- خط ِ تیره -

آپلود عکس


I am not a diplomat. I am a revolutionary. I speak openly and honestly. We speak openly and honestly. We speak clearly and decisively. You want to point the gun at the people of Iran and say, negotiate or we will shoot. You say these things to intimidate. the Iranian nation. You should know that the Iranian nation is not intimidated by these things .

 

| خسرو شکیبایی در فیلم دلشکسته دیالوگی دارد که با اشاره به "پیراهن یقه آخوندی" می گوید : « دیپلمات ها آخوند شدند یا آخوند ها دیپلمات ؟! » خنده ی ِ تلخی داشت برایم این جمله ، اما آقایمان بار ِ دیگر خط قرمز را تعیین کرد و حجت را بر ما تمام . «من دیپلمان نیستم ، من انقلابی ام»  پس هم عمامه به سرها بدانند که با یکی به نعل و یکی به میخ زدن کار پیش نمی رود و باید صراحتا ً موضع مشخص کنند ، مثل اماممان ، انقلابی .

و هم دشمنان قسم خورده یمان بدانند ما فرزندان ِ همان بزرگ مرد ِ انقلابی هستیم و مرعوب این شرایط نمیشویم اگر طالب مذاکره اند اسلحه را زمین بگذارند اگرنه جوانمردانه وارد میدان نبرد شوند و بدانند ما با تمام ِ دینمان در مقابل ِ تمام ِ دنیاییشان می ایستیم که وعده ی خدا حق است فَإِنَّ حِزْبَ‏اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ ... |

 

| من دیپلمات نیستم، من انقلابى‌ام ، حرف را صریح و صادقانه میگویم. ما صریح و صادقانه حرف خودمان را میزنیم؛ ما قاطع و جازم حرف خودمان را میزنیم. شما می‌خواهید اسلحه را مقابل ملت ایران بگیرید، بگویید: یا مذاکره کن یا شلیک میکنم. براى اینکه ملت ایران را بترسانید، بدانید ملت ایران در مقابل این چیزها مرعوب نخواهد شد |

.

.

.

.

.

 

هی مـَــرد ، دسته گلت بوی ِ باروت میدهد (!)


موج ِ وبلاگی ِ « من انقلابی ام » 

دیگر مناطق انقلابی : رائح | ذهن نوشت | نوشتارهای یک انکولوژیست طلبه | نیلوفرانه | لحن ِ صریح ِ روزگار | کوله پشتی من | بچه های بی پلاک  | دیر و دور | قدم رنجه  | خرابات آری، مرا بسوزان... | فرصتی دوباره برای زندگی | تهران - کربلا | بید مجنون | فردا شکل امروز نیست | سِماکـــــ | گرا | زیر نور ماه | محمد رسول الله | خدا کجاست؟؟؟ | اردی‌بهشت | سرباز امام خامنه ای ... حضرت آقا | صبرا |نقاش فقیر | گناه دیگر | ذات الکرسی؛ ستاره‌ی من | سه الف |


بازتاب در :
وبلاگ نیوز
| راسخون| مرکز تخصصی فقه و اصول قبا تهرانایکنا |
خبرگزاری دانشجو(snn) | آراس اس نیوز |بچه های قلمهشت آسمان

| ز. عین |

حاشیه بر متن  (۳۶)

۰۳ اسفند ۹۱ ، ۲۳:۵۸ خارج ازچارچوب
هنوز عمامه به سر نذاشته ایم
راستش ذوق زده شدم از جمله ی آخر
هی مرد دست گلت بوی باروت میده!
آفرین
:) خدا قوت
سخت نگیرید...به شکرانه حذف پیاممان،لینکتان کردیم :)))
۰۴ اسفند ۹۱ ، ۱۳:۵۳ ستار(خرابات)

مرد عجیبی ست ،دستش بوی باروت میدهد و

شانه هایش  عطر چفیه دارد.به راستی انقلابی ست.

| ز- عین |

سلام | فکر کنم ی اشتباهی شده | ضمیر این جمله من برمیگرده به اون طرف مذاکره ها ! | ینی ایهام داره ؟
تکبیر! :)
من انقلابی ام
خیلی حرف داشت برای خود و غیرخودی
داخل و خارج



سلام. پایدار باشید در سایه ی محبت آقا...
گاهی باید هجرت کرد ...

جنجال یک سکوت خانه جدید اختیار کرد
http://janjal.blog.ir/

اگر در پیوندهایتان جنجال لینک است بی زحمت آدرس خانه جدید را جایگزین کنید

مشتاق حضورتان در چاردیواری جدید هستیم

این روزها که دست ِآقایی "آقا" را خوب بر سرم حس میکنم ، غمگینتر از همیشه میشوم و دوست ندارم کسی کاری کند که  ایشان خم به ابرو بیاورند ...

همانطور که در قنوت دعا میکنیم : ربنا لا تزغ قلوبنا بعد اذ هدیتنا ... باید دعا کنیم هم خدایا ما را بعد اینکه انقلابی کردی انقلابی نگه دار و انقلابی بمیران ...

عالی بود
رونوشت به همه دوستان که این موج خوب را به راه انداختند

این روزها که دست ِآقایی "آقا" را خوب بر سرم حس میکنم ، غمگینتر از همیشه میشوم و دوست ندارم کسی کاری کند که  ایشان خم به ابرو بیاورند ...

همانطور که در قنوت دعا میکنیم : ربنا لا تزغ قلوبنا بعد اذ هدیتنا ... باید دعا کنیم هم خدایا ما را بعد اینکه انقلابی کردی انقلابی نگه دار و انقلابی بمیران ...

عالی بود
رونوشت به همه دوستان که این موج خوب را به راه انداختند
۰۵ اسفند ۹۱ ، ۰۰:۲۸ عبیدک بفنائک
سلام
خیلی ممنون
شرمنده کردید
من انقلابی نیستم اما انقلابی ها رو خیلی دوست دارم !
خیلی دوست ندارم از این که تا آقا یه حرف قاطعانه ای می زنه همه رو جو می گیره و یه حرکت اسمی می کنن اما تو عمل انگار نه انگار...شبیه نامه هاییه که رئسای قوه بعد تذکرات آقا به ایشون می نویسن...البته این حرکات بد هم نیست...اما به شدت کافی و مکفی نیست.
اما خیلی کیف کردم و جیگرم خنک شد از حرفهای آخیر آقا انگار آبی بود رو تمام آتیش های بلند شده از بچه بازی های یه سری دیپلمات ! نه انقلابی !
خدا از عمر ما کم کنه و به عمر ایشون اضافه
یه چیز دیگه هم می خواستم بگم که یادم رفت !
:)
عآلــــــــــیــ ه
تو خود گفتی که در قلب شکسته خانه داری
شکسته قلب من جانا بعهد خود وفا کن

سلام
التماس دعای فراوان...
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم

موجیم که آسودگی ما عدم ماست

سلام

ما هم موجی شدیم :)
سلام و عرض ادب.

منطقه ی ما هم پاک سازی شد،انقلابی ها ساکن شدند!
https://plus.google.com/u/0/103580385879534064377/posts/CG9qqUCVLrh
سلام...ببخشید من یه سوال دارم،چطوری ادرس وبلاگها رو توی صفحات منو ساز وارد کردید؟امکانش هست بدونم؟
| ز- عین |
سلام .. امکان خاصی برای ِ این کار نیست .. اون یک صفحه مستقل ِ که آدرس ویلاگ ها رو با امکان درج لینک قرار دادم :)

سلااااااااام رزمنده

سلام هم قطار

لبیک یا حسین ....
"... که وعده ی خدا حق است 
فَإِنَّ حِزْبَ‏اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ "

"لبیک یا امام "حرف همیشه ی مایی است که در روزگار غیبت ولی معصوم، در رکاب ولی فقیه، مشق ولایت پذیری می کنیم.
... چیزی تا برآمدن آفتاب نمانده است.
سلام بر شما


ممنونم از توضیحتون...اما همین صفحه را وقتی ایجاد میکنم،آدرسهایی که لینک میشن باز نمیشن و خطا میده..یعنی قبل از آدرس اصلی،آدرس وبلاک خودم و صفحه هم درج شده
سلام ...
حلال کنید ما را و دل ِ آلوده مان را ...

التماس دعا
سلام
خدا قوت
منم موجی شدم
لطف بفرمایین ماراهم جز این مناطق بحساب بیاورین
باشد که در عمل هم اینگونه باشیم...
۰۹ اسفند ۹۱ ، ۱۰:۵۰ زیر نور ماه

التماس دعا!

۰۹ اسفند ۹۱ ، ۱۶:۵۵ از رندانه...

هی مرد!.....

 وای...

| ز- عین |
حس میکنم شما هم اشتباه متوجه شده اید
که البته اگه ج تنها کامنتی که داده بودم رو میخوندید متوجه میشدید که مخاطب این جمله حضرت ِ آقا نیست ... آمریکاست
و منظور از دسته گل پیشنهاد مذاکره است !!


سلام...مشکل رفع شد و با اجازه شما از ایده تان استفاده کردم...البته اگر ایرادی نداره :)
به مناسبت اولــــــین سالگرد شهادت برادر شهیــــــدم ، شهیـــــد کربلایی حجت الله رحیمی ختم قرانی برگزار کردیم ...

درصورت تمایل جز انتخابی خود را اعلام کنید تا به نامتان ثبت شود ...

التماس دعا ...
سلام خانم

خُ چرا با جملت مردم رو تو ابهام میذاری !؟ :D
وقتی همه ی جملاتت راجع به آقای خامنه ای ِ و آخرش کلمه " مرد " رو به کار می بری ، آدم ناخودآگاه فکر میکنه برای ایشان است !

| ز- عین |

خودم متوجه اشتباهم شدم
واقعا از همه عذر میخوام که باعث شدم اشتباه فکر کنن ..


بسم الله ... 
سلام علیکم...
بسیار عالی...

سلام
چه کرده ای رفیق...
خانم اجازه مام انقلابی باشیم؟ :دی
التماس دعا
یاعلی
گریه امان دیدن روی تو را نداد
این آب را جمال تو بر خود حجاب کرد ...
.
.
هیچ چیز عالم بی حساب و کتاب نیست ...!
سلام 
باغ فدک با موضوعی متفاوت منتظر حضور شماست 
اگر مایل به تبادل لینک هم بودین در خدمتم
اگر خواستین منو با اسم باغ فدک لینک کنید و بگید با چه اسمی لینکتون کنم
اگر لوگوی باغ فدک رو هم بزارید توی وبلاگتون لطف بزرگی کردین
باغ فدک

چکمه هایت را بپوش

ره-توشه ات را بردار و هجرت کن!

به به خانه ی نو مبارک
شما هم اثاث کشی کردین
صفا دادین حسابی
باریک!

آقا من هم دلم میخواست به این حرکت بپیوندم ولی این روزا قلمم طبق میل خودم نمی چرخه و فعلا افتاده روی دنده لج!!!
می گید چیکار کنم؟

سلام

من انقلابی ام
سبک مدیریتی اسلامی است ..

ارسال حاشیه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">