- خط ِ تیره -

آپلود عکس

 

 

چفیه ام را دوست دارم

 

چفیه ام را دوست دارم

زیرا او از کربلا آمده است ..........

طواف کرده شش گوشه ی ضریح نور را

متبرک شده است به عطر خاک کرب و بلا

بارها شده است که به درد و دل هایش گوش دهم

دلش برای من که هنوز راهی سفر عشق نشده ام ، می سوزد

بار ها با من گریسته است که چرا هنوز که هنوز است ، نتوانسته ام هوای کربلا را استشمام کنم

او دلش تنگ ِ اذان کربلاست ...............

و من ِ پا مانده در گل ، دردی شده ام بر دلش

و مانعی برای نرسیدن او به زادگاه دلفریبش

 

چفیه ام را دوست دارم

زیرا مانند سربند یا اباالفضلم

بارها و بارها آغشته شده است به باران هایی که در روضه سیدالشهدا بر آن باریده است

او درد ها و مصیبت های زیادی را شنیده است .................

و قطرات بهشتی باران با تار و پودش عجین شده است

می خواهم روزی چفیه ام را به حسینیه ای ببرم

بسپرمش به سینه زن های عاشق

می دانم آن جا غریبی نمی کند..................

شاید آن جا کمی از دلتنگی اش برای کرب و بلا جبران شود

می خواهم چفیه من هم مانند چفیه شهید حسام * عطر تن سینه زن های علمدار را بگیرد

می خواهم از چفیه ام بوی اشک بلند شود.......................

می خواهم وقتی کسی چفیه ام را دید بر سر و صورتش بزند

مانند وقتی که ماجرای در و دیوار را می شنود  

 

چفیه ام را دوست دارم

زیرا برای هر بسیجی که سلاحش بصیرت است

و اسلحه اش صبر

چفیه نماد ولایت به شمار می آید

نماد عمار های حضرت ماه ..................

چفیه من ، یادآور آن است که من نیز بسیجی ام و ابایی از بذل جان در راه ولایت ندارم

 

چفیه ام را دوست دارم

زیرا روزگاری سجاده مردان بی ادعایی بوده است

و تا لحظات آسمانی شدن خیلی از آن ها همراهیشان کرده است

 

چفیه ام را دوست دارم

زیرا وقتی آن را بر شانه هایم می اندازم

او به من اعتبار می بخشد نه من به او

 

چفیه ام را دوست دارم

زیرا ......................................

 

چفیه ام را دوست دارم

و رهسپارم با آن با ولایت تا شهادت ...

 

 

*: شهید امیر حسام ذوالعلی ، شهید فتنه سال گذشته ، تاریخ شهادت 10/10/88

پ.ن : اللهم ارزقنا توفیق الشهادت فی سبیلک .....

 

 

تهران

زهرا، تبعید شده به زمین

 

| ز. عین |

حاشیه بر متن  (۹)

۰۸ اسفند ۸۹ ، ۰۲:۱۱ میناگر عشق(فلق)
سلام عزیز دلم.
مرسی که اومدی بهم سر زدی زهرا جونم
خوشحالم کردی.
با افتخار لینکت نمودم آبجی جون.
خیلی التماس دعا.
مطلبتم قشنگ بود یه عالمه
| ز- عین |
ممنون که توام سر زدی بهم
۰۸ اسفند ۸۹ ، ۰۲:۱۳ میناگر عشق(فلق)
در کشور عشق مقتدا خامنه ایست// فرماندهی کل قوا خامنه ایست// دیروز اگر عزیز مصر یوسف بود// امروز عزیز دل ما خامنه ایست.
۲۰ اسفند ۸۹ ، ۲۲:۳۵ فدایی(حنانه)
سلام ممنون و خدا قوت...
اگه اجازه بدین این مطلب رو تو وبلاگم میذارم.
التماس دعا...
۲۰ اسفند ۸۹ ، ۲۳:۲۱ فدایی(حنانه)
خوب ببخشید...گفتم حتما..........................
من چرا این جا نظر نذاشتم :-؟
۲۷ مرداد ۹۱ ، ۰۰:۳۳ جواد توکلی
سلام دوست عزیز اگه دوست دارید یکم خستگی در کنید و خوش بگذرونید و سرگرم شید حتما به چتروم ما یه سر بزن ضرر نمی کنی http://www.pcsharp.ir/chat
S@l@m Khoby azizam webe bahali dare va jazab en matn akharitam ke kheyli ziba bod eyval babarasi azizam age vagt karde be en anjomanam ye sare bezan va hatman ozv shokheyli hal mikonim ba ham tafrih eshgo hal hameche kal kal hamechi golam montazeretama by ta hi felan
سلام وبلاگ جالبی دارید امیدوارم که موفق بشیدوقت کردین به من هم سر بزنید و نظرتون رو درباره وبم بگیدممنون
سلام دوست عزیز ...از وب زیبای شما دیدن کردم، با سلیقه اید، خسته نباشید ...خوشحال میشم به من هم سری بزنید ...منتظر حضور و نظرات مکتوب شما هستم ...سپاس ...

ارسال حاشیه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی