قبرستان!!
آهی می‌ماند و بس. . .
گناهکار بودن به گناه کردن نیست!
به راهی است که بعد از انجام گناه در پیش می گیری!

توبه*
یا
تکرار ..
یک سوآل: این وب‌لاگ:http://khatetire.mihanblog.com/ با شما نسبتی دارد آیا؟! صرفن به خاطر این‌که یه سری چیزای آشنا دیدم اونجا که فکر کردم مالِ یه آدمی باشه که می‌شناسم.
.
این عکسه منُ یادِ یه عکس دیگه انداخت. یه عکس بود که یه دست داشت یه سیبِ سبز رو تعارف می‌کرد. خیلی دوست‌ش داشتم و کلّی خاطره داشت برام. ممنون.
.
آهنگِ وب‌لاگ‌تون هم خیلی قشنگ بود، اون‌قدر که من جتْ‌آئُدیو را که داشت «تیمارستانِ» یزدانی را پخش می‌کرد قطع کردم تا بشنوم‌ش. برای فیلمی‌است؟
رفته رو اعصابت ها
همون که مردم آزاره رو میگم
به فاطمه اش که میرسیم
خاطرمان جمع است که دعایمان مستجاب است ...
خدا بریده ام از عشق و زندگی دیگر
به ایه ایه توبه ، به جان الرحمن ...


للحق
اجر این لرزش دلهایمان با خاندن پست هایت ، محفوظ می ماند پیش خدا...
یا زهرای مرضیه مددی
همیشه اینجا را دوست داشته ام ... چون هر بار می آیم خوب تکان می خورم!

خدا خیرت بدهد...
مردم آزاری خیلی خیلی خیلی بده!
بعله. کامنت‌تان رسید. بنده هم کپی‌ش کردم یک‌جایی و حذف‌ش کردم.
.
ببینین! این‌دفعه هم من حسین علی‌زاده رو قطع کردم که اینو گوش کنم. فک نکنم تو قم پیدا بشه هم‌چه چیزی! لینک دانلود ندارید!
سلام.
مطلب زیبای شما در قسمت دل نوشت در سایت حرف تو درج شد


یا علی مدد
موضوعی داغ و جذاب!!!
شما هم اگر اهل فکر و نظر هستید
پس بسم الله...

زن و بازیابی هویت حقیقی!
کدامین یک؟؟؟؟؟!!!!!!
.
.
.
یا قدیـــــم الاحســـــان بحق الحسیـــــن

زیارت ٍ بامعرفت ٍ اربــ ـاب نصیبمان کن . . .

التماس دعـ ـا
گرچه بخشید گناه پدرم آدم را !
به گناهان نبخشوده قسم دل تنگم
۱۸ ارديبهشت ۹۱ ، ۲۰:۱۹ دریــا لباس خاکی پدرم بود !
دو قدم دلهره دارم
دو قدم دلتنگــــــــــم !!

گاهی این دو قدم ها، دو هزار فرسخ دوری میشود !!
گاهی این دلهره ها امان می برُد ...
سلام
ببین اگه بنا به اسم باشه از لحاظ اسمی من میشم برادرزاده ی تو!
عباسی و قاسمی!
یاد حرفای حاج آقا بکایی افتادم تو سحر های ماه رمضون
خیلی زیبا بود
ارادت مندم.
خوش اومدید به سرلوحه
چقدر خوب است که آدم ها وقتی در واژه ها به تنگنا می رسند واژهایی هست که آرام می کند و همه ی حرف ها را یک جا می گوید مثل:

من لی غیرک.............
انشاا... قلمتان کوثری باشد....
دلم حرم بی نشان مادر می خواد.. دردی که دوا ندارد
...
سلام
نمی دونم چی بگم... فضای اینجا واقعا معنوی و دلچسبه. پروفایل، نظر اول و مطلب اصلی تان، خستگی را از تنم بیرون کرد. خدا انشالله به قلمتان برکت دهد. تنه به قلم خانم شهیدی می زند!
سلام
"همین فاطمه (علیه السلام) را بگویی دل خدا را نرم کرده ای "
واقعا همین طور است ...
سلام
قال رب انی ظلمت نفسی .
کی گفت این را ؟
راستی کجا بودین که تبعید شدید به زمین . حتما جواب بدین
سلام
زیبا مینوسید اما دیر به دیر، ظاهرا شما معتقد به این هستید که هرچه کمیت کمتر باشه کیفیت بالاتره!
کامنت خودتون خیلی خیلی زیبا بود.
.......................
راستی تازه یادم اومد که من اصلا اینجا لینک نبودم که بعدا حذف شده باشم! شرمنده.
رفیق!
کم‌نویس شدی!!!
بروزم " مزد وق وق کردن سگهای بی اصل و نسب این است: استخوانی "

امانم نمیدهد ...
سلام . عیدتون مبارک.
یازهرا.
۲۲ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۸:۴۳ یک شیعه با سلاح قلم
زیبا مینگارید،خیلی زیبا....
۱۲ شهریور ۹۱ ، ۲۲:۴۵ رامین اسفندیاری
سلام
وبلاگ خوبی دارین
ولی من خودم رو تبعید شده به زمین نمیدونم

ارسال حاشیه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">