- خط ِ تیره -

آپلود عکس


آقـای ِ خـوب ِ مـن

مـن ، بـد ! ولـی ..

امـــــروز دلـ ـتـنـگی

از هـمـیـن چـشـمـان ِ گـنـاه دیـده ام  لـبـریـز شـد ...

مـگر نـه اینـکه آهــــوی ِ رمیــده ی چشــمان ِ مــرا تو ضــامنی ؟! .. /

 

 

گنبد

 

رواق ِ مسجد ِ گوهرشاد ، چشم تو چشم ِ گنبد ؛ مشکلات ی سختم آسان شد ولی کاری بکن | دل بریدن از تو دارد باز مشکل می شود ... ، دوساعتی از اذان ظهر گذشته بود و حرم به طور ِ دلنشینی خلوت، جون میداد برای اینکه سرمو زیر چادرم نبرم و بذارم باد رد اشک رو صورتم رو خنک کنه ، کمتر از دوساعت دیگه بلیط داشتم برای ِ برگشت به تهران و دلتنگی بدجوری بغض شده بود به گلوم . چند نفری اومدن و شرایط ایده آلم بهم خورد. چشم یکی از دوستاشونو بسته بودن . هی میگفت :« کجا میبرینم ؟» کسی هم جواشو نمیداد . رسیدن جایی ک من نشسته بودم رو به گنبد . بهش گفتن : « چشماتو باز کن » دوست داشتم جای اون آدم باشم و ببینم چه حسی داره الان ، چون تا چند دقیقه ای دیگه صدایی از هیچ کدومشون نمیومد و فقط اشک ... من هنوز که هنوز ِ از این زاویه گنبد رو میبینم دلم هشت باره میریزه ... آقا اذن نمیدی ؟!.. / .



| ز. عین |

حاشیه بر متن  (۳۸)

این دل ز جنس پنجره فولاد تو نبود
یعنی که زود می شکند از فراق زود ..

چقدر دلم حریمش را می خواهد.دنیا نباشد!من باشم و حرم و باران ..
۱۹ بهمن ۹۱ ، ۰۰:۲۱ Goli JinGueSsss Jj
با افتخار لینک شدید :)
این ورودی به صحن، تداعی کننده روزهای خوبی‌ست برای من، که بد شدند. آن هم به دلیلِ بی‌لیاقتی صاحبِ چشمانی که از ابهتِ گنبدِ طلا، می‌ریزند به هم.
۱۹ بهمن ۹۱ ، ۰۹:۴۶ اینی مینی نژاد

دیوانه به سوی مشهدت می آیم

دیوانه تر از حرم روم هر باره

۱۹ بهمن ۹۱ ، ۱۰:۰۴ نخل ها ایستاده میمیرند
اولین باره میام وبتون.مطالب وبتون عالیه .قلم خوبی دارین
...فَاِنْ لَمْ اَکُنْ‏ اَهْلاً لِذلِکَ، فَاَنْتَ اَهْلٌ لِذلِکَ

اگر که نه! حتما نیستم. خودت لایقم کن...

...
خداییش خوب نوشتید. قبول باشه!
۱۹ بهمن ۹۱ ، ۲۱:۲۱ خانم ف میم
سلام ...

می شود کمک حال ِ دلم شوید ؟؟

اللهّمَ صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضا المرتَضی الامامِ التّقی النّقی  و حُجَّّتکَ عَلی مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثری الصّدّیق الشَّهید صَلَوةَ کثیرَةً تامَةً زاکیَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه کافْضَلِ ما صَلّیَتَ عَلی اَحَدٍ مِنْ اوْلیائِکَ.
۲۲ بهمن ۹۱ ، ۲۱:۳۳ ✿بنـتـ الـهـدی✿
جان رسیده به لب بطلب!
۲۲ بهمن ۹۱ ، ۲۲:۵۲ منتظربهار
:"(

سلام

عذر میخوام شما خودتون هدر ساختید؟؟!

سلام

عذر میخام  شما خودتون هدر وبلاگتونو ساختید؟

منم خیلی دلم تنگ امام رضاست...
2 سال شده تقریبا که زیار ت آقا علی بن موسی الرضا نرفتم...
التماس دعا
یاعلی
منم خیلی دلم تنگ امام رضاست...
2 سال شده تقریبا که زیار ت آقا علی بن موسی الرضا نرفتم...
التماس دعا
یاعلی
۲۳ بهمن ۹۱ ، ۱۹:۵۳ زهره سعادتمند
زیاد دعات کردم..
سلام آجی خوبـــــــــــــــــــــــــم....
قول میدم رفتم حرم دعات کنم..
خدا قوت
:)
این روزا حال و هوای دور و برم خیلی رضاییه...اما لیاقت می خواد که دل آدم هوایی شه...
۲۴ بهمن ۹۱ ، ۱۷:۳۱ خانم ف میم
--- أنا زائر الحسین علیه السلام ---

سلام ...

بروزم ...

التماس دعا
سلام
شاید باورت نشه که فک میکردم زهرا علیمردانی ای!اما اون کتمان کرد و من موندم تو خماری که کی هستی شما؟؟؟؟؟!!!!
یاعلی
۲۴ بهمن ۹۱ ، ۲۲:۵۳ ستار(خرابات)

از آستان رضایم خدا جدا نکند        من و جدایی از این آستان، خدا نکند

بارانی شدیم

یاعلی

ما هم بح بح
۲۵ بهمن ۹۱ ، ۲۰:۳۷ خانم ف میم

چقدر سخت است حال عــــــــــــــاشقی که نمیداند محـــــــــــــبوبش نیز هوای او را دارد یا نه....

دعایم کنید که سخت محتاجم...
اثبات کن کبوتر ِ این جا
نرفتنی ست ...
اینجا همانجاست دیشب دلم بارید
آسمان هم بارید
وداع کردم
خداحافظی نه!
۲۷ بهمن ۹۱ ، ۱۱:۱۶ خانم ف میم
سلام...

"خط خوردم"...
بروزم ...
التماس دعا
سلام
تبادل لینک ؟
۲۸ بهمن ۹۱ ، ۱۴:۱۲ ارحم الرحماء
این زاویه از حرم برایم عالمی دارد و با آن خاطره ها دارم که مرور هر لحظه ش مثل یک زیارت به دل میچسبد ...

شکرا لله
سلام بر امام رضا
عالی بود
یا امام رضا(ع)
۳۰ بهمن ۹۱ ، ۲۳:۰۶ خانم ف میم
سلام
پست جدید نمی نویسید؟؟
دلتنگ قلمتان هستیم:((
کبوتر پر قناری پر کلاغ بی قراری پر!


*
این خونه جدیدتو که نمیذاره بفمم کی بروز میشی دوس ندارم :(

سلام....

منم لحظه تحویل سال صحن انقلاب بودم راستش دل کندن از اونجا محاله

اما....

دلمو کندمو گذاشتم توی حرم

حرم حرم حرم حرم!

من تازه برگشتم از مشهد

عین دیوونه هام

 

ایام فاطمیه

التماس دعا...

یا زهرا

خدا قوت
بهره بردیم!
| ز- عین |
گل

ارسال حاشیه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">