- خط ِ تیره -

آپلود عکس

 

با توپ ِ پر آمده بودم که عریضه ای بنویسم در شکایت از نود و یکی که دارد آخرین نفس هایش را می کشد . از تمام روزهای سختی که بر من و خانواده ام گذشت . از آن شب ِ قدر ِ کذایی که بابا همه مان را جمع کرد و گفت از تصمیمیش که جز با زینبی عمل کردن توان ماندن برایمان نمیگذاشت. از روزهای سختی که بغض هایمان را قورت می دادیم و مردانه به دیدارش میرفتیم . از روزهای سختی که بر پاره ی ِ تنمان در غربت گذشت کیلومترها دورتر از ما .. از .. از ..

باور بکن نود و یک که این ها قطره ای از دریای ِ روزهایت هم نیست. ننوشتم که ناشکری کنم خدایم را ، یا جفا بدانم امتحان هایش را . نوشتم تا بگویم که گذشت . که هرچند سخت ، نود و یک دارد می رود ، دارد جان میدهد و روح ِ آن روزهای سخت ما را صیقل داده است که هنوز کار داریم تا صاف و شفاف شویم و راضیا برضائک ... اصلا همین که نود و یک با خبر ِ خوب ِ در راه بودن ِ فرزند عزیز تر از جان ِ برادرم رو به پایان است به همه آن روزهای سخت می ارزد اصلا همین که قرار است تا چند ساعت دیگر وقتی صلاة ظهر را در حرم امام الرئوف میخوانم و قبل از به پایان رسیدن ِ نود و یک پرونده اش را برای ِ همیشه در پیشگاه امام الرئوف با همه ی ِ روسیاهی ام می بندم یعنی آن روزهایی که در کشاکش آزمون های الهی می شکستم ، می ایستادم ، اشک می شدم و حتی بعضی وقت هایش را به اصرار در بی راهه می گذراندم نگاه ِ شان را داشته ام که اگر نبودند ما را هم توانی نبود برای ِ ادامه ی ِ راه ... پس بودنتان را شکر که در نود و یک بار سومیست که قرار است لوحِ سیاه ِ دل ِ در گل مانده ام را با نگاهتان غبار روبی کنید و دلم را قرص تر ، به آن وعده آمدنتان در آن سه لحظه سخت تر از تمام ِ سختی های نود و یک ... برای ِ نود و دویی بهتر همین نگاه شما مارا بس و کودکی که می آید و امامی که آمدنش امید ِ تلاش ماست برای ِ بهتر شدن... دلم دخیل ِ همه ی ِ خوبی هایتان یااباالجواد ... دریاب مرا ...

 



* روزهای ِپر رفت و آمدی داشتم که مجال بودنمان نبود در اینجا.. بال ِ پریدنی اگر بود دعاگوییم در حریم ِ امن ِ حرمش
*تصمیم های بزرگ همت عالی و روحیه ای متعالی میخواهد ... به شدت محتاج ِ دعا
*انشالله زیارت بامعرفت نصیبتون بشه .. برای معرفت و قبولی زیارت همه زائرین دعا کنید ... یـاعـلـی ...


| ز. عین |

حاشیه بر متن  (۲۵)

خوشا به زیارتتون
...
ما هم این روزها دلمون خوشه که دوستان حرم میرن واسه ما هم دعا می کنند...
...
یا زهرا
فراموش نشویم...
دعا هم نبود ... از قول ما یه نگاه قشنگ به آقا کنید ...
۲۵ اسفند ۹۱ ، ۱۶:۴۷ پاسدارنسل سوم سبزپوش ولایت
آرامشی ملیح در گوشه چشمانم..
مانند بارانی بروی شیروانی..
اما…
ناودان ندارد..!!
غصه هایم درون سینه ام به چاه میروند.


سلام
عرض ادب و احترام

وبت عالیه..خیلی وبتو دوس دارم طرفدارش شدم..
شماهم تشریف بیارید
خیلی التماس دعا داریم از حضورتون...
یازهرا مادر شهیدان
بهار، طراوت زمین مرده آمد؛
ای بهار من، طراوت دل‌های مرده بیا.
۲۶ اسفند ۹۱ ، ۱۶:۳۹ مــَ ه جبـــین
دو هفته ایست که ظرف نباتمان خالیست...
و آه میکشم و حسرت خراسان را...

درود

هوای تو مرا به عشق می آورد

وبلاگ بسیار دلنشینی راه اندازی کردین

من هم داستان هایی درمورد امام رضا دارم

تقاضا دارم تشریف فرما بشینو درموردشون نظر بدین

منتظر حضورتان

سبز باشید

یا علی


خیلی وقته اینجا رو میخونم ...
و خیلی دوسش دارم


من وقتی از پیشت برگشتم یادم افتاد که چرا عکس نگرفتیم پس باهم؟

زیارت قبول :)
سم‌و سکوت‌و سرب‌و سل‌و سنگ‌و سنگ‌و سنگ
هر "هفت سین" سفره هر سال من سگی است..*
من که [سه‌نقطه]
نوروز شما مبارک
به اضافه اینکه: سالی که رفت سال غم و درد و آه بود
*سیدمحمدعلی رضازاده
عزیییییییییییییییییییییزم.....................

...
...


قبول باشه

نوروز شد؛ غلطید روی سفره ام سیبت
 عیدی بده!
ای برکتِ یک سال .... در جیبت

۰۲ فروردين ۹۲ ، ۲۱:۵۹ بانوی سمباده

زیارت قبول دکتر

تفلد عید شمامبارک..

به خاهرتم سلام برسون

 

عه، چرا اینجا اینقد خارجیه؟شکلک نداره..یام من پیدا نکردم

سلام

بهار فاطمی تان.س. مبارک

www.fanoos14.blogfa.com

چه عکس سوزاننده ای...

۰۸ فروردين ۹۲ ، ۰۱:۳۰ مسیح کردستانی
بنده خوب خدا سلام..
با برترین ، ناب ترین ، خدایی ترین و گمنام ترین وبلاگ های فارسی زبان آشنا شوید.
http://husneyusuf.com/page/topblog
التماس نور


http://husneyusuf.com
سلام
بهارت مبارک عزیز دلم
بانو ز.عین:)
خب مطلب بعدیت که خیلی هم هیجان انگیز و خنده آوره چرا پس نمیشه نظر داد بهش؟
یاعلی

| ز- عین |
سلام سلام
عید توام مبارک خانم خانما
همینجوری :دی

زیارتت قبول !

 

مهم اینه که گذشت .......

خدا قوت به دل و جانت ..

باسلام معرفی آثار مدرسه دانشجویی قرآن وعترت علیهم السلام
quranetratschooll.persianblog.ir
.
سوالی داشتین هم در خدمتم..
یاعلی مدد
۱۵ فروردين ۹۲ ، ۲۳:۴۷ حسین علیمحمدی
آقا مطلب اول وبلاگ خیلی باحال بود
حیف امکان نظر دادن نبود

سلام

ثبت نام اعتکاف مسجد گوهرشاد حرم طهر از طریق ارسال پیامک بدون متن به 30000008 یا از طریق سایت

http://www.aqr.ir/Portal/Home/Default.aspx

یا علی مدد

۱۷ فروردين ۹۲ ، ۰۰:۱۴ یک مسلمان .......
وااااا

چرا خصوصیش کردین

خب ماها چیکار کنیک که اسباب کشیمون نیمه کاره مونده و جناب بیان با مهاجرتمون موافقت نمی کنن؟!!!!

دیگه مام صبرمون تموم شد رفتیم همون بلاگفا بی نوا
| ز- عین |
سلام
چی خصوصی شده ؟!

  چرا قبر تنها دختر آخرین پیامبر خدا مخفی است؟

منتظر دیدگاه های خوبتان هستیم...


بین دیوار و در انگار زنی جان می داد

جان به لب از غم او عالم و آدم می شد

زن در این برزخ پر زخم چه رنجی دیده است؟

بیست سالش نشده داشت قدش خم می شد

 تا زمین خورد صدا کرد: “علی چیزی نیست”

شیشه ای بود که صد قسمت مبهم می شد

 آن طرف مَرد، سکوتش چِقَدر فریاد است

روضه جان سوز تر از غربت او هم می شد؟

آتش و دود چه غوغا میکرد

مادرم فاطمه آوا میکرد

پشت در یاری بابا میکرد

پدرم داشت تماشا میکرد....

سلام
شهادت امّ وجود تسلیت و تعزیت باد!

مانند شمع قصه ات از سر تمام شد
کوتاه مثل سوره ی کوثر تمام شد
سیلی وزید در وسط کوچه باد شد
تا هیجده ورق زد و دفتر تمام شد
از سوختن نه در اثر ضربه شمع من
در پشت چارچوب همین در تمام شد

در پناهش...

ارسال حاشیه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">