- خط ِ تیره -

آپلود عکس

 

به سبب امانت داری در بین مردم

ملقب به « محمد ِ امین » شده بود ...

 

***

 

این روزها امینی می خواهم

تا درد هایم را به دست هایش بسپارم

و یک دل ِ سیر در آغوشش گریه کنم

 

***

 

آقاجان شنیده ام  شبیه ترین ِ مردمی به پیامبر رحمتمان ...

امینم می شوی؟!  ...

 

 

ای کاش که یک دانه تسبیح تو بودم

 

تا دست کشی بر سر سودا زده من

 

  ـــــــــــــــــــــــــ

 

«« اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و شیعته والمستشهدین بین یدیه »»

 

| ز. عین |

حاشیه بر متن  (۲۹)

۳۰ ارديبهشت ۹۰ ، ۲۳:۱۵ کاش مےشد خدا را بوسید...
مسیح ِ دوران
بیا کـ
حتے صلیب هم
بےقرار توست!

| ز- عین |
حتے تر من ...
وقتی حتی درختان هم
نماز شان را به تو
اقتدا می کنند
ما
با این دل ِ منتظر
کجا برگردیم ؟!
...
آقاجان!
این روزها
تنها
دل خوشم
به نگاه مهربان شما ...
دعایم بر زمین مانده است مهربانم!
منتظرم
تا که دعایت از راه رسد و
دست دعایم را بگیرد
و با خود ببرد ... به پیش دوست ...
_________________________________
سلام
سلامت باشید همیشه انشاا...
دلتون آروم و پرنور
یا زهرا(س)
۳۱ ارديبهشت ۹۰ ، ۲۰:۱۹ ناصر رعیت نواز
حیف ..

جمعه ها ..

روزنامه ای چاپ نمی شود !!

و الا ..

چه تیتری می شد !!

آمدنت ...
ممنون از لطف بی اندازتون
محتاج دعام
جهالت بود...
تو آمدی محمد...
جاهلم...
آمدن م ح م د را بخواه از او...

سلام خواهش میکنم

عقیق سرخ رو یادته؟
۰۱ خرداد ۹۰ ، ۰۱:۰۶ میناگر عشق(فلق)
سلام آجـــــی.
اول میخوام مشکل نظر دهیت حل بشه.
قسمت نظر رو باز کنه! روی صفحه نظر دهی کلیک و شروع کن به نوشتن!
کد واست نمایش داده میشه
من هم این مشکل رو داشتم خواهری.
انشالله درست میشه عزیزم:*
۰۱ خرداد ۹۰ ، ۰۱:۰۸ میناگر عشق(فلق)
فقط میدونم بیمار اومدنشونم!
تب من بی حضورشون پایین نمییاد:(
عالی بووووود
التماس دعا آجی
«« اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و شیعته والمستشهدین بین یدیه »»

سلااام
سپاااس از شما
موفق باشید
یا علی
حرفی نمانده است ...

۰۱ خرداد ۹۰ ، ۱۵:۱۵ میناگر عشق(فلق)
نه واقعا یعنی چی که نمیای؟؟؟
هان هان هان؟؟؟
خو دعام کن:*
سلام
وبلاگ خوبی دارین
وقت کردین طرف ما هم بیاین
اگر هم با تبادل لینک موافقین خبر بدین
در پناه آقام رضا ع
یا علی با سید علی
۰۱ خرداد ۹۰ ، ۱۷:۲۹ میناگر عشق(فلق)
سلام علیکم حاج خانووووم!
خانوم شما نیز همی خوش آمدید...
و همی مارا بسیار بسیار شاد نمودید...
خانم قدم بر دیدگان ما نهادیییید شدید:دی
این...فا که اعصاب همه رو خورد کرده! دزدی هم میکنه عجییییب.
دیدی من زبونشو بلد بودم ؟ آره؟؟؟
ممنونم که اومدی بهم سر زدی بانو..
راستی پیغومچه های ما روی ها میماند!چرا خو؟؟
حالا خارج شوخس: خانم کلی مرسی که مشرف شدین اینج! زیارت قبول:دی
انشالله که حال جفتمون خوب بشه.
آره مارا خدا و لطف خدا بس استتتتتت
انشالله درمانم نه درمانمان زودتر بیاید
....
۰۱ خرداد ۹۰ ، ۱۷:۲۹ تبعید شده ب زمین
برمن که میرسی کــمی آهــسته تر بــرو
دسـتـــم نمی رسـد به بلندای دامنــــت...
۰۱ خرداد ۹۰ ، ۱۷:۳۳ میناگر عشق(فلق)
مهربون زهرا...
فقط سکوت ممتد دارم واسه جوابت...
سکوتی که باید جلویی یه آدمایی بشکنه و نمیشکنه!
ممنونم که اومدی و نذاشتی بغضم آروم بمونه!
۰۲ خرداد ۹۰ ، ۱۷:۲۵ یه قاچ انار
بایدخلیل بودوبه یاراعتمادکرد
گاهی بهشت دردل آتش فراهم است...
یاعلی
۰۳ خرداد ۹۰ ، ۱۱:۰۴ دیوونه غربتی!
سلام علیکم
سالروز ولادت موفور السرور قائمه ی عرش و فرش، اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل، یگانه کفو مولانا امیرالمومنین علی علیه السلام، زهرای مرضیه جناب صدیقه ی طاهره سلام الله علیها رو به ساحت مقدس جناب ولی عصر ارواحنا له الفداه و خدمت شما تبریک و تهنیت عرض می کنم.
فاطمی باشید و فاطمی بمانید
دعا بفرمائید
وبلاگ جدید " اعتراض ملی" در راستای اعتراض به تطهیر سران فتنه و خواص بی بصیرت و نیز حملات ناجوانمردانه به دولت ولایتمدار راه اندازی شد. با مطلب جالب وخواندنی تحت عنوان " هدف از پروژه بن صدریزاسیون چیست؟" آغاز بکار کردیم. لطفا مطلب را به رغم طولانی بودن، کامل و بادقت بخوانید و در انتشار آن کوشا باشید. ما را با نظرات سازنده خود راهنمایی بفرمایید. آینده از آن حزب اللهی ها است.
دوباره جمعه و من و غربت و ..
دوباره من و جمعه و چشمهای خالی از اشک و ..
دوباره من و جمعه و نبودن تو و ..
دوباره من و جمعه و من و من و من و من و ...

کاشکی خدا می رساند یا من را به تو
یا تو را به من ..
امینم میشوی؟...
اللهم عجّل فرجه..
نظر رنجه بفرمائید .. :)
قلمم برای خودم نیست ...
.
محتاجم به دعا ...
.
باغ ایمان ات آباد ...
۰۷ خرداد ۹۰ ، ۰۸:۴۵ دلتنگ شهدا
سلام

و او که بیاید
امین خواهد بود بر همه رازهای سر به مهر من
و در سینه نگاه خواهد داشت آنها را ...

اللهم عجل لولیک الفرج
در پناهش ...
التماس دعا
کُلُنا سَفن النِجاة ولکن سَفینَة الحُسَینِ‌ اَسرَع

التماس دعا
به فکر خـــود باشیم،
خـــود را اصلاح کنیم.
اگر به خـــود نرسیدیم
و خـــود را اصلاح نکردیم،
نمی توانیــــم
دیگران را اصلاح کنیم...
.
----------------------------------------------
عارف بالله، حضرت آیت الله بهجت (ره)
----------------------------------------------

به روزم
۰۹ خرداد ۹۰ ، ۱۲:۴۵ دیوونه غربتی!
ای کاش که یک دانه تسبیح تو بودم ....
تا دست کشی بر سر سودا زده من
آقاجان!
وقتی عشقتو بین دل من نهفتی
از غم دوری حرم چیزی نگفتی ...

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
۱۰ خرداد ۹۰ ، ۱۸:۱۷ گمنام(درگیر عمار شدن)
این شرح بینهایت کز زلف یار گفتند
حرفی است کز هزاران،کاندر عبارت امد

ارسال حاشیه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">