- خط ِ تیره -

آپلود عکس

 

استهلال :  تلاش برای رویت هلال مـــاه را گویند.

بنا بر نظر مراجع تقلید شیعه ، اول ماه به چهار یا پنج شرط ثابت می‌شود:

1.       خود انسان ماه را ببیند.

2.   عده‌ای که از گفته آنان یقین یا اطمینان پیدا می شود، بگویند ماه را دیده‌ایم و یا هر چیزی که بواسطه آن یقین حاصل شود.

3.       دو مرد عادل بگویند که در شب ماه را دیده‌ایم.

4.       سی روز از اول ماه قبل بگذرد.

 

 

باید به چشم ِ سر ببینی اش تا خیالت راحت شود ، این یکی خیلی ناز دارد ، باید قربان صدقه اش رفت أَیُّهَا الْخَلْقُ الْمُطِیعُ الدَّائِبُ السَّرِیعُ   به وسیه او دوباره ایمان آورد آمَنْتُ بِمَنْ نَوَّرَ بِکَ الظُّلَمَ وَ أَوْضَحَ بِکَ الْبُهَمَ ... باید هی چشم هایت را باز و بسته کنی و ببینی اش که اشتباه نکرده باشی ... گروه گروه میروند که به چشم ببینندش ، که خرسندمان کنند از خبر آمدنش ، رفتن و آمدنش دلــ مان را میبرد ، همه سال یک طرف این یک ماه یک طرف دیگر ...

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مــــاه ِ من پرده از آن چــــهره زیبــــا بردار /// تا فــــلک لاف نیاید که چه مــــاهی دارد

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

.

.

 

ماه ِ من است ... این دوازدهمین امام ِ غائب ... این آخر شخص تنها... خیلی ناز دارد ... هنوز مفتخر به دیدنش نشده ام ... در جاده ظلمات غفلتم ... در پیچ و خم های راه معصیتم ... هم چون مهتاب میتابد و راه را از بی راه نمایان میکند برایم ... برای منی که یادم میرود که به سبب وجود نورانی اوست که بسیاری از پرت گاه ها را رد می کنم ... حلاوت مناجات را که از من سلب شده است به سبب اشک بر فراقش دوباره به دست می آورم ... و یادم میرود که به سبب وجود دعای اوست که همچون منی عاشقش گشته ام ...

اما !!!

رویت این ماه ...

شروط را یک بار دیگر بررسی کنیم ؟!...

یک ./ خود انسان ماه را ببیند ... خود انسان ماه را ببیند ... خود انسان ماه را ببیند ... خود انسان ماه را ببیند ... خود انسان ماه را ببیند ... خود انسان ماه را ببیند ... خود انسان ماه را ببیند ... خود انسان ماه را ببیند ... خود انسان ماه را ببیند ... خود انسان ماه را ببیند ... خود انسان ماه را ببیند ... یکی مثل ؟!... شرایط رویتـ ش را ندارم انگار .... ( این نداشتن شرط اول کافی است برای مُــــردن !!! )

...« آیت الله بجهت : جزیره خضرا آن دلی است که امام زمان در آن تاب بیاورد »...

 

دو ./بگویند ماه را دیده ایم ... البته دیده اند عده ای ... اما نه به قدر 313 مـــــرد که یارش باشند ... آن ها که دیده اند شرایط استهلالش را داشته اند ... شرایط دیدن قرص ماه را ...

 

سه ./ سی روز از ماه قبل بگذرد ... ماه ِ من ... حضرت باران ... میدانی چندین قرن میگذرد از بودن قمری در آسمان ولایت که پشت ابر نباشد ؟!... به خدای ِ علی ... بیشتر شده است از 30روز و 30 هفته و 30 ماه و 30 سال ...

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

روزه هجـــر ِ تــــو از پای بیانداخت مـــــرا /// کی شود با رطب روی تــــو افطار کنم...

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

.

.

دلـــ مان تنگ این لحظه است که همگی در خیابان های منتهی به دانشگاه تهران نشسته ایم و بلند گو اعلام میکند :

نماز عید فطر امسال به امامت نور عیننا و حبیب فی قلوبنا الامام المهدی ...

بغض نوشت : آقا کی می آیی ؟؟

 

*****

«« اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه والمستشهدین بین یدیه »»

 «« اللهم احفظ سیدنا و مولانا و قاعدنا سید علی الحسینی الخامنه ای »»

بارخدایا ! وسوسه های نفس نگذاشت جانم در نهر رجب تطهیر شود ، از در آویختگان درخت طوبی شعبان هم که نبودم ! ترحم فرما و در دریای رمضانت  مستغرقم نما ....

دعاگویم و ملتمس دعا ...

 

| ز. عین |

حاشیه بر متن  (۶۲)

سلام دوست عزیز ... امیدوارم که خوب باشی....
من تو وبلاگم ختم قرآن گذاشتم...اگه دوست داشتی میتونی بیایی و هر جزئ که خواستی بخونی...تو وبلاگ توضیحات بیشتری دادم.... خوشحال میشم که بیایی...
.
.
.
یا علی
در چشم من تمام زمین بارگاه تست
من هر کجا روم، بحضور تو راهی ام!!!...
التماس دعا
سلام
من مانده ام به چی قسمت بدهم؛ آقا جان تو رو به این رنگ آبی زیبای این خونه بیا! تو رو به رنگ آبی!
رنگ آبی رنگ سیر آب شدن ست! سیراب است زمین از ظلم!
در راه است رمضان ........
آسمان ِ دلت را ،
عوض کـــرده ای ؟ ..
اگر حجاب ظهورت حضور پست من است


دعا بکن که بمیرم
دعا بکن که بمیرم
دعا بکن که بمیرم

چرا نمی آیی؟


بغضی به سنگینی دست مقیره است... در دلت.... در دلمان

بیا و انتقام بگیر.....
تسبیح به دست گرفته و ام و ذکرم فقط هل لی من توبه است زهرا......اگر قبول نکرد چه....آآآآآآآآآآآآآآآآآه....
| ز- عین |
.
ببین زهرا تمام گریه هایت جواب دارد....
در مقابل اگر هایت جانم با یکی به آتش کشید یکی که میدانم خودم هستم یکی که....
اگر جاخالی بدهم و تیر به مولایم بخورد چه ؟آخ زهرا.....
گریه کن این گریه ها جواب دارد اجر دارد گریه کن ز ه ر ا
| ز- عین |
.
انگار یک نفر اذان عشق گفت بر بام دلم....
باید روزه ی این بغض را بشکنم....
شاید امسال آمد....


شاید....


التماس نور بانو.....
۱۰ مرداد ۹۰ ، ۰۰:۱۰ دریا لباس خــاکی پدرم بــود !
در دفترم هزار معما نوشته ام
یعنی که باز نام شما را نوشته ام

خورشید پشت کوه! ببین دفتر مرا
امشب هزار مرتبه فردا نوشته ام

هر چند مرده ام، به امید کمی نفس
این نامه را برای مسیحا نوشته ام

اصلا قبول، دیر رسیدم سرکلاس
اما اجازه؟! مشق شبم را نوشته ام

عمریست روی تخته سیاه نگاه من
تصمیم...نه! که غیبت کبری نوشته ام

پشت در کلاس فقط گفته ای و من
از درس انتظار تو املا نوشته ام

جان مرا بگیر و بیا! من در این غزل
خود را برای روز مبادا نوشته ام

از عمق چشمهام تمام مرا بخوان!
من نامه ای بلند ولی نا نوشته ام

زنگ کلاس ... بغض تو... موضوع انتظار
از جمعه های غم زده انشا نوشته ام

آقا ببخش! در ورق خیس زندگیم
خطم بدست و باز شما را نوشته ام

سرتاسر حروف الفبات عشق بود
آقا نگو! بدون الفبا نوشته ام
نماز عید فطر امسال به امامت نور عیننا و حبیب فی قلوبنا الامام المهدی ...

قبول نیست، چرا تهران!
صف ها را اقلا طوری ببندید که صف ما هم در مشهد درست وصل شود!

فرو دادن این همه بغض روزه را باطل نمیکند؟!!!
نگران ِ دست‌های خالی‌م هستم!
خدا کند میزبان ببخشد کوله‌بار ِ خالی ِ مهمان‌ش را..
برای طهارت ِ این تن، دعا کن رهگذرت را..

یاعلی../
مــــاه ِ من پرده از آن چــــهره زیبــــا بردار /// تا فــــلک لاف نیاید که چه مــــاهی دارد
.
.
.
کی شود ای ماه غائب از نظرها رخ نمایی...
خدایا! کمکم کن

دیرتر برنجم؛ زودتر ببخشم

کمتر قضاوت کنم و بیشتر فرصت کنم

----------------------------------------
رمضان ماه فرصتهاستــــ
----------------------------------------

سلام خواهر ِ خوبم

التماس دعا
.
التماس دعا
ماهــ ــم آمد به در خانه و در خانه نبودم
خانه گویی به سرم ریخت چو این قصه شنودم ...
.
شهریار
.
.
.
افطار می کنم به
خرمایی چشمانت
هر شامگاه ..
چشم دل باز کن ک جان بینی ...
آنچه نادیدنی ست
آنکه نادیدنی ست

شاید شد
این بار ..
سلام. اشک مانع میشود که چیزی به ذهن ناقصم برسد و چیزی بنویسم. تو از اشک چشمم بخوان. بخوان. بخوان. شاید در حد کتابی بتوانی بخوانی. التماس دعا.
بی قرارم کردی با ان اروزی زیبایت رفیق..بی قرار....
.
.
.
این جند شهید گمنام مسجد بدجوری بی اقایی کشیده اند....

بس است دیگر

اماما!
شما از کدام در میایید؟
من مثل همیشه
از در شانزده اذر....!!
۱۰ مرداد ۹۰ ، ۱۹:۱۲ تماشاگه راز
منظریم
الهــی قدرتی عطا کن و ایمانی ده تا تمام سحر های مان به التماس بوسه بر بارگاه تو غروبـ گردد.


سلام..
۱۱ مرداد ۹۰ ، ۰۱:۰۷ گمنام مثل پدرم
رسول خدا صلى الله علیه و آله فرمود:
براى هر چیزى زکاتى است و زکات بدنها روزه است . . .
ماه رمضان بر شما مبارک...
التماس دعای فراوان...
ماه من اما
ماه شب چهارده است...
یک قرص نور ...

ماه شب چهارده را که دیده ای حتما،
و حتما لذت برده ای از تماشایش...
مخصوصا اگر
ماه محرم باشد ...

دیدنش هم
شرط و شروطی ندارد؛

فقط کافیست
سرت را
رو به آسمان بلند کنی...
چند روزی
آسمان نزدیک است
لحظه ها را دریاب ...
گاهی اما می دانی،
از روی شرمندگی
حتی نمی توانی
سرت را بالا بگیری...

مثل حـــــر،

راه را بر حــ ســ یــ نـــ بست،
اما وقتی برگشت،
کریــــم (ع)
او را با آغوش باز پذیرفت...

علی اکبرش را فرستاد
تا زیر بغل های حــــر را بگیرد...

به خیمه امام که رسید،
نگاهش که به چشمان عـباســــ افتاد
زمین خورد...

دیگر نمی توانست بلند شود
می دانی چرا؟


صدای الـــــ عطشـــِ بچه ها

بیچاره اش کرده بود...
پرده از چهره گشا
ناز بس است
...
۱۱ مرداد ۹۰ ، ۰۷:۴۰ ترتیل آیات
سلام

خالی شد از نبودن تو زیر پای من یا صاحب الزمان عج


روضه نوشت :

اگر تشنه شدید در این روزهای گرم ... بگویید ... یا حسین و بخوانید

از آب هم مضایقه کردند کوفیان ....

ولی اگر تشنه شدید و چشمتان بر آب گوارا افتاد بگوئید یا اباالفضل (ع) ....

التماس دعااااااااااا ... یا علی .
| ز- عین |
.
.......... پس‌نوشت ..........
علی آقا ماهانی؛ جانشینِ شهیدِ واحدِ مخابراتِ لشکرِ ثارالله
.......... پس‌نوشت ..........
علی آقا ماهانی؛ گنجینه‌ی عنایت‌های بزرگ است بر سینه‌های کوچکِ اهل دنیا
.......... پس‌نوشت ..........
علی آقا ماهانی؛ شهیدی که پیراهنِ خاکی‌اش بعد از چهارده سال هم‌نشینی با استخوان‌های بدنِ نحیفش سالم بود.
.......... پس‌نوشت ..........
علی آقا ماهانی؛ شهید است، شهید
.......... پس‌نوشت ..........
نسأل الله منازل الشهداء
۱۱ مرداد ۹۰ ، ۱۱:۲۴ من ازرندانه...
نمازم راقضاکرده تماشاکردنت ای ماه...
بماندبین مااین رازهابینی وبین الله...
نمازم راقضاکرده تماشاکردنت ای ماه...
بماندبین مااین رازهابینی وبین الله...
نمازم راقضاکرده تماشاکردنت ای ماه...
بماندبین مااین رازهابینی وبین الله...
نمازم راقضاکرده تماشاکردنت ای ماه...
بماندبین مااین رازهابینی وبین الله...
نمازم راقضاکرده تماشاکردنت ای ماه...
بماندبین مااین رازهابینی وبین الله...
نمازم راقضاکرده تماشاکردنت ای ماه...
بماندبین مااین رازهابینی وبین الله...
نمازم راقضاکرده تماشاکردنت ای ماه...
بماندبین مااین رازهابینی وبین الله...
نمازم راقضاکرده تماشاکردنت ای ماه...
بماندبین مااین رازهابینی وبین الله...
نمازم راقضاکرده تماشاکردنت ای ماه...
بماندبین مااین رازهابینی وبین الله...
نمازم راقضاکرده تماشاکردنت ای ماه...
بماندبین مااین رازهابینی وبین الله...
نمازم راقضاکرده تماشاکردنت ای ماه...
بماندبین مااین رازهابینی وبین الله...
نمازم راقضاکرده تماشاکردنت ای ماه...
بماندبین مااین رازهابینی وبین الله...
نمازم راقضاکرده تماشاکردنت ای ماه...
بماندبین مااین رازهابینی وبین الله...
نمازم راقضاکرده تماشاکردنت ای ماه...
بماندبین مااین رازهابینی وبین الله...
نمازم راقضاکرده تماشاکردنت ای ماه...
بماندبین مااین رازهابینی وبین الله...
نمازم راقضاکرده تماشاکردنت ای ماه...
بماندبین مااین رازهابینی وبین الله...
نمازم راقضاکرده تماشاکردنت ای ماه...
بماندبین مااین رازهابینی وبین الله...
نمازم راقضاکرده تماشاکردنت ای ماه...
بماندبین مااین رازهابینی وبین الله...
نمازم راقضاکرده تماشاکردنت ای ماه...
بماندبین مااین رازهابینی وبین الله...
نمازم راقضاکرده تماشاکردنت ای ماه...
بماندبین مااین رازهابینی وبین الله...
...
.
.
.
در عالم عاشقی روا کی باشد ؟
عالم به تو بینیم و نبینیم تو را ؟؟؟
.
.
.
.
دعایم کن
الصـوم لی و انا اجزی علیه

روزه برای من است و من خود جزا و پاداش آن هستم


سلام.

اینجا همه یه جورایی خیلی قشنگ نظراتشون رو دادن...
حیف که من مثل شماها دست به قلم نیستم.... حیف....

مجلس شب جمعه تون هم عالی بود....دیر اومدم ولی رسیدم....
| ز- عین |
.
۱۲ مرداد ۹۰ ، ۰۰:۱۳ دیوونه غربتی!
بندگانیم و به درگاه خدا آمده ایم
چون فقیران به تمناى نوا آمده ایم
ما که گِرد یکى خانه طوافى داریم
به گِدایى به سرِ خوان خدا آمده ایم
سلام علیکم
در این لحظات ناب، محتاجه دعای خوبانیم ...
محتاجم به دعا
ز ه ر ا
.
.
.
| ز- عین |
دعاگو هستم ...
ماه رمضونه....باز عاشقیمو واسه تو کردم بهونه ه ه ه ه

سائل چه داشت اگر دست تهی هم نداشت
زائر چه داشت گر زغمت چشم تری نداشت
یک دل بریده وصل میکند خلق را به تو
خرمن که سوخت یک دو شرر بیشتر نداشت
در ماه صیام یاد عاشوراییم
مهمان علی اکبر لیلاییم

....ا...ه....م....ح....ع....ا....ه
در شب اول این ماه پی ماه نگرد
ماه این ماه شب نیمه ی آن می آید
بروزم اما به چه روزی ...
پست را که گذاشتم
رفتم ارگ حاجی ... خواند و خواند و دل پریشان مرا .....
بد هم خواند
قرار براین بود که از علی اکبر بخواند
اما خواند از هرجا که شد خواند

میانه میدان و زینب و قتلگاه
خواند .. ما باز هم اینجاییم
زنده


به یادتان بودم عجیب

سلام زه را سلام
| ز- عین |
بعدا نوشت : زائر امشب راهم دادند ، به یادت بودم ...
۱۴ مرداد ۹۰ ، ۰۵:۲۴ کاش مےشد خدا را بوسید...
خدایا!
رها کـ ایـטּ مؤمناטּ را،
خودم چوپانانه
نازت را مےخرم.
سلام نامی از نام های خداست ...
هر چقدر دستانت به سوی خدا درازتر شود به سوی بنده اش کوتاه تر می شود ...
اول از همه ؛ ازتون بسیار ممنونم که به سنگر حقیر سر زدین .
دوما لینک گالری شماره 4 رو توی وبلاگ گذاشتم . اومدم هم سری به کلبه ی یاران مهدی ( عج ) بزنم هم خبرتون کنم .
حسابی برای داداش گناهکارتون دعا کنید .
روز جمعه اس برای سلامتی و فرج امام مهدی ( عج ) صلوات .
التماس دعای مخصوص
یا علی
.و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون ..

ما منتظر منتقم خون حسینیم . . .
وقتی ارتباط مشترکی، با شبکه آسمان قطع شد ...
دیگر ارتباط با هیچ جایی نه به کارش می آید ...

و نه به دردش می خورد ... پس باز هم لطفا فقط خودت در دسترس باش ...

که اگر هندسه ی گیتی را به هم به ما بیاموزی و

صد گنج نهان هم به ما ببخشی...

باز هم بی تو، به هیچ کارمان نیاید تمام چراغ های روشن دنیا؛

وقتی نوری نیست که در آن غرق گردیم...
حاج اسماعیل دولابی و توصیه‌هایی برای درک لحظات ویژه ماه مبارک رمضان

به روزم
التماس دعا
یا زهرا
...
شما را به خدا این قدر به مولا قسم ندهید که بیا...
"او" که بیشتر از ما میخواهد بیاید
ماییم که...
اصلا دلم نمی آید به "او" بگویم بیا
فقط هر صبح و شب
هر لحظه به خدایم میگویم
"او" را برسان
خدا را قسم میدهم
مگر نشنیده اید میگویند کسی که خودش عزا دار است را نرنجانید
نمک بر زخمش نشوید
پس...
خدا یا تو را به آن پهلوی شکسته "او" را برسان
فقط به خاطر دردانه ات زهرا
"او" را برسان
...
خیلی محتاج دعای خیر شما دوستان هستم
خیییییییییییییییلی زیاد
یا زهرا
به نظر زائر سری بزن اگر مایل بودی........
۱۵ مرداد ۹۰ ، ۰۷:۳۰ ترتیل آیات
درهای جهنم*را می بندی
تا
عشق کنم
در
بهشتِ با "تو" بودن.
.............................
التماس دعا ..
۱۵ مرداد ۹۰ ، ۰۹:۵۲ بیدی خشک که دوست داشت مجنون باشد...
یک روز می‌شود آن‌قدر نشانه‌ها نزدیک می‌شود که همه برای رویت ماه می‌روند
و فرداش ماه
خودش می‌آید ...
بخت امسال چه با من یار است

عطش ات را عطش ام غمخوار است

به فدای لب عطشان ح س ی ن

اولین ذکر پس از افطار است...
نماز عید فطر امسال به امامت نور عیننا و حبیب فی قلوبنا الامام المهدی ...
انشاالله
.
.
.
التماس ِ دعا
می بینی زهرا همین یک مصراع آتشم زده....
که می خورند حریفان و من نظاره کنم..
من نظاره کنم...
من نظاره کنم..
من نظاره کنم..

با من نگو چند شب رفته من هیچ نکرده ام هنوز بعد 5شب حاج منصور نرفتم هنوز...بی توفیقی من زهرا عالم گیر شده...
زهرا بی توفیق تر از آنم که دعایت کنم اما به رسم همسفری چشم
زهرا رفیق قول بده مهجور را هم دعا کنی دعا من سخت در گل مانده ام
تشکرات صمیمانه مرا بابت عوض کردن قالب وبلاگتان پذیرا باشید
روزه هجر تو از پای بینداخت مرا
کی شود با رطب روی تو افطار کنم...
" ماه "...
رویت هلال ماه....
هوا ابری است...
سخت است....
سلام.خدا قوت...
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ امامنا و قائدنا خامنه ای
التماس دعا
سلام.خدا قوت...
اگه خدا بخواد جنبشی برای زمینه سازی ظهور امام زمانمون تشکیل دادیم خوشحال میشیم براب اشاعه ی این فرهنگ مارو لینک کنید و به ما سر بزنید و با نظرات سازنده تون راهنمای ما باشید
یا مهدی
سلام ...
و
التماس ِ دعا ..
بسم رب الزهرا سلام الله علیها...
.
.
.

میشود کمی...!!!
فقط کمی بیشتر...
هوای دلمان را داشته باشی...
خودت که بهتر میدانی...
" یا غیاث المستغیثین.... " حال دل ما را...
.
.
.
دعامون کنید...
سلام بر لحظه‏ هایی که تو را آوردند!

سلام بر لب‏های رسول اللّه‏ که میلاد تو را به درگاه پروردگار، سبحه گفت و نام یگانه ‏ات را از دست جبرئیل گرفت و در گوش عصمتت زمزمه کرد!

سلام بر لبخند سرافراز علی علیه‏ السلام ، که در طلوع تو اتفاق افتاد!

سلام بر تو، امامتِ فردای پس از علی!

سلام بر تو، شباهتِ بی‏ شائبه محمدی!

سلام بر اقیانوس کرامت و سخاوتی که از دامان «کوثر» و «ابوتراب» برخاست.

*تا خدا هست و خدایی می کند، مجتبی مشکل گشایی می کند...

دعوتید ...
آتش عشق تو در دل شرری زد که سحر

سوختم خاک شدم یکسره از دست شدم

التماس دعا
یا زهرا


دعامون کن رفیق!!!

اینجا قشنگ شد.....اما.....
دیدی وقتی یک نفر راهی کربلاست چطور بیحال و بی جان و بی دل میشوی میروی تکیه میدهی به دیوار نگاهت را میدوزی به پنجره ی اتوبوس التماس میکنی یک یکی شان را که سلام من بیچاره را هم ......دیدی وقتی یک نفر از کربلا برمیگردد چطور میروی گرد و غبار روی لباسش را اهسته آهسته میروبی و به چشم میکشی و میبوسی و میبویی و ذل میزنی در چشمهایش که حالا خیلی با آن چشم های هفته ی پیش فرق دارد...حالا این رفیق ما چند روزی میشود برگشته و هنوز شب ها سرش روی دامن اقاست..هنوز شب ها نگاهش را میدوزد به بیرق ارباب و رقص ان بیرق در نسیم شبانگاهی کربلاست که میخواباندش......حاضرید بساط دیوانگی شب جمعه ی این هفته مان را ببریم در خانه ی کربلایی علی اکبر؟

هل من ناصر؟؟
.
مهدیا متی ترانا و نراک ...
.
وبلاک به این بی رنگ و رویی و نا منظم ندیدم .
همه تکراری

نمازم راقضاکرده تماشاکردنت ای ماه...
بماندبین مااین رازهابینی وبین الله...
| ز- عین |
.
سلام دوست عزیز،وبلاگ خیلی قشنگی داری.من هم یه سایت و چند تا وبلاگ دارم.اگه دوست داشتی من رو با آدرسwww.owrang.net و به نام کتاب ها و مقالات تخصصی برق و کامپیوتر لینک کن و من هم به جاش شما رو تو سایت های www.owrang.blogfa.com و www.owrang.blogsky.com لینک میکنم.تو هر دوشون.(اگه کم بود تو 2تا وبلاگ دیگه ام هم لینکتون میکنم دی:))
راستی ما برای تالار گفتمان سایت به دنبال یه سری بچه های فعال و علاقه مند به نت برای مدیریت انجمن هاهستیم.از شما هم میخوایم که با حضور خودتون تو تالار گفتمان ما رو مفتخر کنید.هر رشته ای که هستید.www.goftoman.owrang.net
بهم سر بزنید
اگه این آدرس آخریه رو هم با اسم تالار گفتمان بچه های برق لینک کنی دیگه محشره.من هم تو وبلاگ های goodesms2.blogfa.com و www.2609.blogfa.com هم برات لینک میگیرم
از طریق ایمیل owrang1990@gmail.com میتونید با من تماس بگیرید.
با تشکر

ارسال حاشیه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">