- خط ِ تیره -

آپلود عکس

(قسمتی از یک نوشته ی بلند برای فرزندم ... فرزندانم... )


و بدان!

در وسط معرکه و کارزار است که دلت را می توانی محک بزنی. برکنار ماندن و نگاه کردن تو را متقی نمیکند. تا مادامی که در التهاب ِ رفتن و ماندن، گفتن و نگفتن، خواستن و نخواستن دست و پا میزنی، نمیتوانی خود را بسنجی. نمیفهمی مرد میدان عمل هستی یا نه. شور ِ رفتن، التهاب خواستن و شوق ِ گفتن است که عیار تو را نشان می دهد.


و بدان!

در پس این شور و شوق و التهاب است که یک به یک به چاله های روح ت و دست انداز های ایمانت پی میبری، بی دغدغگی از بی غیرتی ست. پس از من به نصیحت قبول کن که بروی، بخواهی و بجنگی در معرکه تا بتوانی ضعف روح و بی حالی ایمانت را جبران کنی که اگر نکنی، اگر خود را به کارزار نرسانی به خیال پاک بودن و پاکباز ماندن، عمر را به هدر میدهی و جوانی ات را بر باد ...



دست ِ دلم برایت میلرزد
برای مادر گفتن َ ت
برای ِ جسم َ ت
برای ایمان َ ت
برای ِ بودن َ ت

من مادر بودن را به ارث برده ام ...


| ز. عین |

حاشیه بر متن  (۷)

مامان شدید؟ مبارکه.
| ز- عین |
مامان نشدم، آدم مامان شه که وقت نمیکنه برا بچه ش چیزی بنویسه... آینده نگری دارم میکنم... اون موقع باید بگم بهش :)
مادر...
| ز- عین |
خدا مادر ت رو رحمت کنه بانو ...
این طور که پیش میروید
شاهد که نه؛ باید رستم دستان خطابش کنیم
| ز- عین |
اینا برای ِ شاهد نبود :/ برای ِ بچه ی ِ آدمیزادیمه :) برای بعداً ً ها :)

زیرنویس: شاهد اسم دوربینم ِ 
۰۱ تیر ۹۳ ، ۰۱:۲۶ محمد مهدی
ولی من جدی جدی یه لحظه فک کردم مامان شدین. :|
| ز- عین |
:)
بی دغدغگی از بی غیرتی ست..
عالی بود

| ز- عین |
سپاسگزارم
۰۹ تیر ۹۳ ، ۱۵:۴۴ پلڪــــ شیشـہ اے
خوشبحال فرزند تون ...
| ز- عین |
ان شا الله که مادر خوبی باشم ... باشیم ... نسل بعد دست ما تربیت میشن ... :)
مادر بودن خیلی دردناکه...............

ارسال حاشیه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">