- خط ِ تیره -

آپلود عکس


جان ِ دلم، مرد ِ کوچک من، از حالا که در دنیایم نیستی نگران ِ روزهای بودنت هستم. از پسر ِ بزرگتر بانویی خواستم تا دعا کند برای من، تا در تربیت تو و دیگر برادرانت آنگونه باشم که پیش او و دیگر برادرانش روسیاه نشوم. خواستم تا مادرش برای من و پسرهایم دعا کند. دعای او دلگرمم میکند. تصور کن مادر شیرپسران ِ علوی برای تو و پسران ِ دنیا نیامده ات دعا کند. تصور کن در حرم یل ترین پسرش بخواهی که ام البنین شوی. ام البنین شوی تا برای ِ آخرین پسر فاطمه پیشکشی داشته باشی. او آرزوی ام البنین شدن را خوب میفهمد. او خوب می داند که پسران ِ فاطمه فدایی میخواهند. دعای او دلگرمم میکند. دعای او. دعای ِ مادر ِ پسران، برای ام البنین شدنم.




+کاش در طالع ام نوشته باشند مادر ِ پسران. کاش لیاقت داشتن این خواسته را داشته باشم و اگر ندارم قد و قواره ام اندازه اش شود. | وفات بانو ام البنین - فروردین ِ نود و پنج

| ز. عین |

حاشیه بر متن  (۳)

میگویند بچه ها هفت سال تربیت میشوند و یک عمر از آن هفت سال استفاده میکنند!
| ز- عین |
هفت سال اول محبت میبینند و هفت سال دوم خوب بایدها و نباید ها را باید بچشند تا ان شا الله هفت سال سوم مشاور خوبی برایمان باشند... خدا به همه مادرها توان دهد برای این مهم.... این همه هفت در مادرانه ی هفت :)
ان شالله می شوی
ام البنین حضرت صاحب
:)
| ز- عین |
ان شاء الله که لیاقتشو پیدا کنم... دعاکن
مادر دختران هم خوب هست
از ام البنینی ابوالفضل برمیاد
| ز- عین |
پسرها اگر خواهر نداشته باشند از جلوه های بروز ابوالفضلی بودنشان کم میشود.. قطعا خوب هست 

ارسال حاشیه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">