- خط ِ تیره -

آپلود عکس


بـعـضی هـا بـه طـور خاص بـرگــزیـده انـد

مـصـطـفـی هـم کـه بـاشـنـد

بــرگــزیده تــر ...


| مصطفای ِ شهید | 

 

میدونستم این موقع صبح؛ تا ایستگاه امام خمینی که یه عده ی زیادی پیاده میشن ، خبری از نشستن نیست. کیف ِ سنگین از ماژیکای راندو و وسائل اسکیسمو رو شونه جا به جا میکنم. لوله ی مقوای 100*70 رو میدم دست چپم . با دست راست جواب اسمس دوستم که خواب مونده رو میدم . « نگران نباش دیر نمیرسی ، منم هنوز متروام » و تو دلم غر غر میکنم به استاد ِ مربوطه که امروزی ِ که هیچکس دانشگاه نیست مارو داره میکشونه دانشگاه برای ِ امتحان اسکیس . سنگینی ِ وسائل ِ تو دستم کلافم کرده به سه تا امتحانم که پشت ِ سر هم ِ فکر میکنم . به بعضی از درسا که تو طول ترم نخوندمشون . به مثلا دانشجو بودنم ... به جهاد علمی ...

سنگینی نگاه ِ یه نفر رو حس میکنم رو صورتم .نگاه ِ خیره آدم ها به صورتمو زود متوجه میشم و این اتفاق تو مترو زیاد میفته . سعی میکنم سرمو بالا نیارم ولی نه انگار همینجوری زل زده بهم چون رشته افکارم پاره شده . سرمو میارم بالا تا روشو کم کنم و دیگه نگاهم نکنه . سرمو که میارم بالا چشمام خیره میشه به چشماش که هنوز داره نگاهم میکنه، میخواستم روشو کم کنم ولی اون بدجوری خجالت زدم کرد . 5شنبه بود . 21 دی و سالگرد شهادت مصطفی احمدی روشن و پوسترای عکس ِ مصطفای شهید تو مترو ...

حواسمان باشد یا نباشد ، نگاهشان به ماست ...

 

 

+ علیرضا ... [لینک]

+ در مسلخ عشق جز نکو را نکشند ... [لینک]



| ز. عین |

حاشیه بر متن  (۱۵)

۲۲ دی ۹۱ ، ۲۰:۵۷ - خط ِ تیره -


جبهه‌ای که تو بودی،
خطِّ مقدّمِ شهادت بود
در جنگِ جهانیِ سازمانِ ملل!


۲۲ دی ۹۱ ، ۲۱:۰۱ امــــــــیر
باغبانی پیرم که به غیر از گل ها از همه دلگیرم

کوله ام غرق غم است ، آدم خوب کم است ، عده ای بی خبرند

عده ای کور و کرند و گروهی پکرند ، دلم از این همه غم میگیرد

و چه خوب است که آدم عاقبت میمیرد .
گمان نکنید که آنها مرده اند،آنها زنده اند به حیات ابدی و نزد پروردگارشان روزی می گیرند...

روحشون غریق رحمت الهی انشاالله
...
باید "اصطفی"یت کند !
باید "مصطفی" شوی . . .
آخ گفتی که من هم چقدر این سنگینی را حس می کنم!
و ما همچنان شرمنده ایم . . .
۲۳ دی ۹۱ ، ۱۰:۰۹ محبوبــ ٍ یار
این چند روز بارها نا خود آگاه خیره موندم به عکسشون که توی واگن ها زدن...
چقدر زیبا برگزیدند مصطفای احمدی روشن رو...
۲۳ دی ۹۱ ، ۱۳:۰۴ پشت کوهها
شما کلن هدراتون قشنگه !
۲۳ دی ۹۱ ، ۲۳:۳۶ سید محمدرضا
بعضی چهره ها زیادی قشنگ اند!
اینقدر قشنگ که حیف می شوند اگر بمیرند!

سلام!
به لطف جناب ِ شیرازی وب رفقایی که از سرویس بلاگفا به بیان رفته بودند کلّهم حذف شده
لطفا در صورت امکان لینک ها را اصلاح بفرمایید
یا علی
۲۵ دی ۹۱ ، ۱۴:۵۳ بی تعارف
طاقت نگاه علیرضایش را هم ندارم...
...
زیبا نوشتید واقعا.
هدرت خیلی نازه :)
اصلا جنس آسمانی زمینی نمی شود جایش زمین نیست اسمان...
مصطفی امسال محرم
پیش خود ارباب بود


باورت میشود؟


دلم برایت تنگ است رفیق....
میان ان همه ماژیک
یک جایی هم برای من باز کن
تو که عباسی ای.....
سلام دکتر
اصن دکتراتو عشق است، تو قلموشوری، نوشتن..
دلم هواتو کرده..

با سلام

مطلب شما در "نقل قول" انتشار یافت:

http://www.naghleghol.ir/index.php/shohada-2/255-%D8%AD%D9%88%D8%A7%D8%B3%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%D8%AF-%DB%8C%D8%A7-%D9%86%D8%A8%D8%A7%D8%B4%D8%AF%D8%8C%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87%D8%B4%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B3%D8%AA

منتظر دریافت مطالب خوبتان هستیم"

با لینک ما سایت ارزشی "نقل قول" را به دوستان خود معرفی کنید

با تشکر"

ارسال حاشیه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">