- خط ِ تیره -

آپلود عکس

بسم رب الحـ سـ یـ ن

 

إنَّ لِقَتلِ الحُسَین (ع) حَرارَة فی قُلوبِ المُومِنینَ لاتَبرُدَ أَبَدا

 

همانا از شهادت حـ سـ یـ ن .ع.حرارتی در قلب های مومنین است که هرگز به سردی نمی گراید ...

 

.

.

.

.

 

دلـــــ ـبر اینجاست و ما در طلبـَ ش حیرانـ ـیـم ///  او تبســـم زده بر مـــا که همه گریانـ ـیم

 

****

 

قافله ای راهی کربلاست ...

بانی اش کربلایی رائح ، در کلبه ِ این حقیر ...

 

 

 

زمان : پنج شنبه ، شب ِ زیارتی ارباب مصادف با 26 شعبان المعظم 1432 لحظه صفر عاشقی (00 : 00 )

مکان : دلـ ـهایمان آن زمان که به عشق ارباب قلم میزند ... دلـ ـهاتان را بیاورید ...

 

دعای قافله : اللهم یا رب الحـ سـ یـ ن بحق الحـ سـ یـ ن اشف صدر الحـ سـ یـ ن بظهور الحجة علیه السلام ...

 

| ز. عین |

حاشیه بر متن  (۲۱)

۰۴ مرداد ۹۰ ، ۱۸:۲۱ هما(هسته های مقاومت اسلامی)
سلام
با مطلبی تحت عنوان"دلایل عقلی اثبات ولایت فقیه" بروزم منتظرم سربزنید.
یاعلی
خدا خیر دهد رائح را که بانی چنین قافله ایست...
و تو را نیز ز ه ر ا

به شرط حیات و توفیق ما نیز هستیم
سلام ز ه ر ا بــــانو
.
نمی خواستم بیام اینجا...

آتیش می گیرم یادم میفته شب جمعه نیستم!!!
اینم یه نشونه ست ازهمون بی لیاقتی ها.
.
خودت می دونی من با چه دلی رفتم زیارت!!!
هنوزم جگرم خون است!!!

.
کـــــــ ا ش بودم در مجلستان...

پیشاپیش می گویم نذرتان قبول!
یاحسیـــــــ ن مظلوم ...
.
شور و حال عاشقان
بازیچه یا افسانه نیست ...
وادی عشق است اینجا
جای هر بیگانه نیست ...
.
.
.
هذا حرم العشق که این عشق الهی ست ...
بوی س ی ب می آید...
گر کعبه رابرای خودش خلق کرده است

شش گوشه را به نیّت ما آفریده است

تا قبله را برای همیشه نشان دهد

در قلب خاک کرب و بلا آفریده است

ملتمس دعا
با سلام...ای امید امیدواران بخواه که بخواهم وبده توانایی که بتوانم یار توباشم.

چه غم دیوار امت راکه دار چون توپشتیبان؟

چه باک از موج بحر آن راکه باشد نوح پشتیبان ؟

*******

راستی ماه رمضون داره میاد پیشمون

چیکارکنیم با خوشحالی از پیشمون بره؟
...
قال الامام صادق علیه السلام
من اراد
الله
به الخیر
قذف فی قبله
حب الح س ی ن
و
حب الزیارته...
من عاشق جمال
حس ی ن م
همین و بس
نابرده رنج
گنج
به من داده
فاطمه...
کل یوم عاشورا....
زهرا گفتم که دنبال یک بیابان برای خودم و دلم می گردم.....بی قرارم رفیق بی قراری درک می کنی بی قراریم را با تربت به کام گرفتن بدتر میشوم به خدای شش گوشه داغم فوران می کند....کسا خرابم میکند....
من میترسم علی اکبر که از کربلا برگردد شماها چه میکنید ...بذار علی اکبر بیاد مصیبت ها دارم برایش...داغ ها....
دعا دعا دعا
۰۵ مرداد ۹۰ ، ۱۹:۲۴ دلتنگ شهدا
سلام

لحظه صفر عاشقی
یادم را از ذهنت بگذران
و برایم بخواه
اللهم الرزقنا توفیق زیارت الحسین

یاعلی
التماس دعا
۰۵ مرداد ۹۰ ، ۲۲:۲۳ در بیابان طلب ...
دل تبعید شده به همین جاست ..
دل آورده ام ..
چه دعای ِ قشنگی ...
.
بالحـ س ی ن ...
...
۰۶ مرداد ۹۰ ، ۱۳:۰۱ در پلکان بازگشت
بسم النور

السلام علی الحسین(ع)

دعا بفرمایید....
سلام
ز ه ر ا؛ نگرانی نداره!
شب های جمعه یک اتفاق بدون هماهنگی ست برای دلهای فاطمی!
من و تو و شافی و زهیر و هزار تا دیوونه دیگه هم نمی دونونند که چی میشه؛ انگار:
شب جمعه که می شه دل منو تنها می ذاره/به گمونم که می ره کربلا سوغات بیاره!
از روز اول ماه مبارک از جز 18 قرآن کریم شروع بفرمایید لطفن


و هر روز یک جز را تلاوت کنید تا ختم هر سی جز توسط شخص شما کامل شود. . .
توضیحات ادامه مطلب وبلاگ درباره ی ختم رو مطالعه بفرمایید لطفن

التماس دعا
اگــر گهــــوارهـ را پسـ دادهـ بودند....
صلی الله علیک
یا
ارباب...
ای کـاش کـبوتر حریمـت باشم

یا هم نفس صبح و نسیمت باشم

از چشـم دلم بیا و بردار حـجاب

تا زائر چشـمان رحیمـت باشـم
رحیمی
بعد از سه روز پیکر سرخش کفن نداشت
یوسف ترین شهید خدا پیرُهن نداشت

از بس که نیزه خون تنش را مکیده بود
حتی توان و قدرت ناله زدن نداشت ....
رحیمی
پروردگارا ... به من بیاموز ...
دوست بدارم کسانی را که دوستم ندارند ...
گریه کنم برای کسانی که هیچگاه غم مرا نخوردند ...
لبخند بزنم به کسانی که هرگز تبسمی به صورتم
ننواخنتند ...
و عشق بورزم به کسانی که عاشقم نیستند !

سلام سرورم برگ ماموریت حضرت ولی عصر به شهید تجلائی نظر شماهر چه شود شاخه گلی هست برای ما الهییییییییی عاقبت بخیر بشییییی

ارسال حاشیه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">