- خط ِ تیره -

آپلود عکس


رمـضـانـ م را بـه ذی الـحـجـه؛ گـره زده ام 

قـرآن کـه مـی خـوانـی، بـا زبـان ِ روزه 

بـارهـا گـرداگـرد تـو مـی گـردم ..



+ عَزیزٌ عَلیَّ اَن اَری الَخَلقَ و لا تُریَ و لا اَسمَعَ لَک حَسیساً وَ لا نَجوَی ...



| ز. عین |

حاشیه بر متن  (۱۳)

۲۵ تیر ۹۲ ، ۰۱:۳۶ بی تعارف ...
گفتا که خود حجابی ورنه رخم عیان است!
::
خودم رو عرض می کنم...
۲۵ تیر ۹۲ ، ۱۷:۴۶ مـَـ ه جَـبـیـטּ
:)
۲۶ تیر ۹۲ ، ۰۴:۰۷ سیدعلی میرباباپور
۲۶ تیر ۹۲ ، ۱۶:۳۲ سرود پیروزی
سلام

آدرس وبلاگم به نشانی زیر تغییر کرده است:
http://victoryhymn2.mihanblog.com

به این دلیل:
http://www.cloob.com/profile/wall/one/userid/1521393/wallid/41536886

لطفا لینک سرود پیروزی را به آدرس جدید تغییر دهید

با تشکر
بـ ِ نفــسی انت ...
من مغیب لم یخل ُ منا

شما که هستی ... من کجایم؟!


۲۶ تیر ۹۲ ، ۱۸:۱۲ منتظرت خواهم ماند....
زیبا مینویسید بانو
من هم عباسی م
.
.
.
ما را به دعا کاش فراموش نسازند...
۲۹ تیر ۹۲ ، ۰۲:۵۶ دومین موج وبلاگی صبر ریحانه‌ها

دومین دوره موج صبر ریحانه‌هاست. و دعوت می‌کنیم از تمام کسانی که قلمی در دست دارند و می نویسند و طراحانی که طرح می زنند در زمینه کلی روزه+گرما+حجاب، و موضوعات پیشنهادی:

 

دختران؛ راه‌کارها، تجربه‌ها و تاثیرگزاری حفظ حجاب

مادران؛ راه‌کارهای تربیتی حجاب برای فرزندان و تجربه‌های این راه

همسران؛ من برای حجاب همسر خود چه کرده‌ام؟ (ویژه آقایان)

 

قالب آثار:

 ادبی؛ مینی‌مال، کوتاه‌ نوشته‌های ادبی، شعر و خاطره

 گرافیک؛ پوستر، اینفوگرافی، تصویرسازی

منت می‌گذارید که می‌نویسید و وقت می گذارید، و درنهایت از طریق سایت موج به آدرس Reyhaaneha.ir  و یا ایمیل موج به آدرس Reyhaaneha@gmail.com  نهایتا تا عید سعید فطر در اختیار ما قرار دهید.

سلام
جایی ساخته ام برای دلم
دلی که می خواهد جای خدا باشد...
منتظر حضور گرمتان هستم
قرآن که می خواند
آیه ی عشق چندباره نازل می شود ...
السلام علیک حین تقرءُ و تبیّن ...
۰۱ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۴۷ جوان انقلابی

ای کاش ببینیم همه ماه نهان را

همراه طلوع تو شروع رمضان را

با تلخی اشک غمت افطار نمودیم

از مسجدمان تا که شنیدیم اذان را

چندی ست که چشمان زمین بی تو ندیده است

از باد صبا آن نفس مشک فشان را

تلخند زبان ها بگذار از تو بگویند

تا نام تو تغییر دهد طعم دهان را

قلبی که ز خاک کف پاهای تو دور است

صد سال نخواهیم برایش ضربان را

هر گاه که با تو به مناجات نشستیم

یک بار هم احساس نکردیم زمان را

گیریم که از دیدن تو چشم بپوشیم

آقای دل ما! چه کنیم این دلمان را؟

امسال رسیدیم که از سفرۀ زینب

بر دست گدایان بدهی لقمه نان را

خون گریۀ روز و شبت از غصۀ زینب

باعث شده در کام بگیریم زبان را

برگرد که از کوفه نه، از کرب و بلا نه

از شام بپرسی سبب قد کمان را

۰۱ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۴۷ جوان انقلابی
سلام، شما رو بدون اجازتون لینک کردم!

یاریحان

همکار گرامی من از طریق وبلاگ نقاش فقیر باشما اشنا شدم امیدوارم من رو لایق این بدونید که لینکم کنید

۰۲ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۰۴ جوان انقلابی
فقط
با امام حسین باشید
با امام حسین باشید
با امام حسین باشید...
همین

ارسال حاشیه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">