- خط ِ تیره -

آپلود عکس


نفرین؟! در مرامم نیست

اما این بغض های نشکسته و این آه های گاه و بی گاه ...

می ترسم دامنت را بگیرد؛ فرار کن !.. 



*عنوان بیت شعریست از جناب فاضل نظری


| ز. عین |

حاشیه بر متن  (۵)

۰۵ خرداد ۹۳ ، ۰۳:۰۹ | خانم ِ ز. عین |

از این به بعد من از دوست شر نخواهم دید

سفر به خیر تو را من دگر نخواهم دید

دگر برای کسی درد دل نخواهم کرد

دگر ز دست خودم دردسر نخواهم دید 

به ریگ همسفر رودخانه می‌گفتم

از این به بعد تو را همسفر نخواهم دید 

قبول کن که نفاق از فراق تلخ‌تر است

قبول کن که از این تلخ‌تر نخواهم دید 

فقط به صاحب اسمم سپردمت، زیرا

که تیر آهم را بی‌اثر نخواهم دید


دگر برای کسی درد دل نخواهم کرد
.
.
.
توکلت علی الله
| ز- عین |
دگر زدست خودم دردِ سر نخواهم دید ... ! 
قسم به صاحب اسم‌م..
| ز- عین |
میگفت: " به اسمت قسم..."

امان از بغض... 


امام صادق علیه السلام:

سه چیز از خصلتهای ارزشمند دنیا و آخرت است:

بخشودن کسی که به تو ستم کرده است،

پیوستن به کسی که از تو بریده است

و بردباری ورزیدن هر گاه نسبت به تو رفتار جاهلانه ای شود.

۰۸ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۳۲ سراجا منیرا
با سلام

مجموعه پوسترهای اعیاد شعبانیه برای دانلود و چاپ جمع آوری شده
ان شاء الله مورد استفاده قرار بگیره

http://www.seraj8.ir/?p=4065

ارسال حاشیه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">