- خط ِ تیره -

آپلود عکس

 

پیش نویس : تهمت عاشقی در کودکی هم برایم دلنشین بود حالا که بیست و یک ساله ام !..


می شنوم که میگویند

««  این بچه چش شده

حتما یه دردی داره که وقت و بی وقت گریه می کنه

یکی باهاش حرف بزنه

شاید دردش رو بفهمه 

درمونی شاید داشته باشه  »»

***

آقــــــــــا جان

اینها نمیهمند

هرچه میگویم که مبــــتلای شما شده ام

 

باورشان نمی شود

هرچه میگویم درمانی ندارم تا موســـــم آمـــــدنت

 

این بار اگر سوال کردند از دردم

میگویم دعـــــا کنید درمــــــانم بیاید ...

 

 

 


اللهم عجل لولیک الفرج و العافیت و النصر و جعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

تقاضا نوشت : اگر برای آمدنش دعا کنید ، انگاری حمد شفا خوانده اید بر این دل ِ بی قرار ...

 

اعتراف نوشت : از آن دلنوشته هاییست که - خط تیره-  را تا در ِ تخته شدن می برد  .... (چرایش را اینجا بخوانید)

 

| ز. عین |

حاشیه بر متن  (۱۹)

۰۱ ارديبهشت ۹۰ ، ۲۲:۵۶ تبعید شده ب زمین- خودم را میگویم
"گذر زمان محبت را در دل عمیق تر میکند و این است فلسفه انتظار"
بسیــــــــــــار عالی

طیب الله

دعا ...
رمز647
۰۲ ارديبهشت ۹۰ ، ۰۰:۳۹ چه فرقی می کنه
زهی خیال باطل....

| ز- عین |
شاید برای من زهـــــــی خیال باطل .... برا شما چه فرقی می کند .. هان ؟؟
بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله رب العالمین
الرحمن الرحیم
مالک الیوم الدین
ایاک نعب...

پ.ن : چ خوش است صوت قر آن
ز تو دلربا شنیدن ...
اللهم صل علی کهف الحصین
۰۳ ارديبهشت ۹۰ ، ۰۰:۱۵ چه فرقی می کند
یعنی واقعا انقدر بی قرار آقاییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیت و النصر و جعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه
ای خواجه درد هست ... ولیکن طبـــیـــب نیست ...
| ز- عین |
پس من چگونه گویم کین درد را دوا کن ....
۰۳ ارديبهشت ۹۰ ، ۲۰:۱۳ چه فرقی می کند
من شمارو نمیشناسم.قصد توهین و جسارتم ندارم.
فقط کنجکاوم بدونم آیا واقعا شما بی قرار امام مهدی(عج) هستین؟یا.....
در ضمن منظور من از فرقی نمیکنه اینی نبود که شما برداشت کردین.

..دعا کنید درمانم بیاید..
یاد تکه ای از دعای ندبه افتادم
...آقاجان ب رمن سنگینه من برای تو گریه کنم و خلق و مردم انگار نه انگار که گمشده ای دارند...مولای از دیده پنهان دارند...
سردار رشید اسلام شهید علی چیت سازیان:
کسی میتواند از سیم خاردارهای دشمن عبور کند که در سیم خاردارهای نفس خویش گیر نکرده باشد .
خوش اومدی اوس عبدالحسین ..
۱۵ ارديبهشت ۹۰ ، ۱۸:۲۸ جایی برای اهل خدا
میگویم دعـــــا کنید درمــــــانم بیاید ...



سلام.

واقعا زیبا نوشتید.

این شبها من رو هم دعا کنید.

یا زهــــــرا
۲۳ ارديبهشت ۹۰ ، ۲۰:۳۹ میناگر عشق(فلق)
سلام خواهری.
خیلی وقته دیگه از وبلاگ بریدم اما امروز دلم خواست بیام و ازت یادی کنم و خونه ام رو خاک زدایی!
عالی بود زهرای مهربونم.
عالــــــــــــــــــــتی
توی لحظه های خدایی شدنت من و هم یاد کن زهرا، وقت های دلتنگیت اسم منو هم ببر که محتاج محتاجم.
دعا کن باز هم بسم الله بگم و...
دلم تنگیده، وقت کردی موبت و بردار و یه میس بزن شادم کن(این دست پیش بودااا)
| ز- عین |
التماس دعای فرج
سلام.
دیدی گاهی میری یجایی بعد دیگه نمیتونی دل بکنی...
وقتی هم داری میری هی برمیگردی پشت سرتو نیگا میکنی...
من این شکلی شدم امروز!
وقتی اومدم اینجا انگار تازه فهمیدم چمه...
یادحرفای دیشب افتادم . . . و تو خود بخوان حدیث مفصل ازین مجمل!
یازهرا
خدا خیرتون بده
برمن که میرسی کــمی آهــسته تر بــرو / دسـتـــم نمی رسـد به بلندای دامنــــت...

.......................................................................................................
سلام...
خوب میدونی این روزا سخت محتاج دعام...
۳۰ ارديبهشت ۹۰ ، ۱۰:۲۹ :::: ـــــمــیــثــمــــ ::::
اشک های گرم/ چشم های مضطرب/ کشش های دل / سرمای نا فهمی/ دل های یخ زده/ و سری بر زانو...

ارسال حاشیه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">