- خط ِ تیره -

آپلود عکس

بسم الله ...

البت که یه سری حرفا رو نه میشه گفت و نه میشه نوشت ..  | درسته که بعضی وقتا همه حرفمون خلاصه میشه تو همون سه نقطه [ ... ] پر معنی !.. | اصلا قبول دارم که ارزش آدمی به حرف هایی ست که برای ِ نزدن دارد !.. | ولی دیگه حرفای نزده و ننوشتم داره قدر یه کتاب میشه ، ناشر خوب سراغ ندارید برای حرفای نزده َم ؟! .. / .


                                          

 

 

+ باشد که تغییر مکانمان باز کند نظق قلم ِ در لک مانده یمان را ...

+میگن صاحب خونه خوب نعمته بزرگیه ! خیری ندیدیم از صاحب خونه قبلی اومدیم اینجا !

+ نه که خودم نبودم و ننوشتم فکر کردم بقیه هم مثل من هستن ولی زهی خیال باطل ..

    سر میزنم به دوستان انشاءالله :)

+ قالب اینجا الان خوبه ؟ بده ؟ یا چی ؟ .. /


| ز. عین |

حاشیه بر متن  (۲۳)

سلام

نه خسته از امتحانات :)
قالبت هم خیلی خوبه
| ز- عین |

سلام
ممنون ولی هنوز تحویل پروژم مونده :|
خودم میدونستم :دی

من الان دنبالِ یه ناشرِ اختصاصی می‌گردم اصن! بس‌که تعدادِ کتابا و فیلما و تئاترام رفتن بالا. تازه یه مدت‌م زده بودم تو کارِ موسیقی!
.
قالب بد نیست. برای یک خطِ تیره، فکر نمی‌کنم بیش از این چیزی نیاز باشد!
| ز- عین |
 
اگه اینجوریه که به همسایه هایی مث شما مفتخریم | اون آیکن تو بلاگفا ک عینک دودی داشت !

الان اینا که راجع به قالب گفتید یه جور فحش محسوب میشه ؟! ..
قالبا به خط تیره احتیاج ندارن یا خط تیره ها به قالب احتیاج ندارن یا از هم خوششون نمیاد یا چی ؟! ..

راستی یادم رفت بگم، علاوه بر صاب‌خونه، آدم باید در انتخابِ هم‌سایه‌هاش‌م دقت عمل به خرج بده. چل‌تا این‌ور، چل‌تا اون‌ور. چل‌تا بالا، چل‌تا پایین!
سلام
مبارک خانۀ  جدید
| ز- عین |

سلام
ممنون :)


وا ! جلل الخالق
بلاگفا به اون گلی چش بود ؟

| ز- عین |

طهورا منم مقاومت بیهوده میکردم قبلا
ولی بیا پنل مدیریت بلاگ رو ببین خیلی خوبه ! ..
ولی جدی هیچ وقت تو زندگیت با بلاگفا مشکلی پیدا نکردی آیا ؟! ..


۱۵ بهمن ۹۱ ، ۱۰:۵۷ منتظر بهار
سلام
مبارک باشه :)

| ز- عین |

سلام :)
میبینی من ِ بی معرفت یادم رفته بود اصلا وبلاگت رو
ممنونم دوست عزیز | گل


سلام
اینجاست که دلم می خواد بگم:
"یوهوهوهوهوهوهوهو"با کلی شکلک خبیث
این روز ها همه بلاگفایی ها سایتمی شوند شما چطور؟؟؟ :D
خوش اومدی رفیق...
خیلیم خوبه قالب.
یاعلی
| ز- عین |

سلام
به به خانم قاسمی فر ِ گل
ما هم همینطور !.. :دی

قالب ِ حالا موقتی
یاعلی مدد است ...


رفیقان می روند نوبت به نوبت ...
| ز- عین |

صبرا بعد خوندن این مصرع ِ عزیز ، آگهی  ترحیمم اومد جلو چشام ! :دی



خونه ی جدید مبارک عزیزم:)

 

| ز- عین |

ممنون زینبی جونم ... | چون نامحرم رد میشه از گذاشتن شکلک مناسب معذورم ! | :دی


...
| ز- عین |

بعد خوندم این پیام یاد یه مزیت خوبه بلاگ افتادم
که کسی ناشناس نمیتونه نظر بذاره :دی
دوست عزیز از خدا بترس :دی


صاحبوخونه بی آزار چی کار کرد اومدی اینجا؟؟؟
تازه...مگه ما چمون بود همسایه هاب ه این خوووبی:)
تازه اینجا شکلکم نداره...-غم-

قشنگه قالبت رفیق
و

التماس نور
| ز- عین |

سلام عزیزم : )
شما که گلی من که با همسایه هام مشکلی نداشتم بی آزار خانواده های خوب بچه های مودب :دی
این پست این بنده خدا رو بخونید تا حدودی حرفای منم هست برای اومدن به بلاگ
http://pareh.blog.ir/post/135
شکلک نداره ک خلاقیت به خرج بدین :دی


راستی من برای "این درباره وبلاگ"حس مالکیت دارم یادته در مورد اسم منسوب و 

"یای" نسبت حرف زدیم...
| ز- عین |

آره "قاسمی" ِ عزیز
این حرفا رو سر همون پستی که این متن درباره وبلاگم رو ازش کپی کردم این حرفا رو زدیم : )


السلام خانم ز .عین!!!!
خوبی؟
چرا خالی میبنید برادر من!
تو کی از من دعوت بعمل آوردی و خودمو گرفتم؟
نه!
کی
کی
کی؟
ها؟؟؟؟؟!!!!
یاعلی
| ز- عین |

سلام اخوی :دی
عه اون روز ک حرف زدیم من ک گفتم قراره بریم
رضوانم گفت بهت گفته
برو عمو مارو فیلم نکن :دی

خلاصه که دلمون تنگیده اساسی کربلایی
مخصوصا هشدارات برای ِ اسراف نون :دی



۱۶ بهمن ۹۱ ، ۲۳:۳۰ نای دل فقط آه
سلام و رحمت خدا
خانه جدیدتان مبارک باشد
| ز- عین |

سلام
خیلی ممنونم  :)


در کل می‌خواستم بگم دو روزِ دنیا ارزش این حرفا رو نداره!
_حد فاصلِ تاریخ تولدو و مرگو اینا!_
| ز- عین |

آهان از اون جهت ! ... بله خب ..


فقط از خدا میترسیم...:)
| ز- عین |

:|

مث ک باید سیستمی که گفتم رو فعال کنم !


می بینم که دیگه به حکم دل از پاسخگویی به کامنتا و این صوبتا معذور نیستین !
| ز- عین |

میدونید به دل مون بستگی داره شدیدا !
برای جواب دادن به کامنت های این پست ازش کسب تکلیف کردم ! اینجور آدمیم من :دی


سلام
خوب کاری کردید، بلاگفا جای موندن نیست.
قلمتون زنده و روان باشه همیشه...
| ز- عین |

سلام
 
ممنون| وَمَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَلَـکِنَّ اللّهَ رَمَى ...


بح بح ...
مبارکا باشد اسباب کشی و خانه تکانی و منزل نو  :)
انشالله که قلمت پر برکت و دلت پر نور و خلاصه از این جور حرف ها ...

| ز- عین |

ممنون ... منور کردین اینجا رو خانم :) ... خیلی حرفای خوبین :دی


سلام همسایه جان :)
بح بح مبارک باشه و از این حرفا :))
خدایی ک آدم تو بیان لذت میبره از نوشتن. مث بلاگفا گستاخی نمیکنن و هکت کنن.
| ز- عین |

سلام علیکم | چقد همه از این حرفا دارن (نظر بالاییروبخون ) :دی ... خیلی ممنون :) | البت ک من حذف نشدم ولی موافقم !


همین سه نقطه ی کوجک ساده
دنیا دنیا حرف آبستن است...
| ز- عین |

ولی تا دنیا دنیاست نمیتونه بار ِ شیشه ش رو نگه داره!
یه روزی یه جایی یه جوری میترکه آدم اگه سه نقطه هاشو تبدیل به حرف نکنه !


این روزها...

نیاز دارم که یکی پیدا شود

مرد و مردانه

معنی این سه نقطه های آخر حرفهایم را

با تمام وجود

حس کند...

بفهمد...

و تا آخر عمر...

پا به پای این دل بیقرار

اشک بریزد  و بیقراری کند...


تا روزنامه ها

تیتر کنند:

یکی دیگر به جمعیت دیوانه ها اضافه شد....


پ.ن:

حس میکنم گاهی

این سه نقطه هایم را

بیشتر از هر کس دیگر

دوست دارم...

 ما ک از بلاگفا بدی ندیدم شایدم نخاسیم ک ببینیم ب هر حا حال خوشی داره وبتون ولی من انگار اینجا غریبم

ارسال حاشیه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">