- خط ِ تیره -

آپلود عکس

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ادعونی استجب لکم

میخوانمَــ ت چنان ، که اجابـت کنـی مـَــــرا ...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

    گـُـــریختهــ ام

          از همهــ چیز

               و همهــ کس

                  به سوی تـــو ...

                          .

                          .

                          .

                                       توبهــ های شکسته شده

                                                        دلــَ م را به درد آورده

                                                   روسیاهَــ م ، میدانَــ م

                                                                        اما جز تــــو پناهـــ گاهی ندارَ م  ...           

                                                                                                          .

                                                                                                          .

                                                                                                          .

                                                                                                ... من لی غیرک ؟! ...

فَقَدْ هَــــــرَبْتُ إِلَیْکــــــ ... پناهــ َم میدهـ ی ؟!

.

.

.

پــ.نــ :

بی گمان میدانـی که چه در این دل ِ عاشق ِ من میگذرد

 « أَنَّ اللَّهَ یَحُولُ بَیْنَ الْمَرْءِ وَ قَلْبِهِ »

از ازل تا به ابد میگویـی : ادعونی ...

و صدایـَ ت چه اندازه نزدیک است ...

« نَحْنُ أَقْرَبُ إِلَیْهِ مِنْ حَبْلِ الْوَرِیدِ »

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

معبودا ! ...

تو که در امانت داری بی بدیلی ، کاش دینـ مان را هم به امانت نزد خود بپذیری ، چه اگر تو این دین را به امانت نستانـی و محافظت نکنـی ، بعید نیست که ما از بیم ِ رفتـن رهایَـ ش کنیم یا به طمع ِ ماندن خون بهایَـ ش کنیـم .

 

 

| ز. عین |

حاشیه بر متن  (۴۱)

.
ارنی کسی گوید که تــــــــورا ندیده باشد
تو که با منی همیشه چه جواب لن ترانی...
.
منم دعا کنید
گفت :
- از عاشورا برایم بگو...
- گفتم...از بچه های حسین...از غربت شیعه...از شام غریبان...ای کاش چیزی نمی پرسید و من هم چیزی نمی گفتم!
دلم هوای خدا را کرده بود...صدایش زدم...واسمع دعایی اذا دعوتک…اشک امانم را برده بود…احساس می کردم خیلی نزدیک شده ام…آن قدر نزدیک که هر چه می گفتم گوش می داد…حرف های دلم را گفتم...همه اش را…کمی خالی شدم…و اسمع ندایی اذا نادیتک…دوباره چشمانم تار شد…دوست داشتم فریاد بزنم...صدایش کنم...می خواستم بلند بخوانمش…دلم شکست...و اقبل علی اذا ناجیتک…دلم هوایی شده بود…هوس پرواز کرده بودم…نه این که بپرم!…پرواز روحم از دنیا…پرواز از این جسم خسته و پرگناه…تصمیم گرفتم…دلم آرام شد…صدایش زدم…چیزی نشنیدم…دلم سوخت…مثل همان شمع ها...گونه هایم خیس شد….خوش حال شدم…جوابش را حس کردم…صدایش می آمد…دوستت دارم!…باور نمی کردم...از خود بی خود شده بودم...چشم هایم را بستم...طوری که صدایم را فقط "او" می شنید به آرامی زمزمه کردم...ان ادخلتنی النار اعلمت اهلها انی احبک...!
.
.
.
انی احبک...!
نوشته شده توسط : امین
| ز- عین |
.
چاره ای نمانده برایم...
جز فرار...
آن هم از تمام اینجا به آغوش تو...
| ز- عین |
.
مرا ازین بردگی دنیا...
بخر...

و ازادم کن....
ففروا الی الله .......
پس فرار کنید به سوی ِ خدا . . .
| ز- عین |
.
فاغسل قلبک بماء الحزن
همین
| ز- عین |
.
۲۹ تیر ۹۰ ، ۱۰:۴۱ دیوونه غربتی!
و صدایت
چه بسیار نزدیک است
ولی
حیف که قلب من از تو
بسیار دور شده است ...
گو چه کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الهی و ربی
من لی غیرکککککککککککک
| ز- عین |
.
زهرا.......
دیدم رائح را خواندم رائح را سوختم با رائح ضجه زدم زهرا زهرا....
تبریک بگم بابت دیوانگی؟؟؟!!!!آخ زهرا....
تاب همین ها را نداری؟؟؟تاب بیاور صبر کن بذار بری ...نه دعا کن نری...یا نه نمیدانم دعا کن....تو تاب همین جایش را نداری زهرا پس من چی بگم به کی شکایت کنم که دیدم و زندم آخ....من درد شیرین دارم...
الهی به حق شهزاده جوانش بری زهرا بری بری اما.....
درد داری؟؟؟این روزها چرا ذکر نمی گیرید چرا.....؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخ زهرا....
ممنون و من هم
خیلی برای دلت دعا میکنم رفیق
| ز- عین |
.
خدایا ما را دریاب....
.
.
با مطلبی درمورد صدا و سیما به روزم
خوشحال میشم سر بزنید
سلام زهرا جانم. ظهور نزدیک است . خودت اماده کن انشاله یاری خواهی کرد حضرت را . منم دعا کن عزیزم
اللـّهم
... ،

إلی من تکلنی..؟!
و انت
رب المستضعفین
...
نمی فهمم!
اصلا انگار خودم را به نفهمیدن زده ام!
خدایا!
تا وقتی آن لحظه نرسد ...
همان لحظه که همه تنهایم می گذارند و می روند!
همان لحظه که من می مانم و اعمالم ...
همان دم که لحدم رو می چینن ...
تا وقتی آن لحظه نرسد ... نمی فهمم ...
نمی فهمم که با تو بودن چه بود و بی تو بودن چگونه!
.
.
.
من تب کردم
از
مرور
گناهان کوچکم ...
.
.
.
پناهی جز تو نیست ...
اگر تو ردم کنی ... کسی نیست خدایا ...
.
.
.
سلام
دلتون آروم و پرنور ...
عدیله بخوانیم ...
شادی ارواح طیبه شهدا و امام شهدا صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
.
| ز- عین |
.
.......... پس‌نوشت ..........
حرف‌هامان، دروغین
گریه‌هامـان، دروغین
اشک‌هامان، دروغین
.......... پس‌نوشت ..........
ســـــــــــــــکوت
.......... پس‌نوشت ..........
نسأل‌الله منازل‌الشّهداء
آه ارباب دلم آتیش گرفته میسوزه درد دلم تو سینه ام نهفته ار دوری دیگه دارم می میرم اربابم تو شاه و من فقیرم هرشب من بهونت رو می گیرم اگر که بی قرارم هوای گریه دارم میخوام که وقت مردن سر رو پاهات بذارم حسین ثارالله.... آه عباس تو دلم غم تو خونه کرده موغ دلم بازم بهونه کرده بوی حرم منو دیوونه کرده خواب میدیدم یه روز منو خریدی روس سرم خود تو دست کشیدی نسخه عشق تو واسم پیچیدی...
دوست دارم من نگو نیا دلم میخواد بیام منم داد بزنم یه نگاه به اون ضریح شش گوشش کنم خدا فریاد بزنم تو خودت گفتی خدا ادعونی استجب لکم من دلم کربلا میخواد پس حاجتمو تو رد مکن
امیری حسین و نعم الامیر
سلام
باید ترجمان این کلمه شد که پیامبرم نیز به این کلمه ستوده اندش: عبد...
حقیقت بندگی ام را باید بیابم که حقیقت ها در کلام یافتکانش پنهان است..
التماس دعا
موفق باشید
از بیم ِ رفتـن رهایَـ ش کنیم یا به طمع ِ ماندن خون بهایَـ ش کنیـم .



دردم گرفت زهرا...
فقط
الهی
فَاقْبَلْ عُذْرِی
.
.
.
ه م ی ن...
علی را نه

ح س ی ن را بر در خیمه رسانید
...
بادن الله

و باذن رسولش ...
یکی بیاید اذان بگوید

اشهد ان علی ولی الله

سلامــ
| ز- عین |
.
دارم منفجر می شوم!
حال کامنت ندارم فقط می خواهم
ـ_ـ_ـ-ـــــ----_____ـــــــ
گاه باید ضربان یک اشم را این جور نشان داد
وقتی که صاحبش دهانش بسته اس از نوشتن این دردها!!
| ز- عین |
.
برای کربلای ندیده هم اشک ریختن
عالمی دارد..
دیوانگی میخواهد..
بیشتر از کربلا رفته ها حتی



پس
.
.
.
.
.
گریه
کن
.
.
.
| ز- عین |
.
امشب نمیدانم چرا....

.
.
.
.
.انگار علی اکبر یاد ما ها کرده!!
میگویند
دل
به
دل
راه
دارد
عجیب بود رابطه میان این پدر وپسر؛

گمان نمیکنم در تمام عالم، میان یک پدر وپسر این همه عاطفه ، اینهمه عشق ، اینهمه انس و ارادت حاکم باشد...

به روزم.
التماس دعا
یا زهرا
خوشحال شدم... از اینکه به یادم بودی اونم تو هیئت!
خدا البته بلاگفا رو هم کربلایی کنه بفهمه حال شما رو، دیگه ناز الکی نکنه!
ببین زهرا من دیگر تحمل ندارم ....زده به سرم بیا بانی سراغ نداری؟؟؟!!!!!
من کربلا میخوام کربلا میخوام کربلا میخوام
دوباره دل بی قراره آقا عنایتم کن زدم قید خودم رو بکش راحتم کن آرزومه رو پای تو زیبا بمیرم آرزومه یه شب عاشورا بمیرم قسمت اگه نشه تو کربلا بمیرم آرزومه تو مشهد الرضا بمیرم....دلم برا حرمت پر میزنه برا حرمت پر میزنه...

از ما که گذشت اما غمم همینه الهی هیچ کس داغ حرمت نبینه قدم قدم میگم ای دل ای دل امان امان ای دل...
پایم که وصله می زنم این پاره را....
من چند بار تجربه کردم دوباره را....
هرکه پیاده بود از این جا عبور کرد...
چشمم ندید گرد عزیز سواره را....
عیب از لباسهای مناجات ما نبود....
باید عوض کنیم تن بی قواره را.....
از...عقل...این ضریح.. ندیدم کرامتی...
بی خود ....مرید....بوده ام این هیچ کاره را...
عقلم به هیچ جای دگر قد نمی دهد....
امشب بریده ام نفس استخاره را....
.
.
.
.
.
دلگیرم از این ابرهای گیج و گمراه....از آسمان بی خیال از ماه جانکاه
| ز- عین |
.
۰۲ مرداد ۹۰ ، ۰۲:۴۷ یک پابرهنه
می‌خوانمت و شکی نیست که تا به حال هزاران بار مرا اجابت‌کرده‌ای..

اصلاً اجابت کرده‌ای که می‌نشینیم اینجا
و با دل خوش از توبه‌های شکسته‌ شده‌ی مان می‌نویسیم!
| ز- عین |
.
ز هــــ ر ا

ز هـــــــ ر ا

تو بگو چند روز تا محرم مانده؟؟؟؟؟؟؟
| ز- عین |
.

داغ میخواهی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
| ز- عین |
.
تقدیم به طلبه دلاور بسیجی، حجت الاسلام علی خلیلی

http://scalpel.blogfa.com/

بخوان اگر وقت داری رفیق
| ز- عین |
.
نمی دانم... به من که باشد می گویم همین امشب
ولی چه کنم که هیئت ارباب نباید بی رونق باشد... نیاز است که دعوت کنیم...
می دانی خیلی کار داریم!
حضرت زهرا ناراحت می شود ببیند هیئت حسینش کم جمعیت تر است از یک چت رووم
اصلن اسمش را بذار روووم الحســ ین!
روضه را باید بحث کرد تا چیز خوبی از آب در بیاید! البته حـ سـ یـ ن خودش همه چیز را درست می کند ولی خب...

| ز- عین |
.
ز ه ر ا گفتی شام عاشورا... و تمام اضطرابش به دلم ریخت..

امشبی را شه دین در حرمش مهمان است...........


مکن ای صبح طلوع...
| ز- عین |
.
از این حرف ها اینجا نزن!
شافی را هرگز
هرگز
هرگز
در کنار آن رفقا نگذار..انها کجا و من بیچاره کجا.....
از این حرف ها بخواهی بزنی راضی نیستم بیایی به حسینیه ام(اش)
من در میان انان جایی ندارم
وجه اشتراک همه ی ما
جنونمان است
و لاغیر
انها عاشواریی اند
من زمینی
...

خیلی ناراحتم کردی رفیق
خیلی...
پایم که وصله می زنم این پاره را....
من چند بار تجربه کردم دوباره را....
هرکه پیاده بود از این جا عبور کرد...
چشمم ندید گرد عزیز سواره را....
عیب از لباسهای مناجات ما نبود....
باید عوض کنیم تن بی قواره را.....
از...عقل...این ضریح.. ندیدم کرامتی...
بی خود ....مرید....بوده ام این هیچ کاره را...
عقلم به هیچ جای دگر قد نمی دهد....
امشب بریده ام نفس استخاره را....
.
.
.
.
.
دلگیرم از این ابرهای گیج و گمراه....از آسمان بی خیال از ماه جانکاه
پایم که وصله می زنم این پاره را....
من چند بار تجربه کردم دوباره را....
هرکه پیاده بود از این جا عبور کرد...
چشمم ندید گرد عزیز سواره را....
عیب از لباسهای مناجات ما نبود....
باید عوض کنیم تن بی قواره را.....
از...عقل...این ضریح.. ندیدم کرامتی...
بی خود ....مرید....بوده ام این هیچ کاره را...
عقلم به هیچ جای دگر قد نمی دهد....
امشب بریده ام نفس استخاره را....
.
.
.
.
.
دلگیرم از این ابرهای گیج و گمراه....از آسمان بی خیال از ماه جانکاه
پایم که وصله می زنم این پاره را....
من چند بار تجربه کردم دوباره را....
هرکه پیاده بود از این جا عبور کرد...
چشمم ندید گرد عزیز سواره را....
عیب از لباسهای مناجات ما نبود....
باید عوض کنیم تن بی قواره را.....
از...عقل...این ضریح.. ندیدم کرامتی...
بی خود ....مرید....بوده ام این هیچ کاره را...
عقلم به هیچ جای دگر قد نمی دهد....
امشب بریده ام نفس استخاره را....
.
.
.
.
.
دلگیرم از این ابرهای گیج و گمراه....از آسمان بی خیال از ماه جانکاه
پایم که وصله می زنم این پاره را....
من چند بار تجربه کردم دوباره را....
هرکه پیاده بود از این جا عبور کرد...
چشمم ندید گرد عزیز سواره را....
عیب از لباسهای مناجات ما نبود....
باید عوض کنیم تن بی قواره را.....
از...عقل...این ضریح.. ندیدم کرامتی...
بی خود ....مرید....بوده ام این هیچ کاره را...
عقلم به هیچ جای دگر قد نمی دهد....
امشب بریده ام نفس استخاره را....
.
.
.
.
.
دلگیرم از این ابرهای گیج و گمراه....از آسمان بی خیال از ماه جانکاه
پایم که وصله می زنم این پاره را....
من چند بار تجربه کردم دوباره را....
هرکه پیاده بود از این جا عبور کرد...
چشمم ندید گرد عزیز سواره را....
عیب از لباسهای مناجات ما نبود....
باید عوض کنیم تن بی قواره را.....
از...عقل...این ضریح.. ندیدم کرامتی...
بی خود ....مرید....بوده ام این هیچ کاره را...
عقلم به هیچ جای دگر قد نمی دهد....
امشب بریده ام نفس استخاره را....
.
.
.
.
.
دلگیرم از این ابرهای گیج و گمراه....از آسمان بی خیال از ماه جانکاه
| ز- عین |
.
پایم که وصله می زنم این پاره را....
من چند بار تجربه کردم دوباره را....
هرکه پیاده بود از این جا عبور کرد...
چشمم ندید گرد عزیز سواره را....
عیب از لباسهای مناجات ما نبود....
باید عوض کنیم تن بی قواره را.....
از...عقل...این ضریح.. ندیدم کرامتی...
بی خود ....مرید....بوده ام این هیچ کاره را...
عقلم به هیچ جای دگر قد نمی دهد....
امشب بریده ام نفس استخاره را....
.
.
.
.
.
دلگیرم از این ابرهای گیج و گمراه....از آسمان بی خیال از ماه جانکاه

ارسال حاشیه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">