- خط ِ تیره -

آپلود عکس

پسرکم، امشب بیشتر از هر شب دیگری بی تاب ِ بودنت هستم. دوست داشتم بودی تا تویی که هنوز زبان باز نکرده ای را در آغوش بکشم و برای ِ فردا آماده ات کنم. صورت به صورتت بگذارم و بگویمت که دیگر آنقدر مرد شده ای تا با پدرت به قسمت مردانه ی هییت بروی. آنقدر مرد شده ای که بفهمی عموها از اینکه تو آن ها را یاد ِ عزیز ِ پسر فاطمه انداخته ای، چنین بی تاب شده اند. آن قدر مرد شده ای که وقتی سیراب از شیر و آرام سپردمت به آغوش پدرت، در نبود من، با دست و پا زدنت دلش را نلرزانی.

سفیدی زیر گلویت را ببوسم و گریه کنم برای سفیدی گلوی دریده شده ی پسر ِ کوچک ارباب در تاریکی، تا فردای روشنی که لباس سیاه ِ عزای ارباب را تنت کردم و به آغوش پدر سپردمت و گفتمش «امشب علی اکبر با تو» نه صدایم بلرزد، نه چشم هایم اشکی شود.

علی اکبرم دوست دارم از همان کودکی خادم ارباب باشی، از همان اولین هفتم محرمی که صدای ِ گریه ات در بلندگو های هییت میپیچد و روضه خوان میشوی. آخر من نذر کرده ام وقتی مادر شدم بمیرم برای ِ دل ارباب، برای ِ دل بانو رباب...



| ز. عین |

حاشیه بر متن  (۱۱)

بسم الله
.


 ،
 عباسی... ، آاخ
 
...!
.
دیشب به هر شش ماهه ای که نگاه میکردم میگفتم خدا برا پدر مادرت حفظت کنه
و میزدم زیر گریه
| ز- عین |
دیشب هر شش ماهه ای که میدیدم، دست و پایم را گم میکردم برای ِ شش ماهه ای که نداشتم... بمیرم برای ِ دل بانو رباب... 
:(

خدا ان شاالله یه پسر صالح نصیب تون کنه..
| ز- عین |
اگر خدا بخواهد... ممنون 
وقتی مادر شدم فهمیدم..
۱۳ آبان ۹۳ ، ۱۰:۰۶ پلڪــــ شیشـہ اے
آخ ...

بدجوری با دل بازی میکنه این عبارات ...
من نداشته عاشق بچّه هام هستم ... میمیرم براشون!!

یا الله ...
صبر عظیم ...

خداوند فرزندان صالحی نصیبتون بکنه!
(یاران امام زمانشان باشند.)
قافله عشق در سفر تاریخ است و این تفسیری است بر آنچه فرموده اند: 
کل یوم عاشورا و کل ارضٍ کربلا... 
این سخنی است که پشت شیطان را می لرزاند و یاران حق را به فیضان دائم رحمت او امیدوار می سازد....

شهید سید مرتضی آوینی...برگرفته از کتاب فتح خون
آخ علی جانم...
۱۱ آذر ۹۳ ، ۲۱:۳۷ چ ش م ا ن ت ظ ا ر
سلام بزرگوار
به وبلاگ م سر بزنید
نوشته ها و شعرای خودمو توش میزارم
خوشحال میشم نظر بدید
التماس دعا برای زیباترین یوسف زهرا
+یاعلی
۱۲ آذر ۹۳ ، ۱۰:۳۳ سید محمد میرلوحی
سلام. 
خاستیم یکی از 313 نفر بشویم ...

یکی از 20 میلیون نفر هم نشدیم ...



با افتخار لینک شدید ..
اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است...
سلام
مشغول نوشتن سفرنامه اربعین(به نام لبیک) هستم.
خوشحال میشم شما هم در حلاوت و برکتش شریک شوید...
یا علی

ارسال حاشیه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">