- خط ِ تیره -

آپلود عکس


تصور کردم آمدنت را 

تصور کردم نگاه ِ تاسف بارت را 

تصور کردم رفتنت را 

و مُردم ... 

از جاماندگی ام ..


+ هذا یوم الجمعة

| ز. عین |

حاشیه بر متن  (۱۳)

بى تو تمام ِ اهل ِ قیامت رفوزه اند
اى نمره ى قبولى ِ دنیا دوازده ...

روزی هزار بار دلت را شکسته ام
بیخود به انتظار وصالت نشسته ام

هربار این تویی که رسیدی و در زدی
هربار این منم که در خانه بسته امسلام

سلام
خــاکـــــ باید بر سر کرد ــــــــــ ؟!!
بروزیم
با حضورتون خوشحالمون میکنید...
پست بعد ... :((
۰۵ بهمن ۹۲ ، ۱۲:۴۹ زهرا خانوم
یه وقتایی که سیمتون وصل شد به حال و جان بقیه هم دعا کنید
ثواب داره بوخودا :دی
| ز- عین |
چشم محتاجم به دعا ..
سلام..
بروزیم با مبحث جدید کتب تاریخ با مضمون :
" ظریف الممالک " !!
با حضور گرمتون خوشحالمون میکنید..
یا علی..
هوا
ابری است، همراه با افزایش ابر، افزایش درد،...
اللهم عجل لولیک
۱۰ بهمن ۹۲ ، ۰۰:۰۵ محمد بذلی عین الدین

اگر در کاری موفق شوی ، دوستان دروغین و دشمنان واقعی

بدست خواهی آورد. [گل]

۱۱ بهمن ۹۲ ، ۱۰:۳۳ سجاد مؤذنی
سلام
میتونی بهم کمک کنی؟؟؟
ازم شکایت شده ! احضاریه برام اومده ! حالا فکر میکنی شاکی کیه ؟ قاضی کیه ؟
قاضی : خدا
شاکی : حضرت رسول (ص)
متهم : بنده ی عاصی
پیامبر از ما شکایت خواهد کرد !...؟
میدونی چرا؟؟؟
خودت بیا بخون !...
توجـــّـه                    توجــــّه

.:: این انقلاب باید زنده بماند ::.

تربتــــــ بروز شــــد..
و من اما هستم!تصور می کنم که هستم...اما آن بودنی که برای تو نباشد،دم و باز دم هایی که برای تو نباشند،نتیجه شان میشود دم و بازدم های بی ثمر و زندگی فارغ از معنی...
و آن وقت است که در عین هست بودن،نیست انگار میشویم!
زندگی نمی کنیم،زندکی کرده میشویم...
| ز- عین |
نیستیم .. نیستیم !
۲۴ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۲۵ سید محمد رضی زاده
چرا زمانه پی نمی برد به اصل گوهرت
زمانه خاک بر سرم، زمانه خاک بر سرت
| ز- عین |
زمانه خاک بر سرم
زمانه خاک بر سرم
زمانه خاک بر سرم
زمانه خاک بر سرم
.
.
.
بعضی وقتها

تو هم اگر مرا ببخشی

خودم، خودم را نمی بخشم!!! 


| ز- عین |
نمیبخشم
۳۰ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۲۵ محمد بذلی عین الدین

سلام

زیباست و خواندنی

منتظر حضور سبزتان هستم.

| ز- عین |
سلام|ممنون

ارسال حاشیه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">