- خط ِ تیره -

آپلود عکس

مردی که نامه های زیادی داشت ... *

.

.

پای ِ نامــــ ـــه صد و چهل هزار امضاء بود .

نوشته بود : « بشتاب ما چشم به راه ِ تو هستیم . »

نوشته بود : « برای آمدنـ ت آماده ایم و دیگر با والیان شهر نماز نـمی خوانیم . »

نوشته بود : « میوه ها رسیده و باغ ها سبز شده . منتظرت هستیم »

نامـــ ـــــه در دست هایـَ ش .

وسط بیابان رو به روی سپاهی که راهش را بسته بودند ایستاد :

« کسی را کـُشته ام خونَـ ش را بخواهید ؟ مالـی را برده ام ؟ کسی را زخمی کرده ام ؟ »

بی دلیل هلهله کردند .

گفت : « مردم کوفه مرا دعوت کرده اند ، این نامه ها . . . »

صداهای بی معنی و نامفهوم درآوردند تا صدایـَ ش نرسد .

جلوتر آمد تا صورت هایشان را ببیند و ناگهان ساکت شد :

« شبث بن ربعی ؟! حجار بن ابجر ؟! قیس بن اشعث ؟! »

.

.

. . . اسم ها همان اسم های پای نامه بود !! . . .

 

 

*مجلس تنهائی – ده روضه ی خیلی کوچک – فاطمه شهیدی

 

 

.

.

از دهـــ ـــــم ِ رمضــ ـــان ِ سال ِ شصت هجری قمری

تا دهـــ ـــــم ِ محـــــ ـــرم ِ  سال ِ شصت و یک هجری قمری

چند روز بوده است ؟! ...

.

.

.

پــ . نــ :

امروز

دهــ ــــــم  ِ رمضــــ ــان المبارک ِ

سال ِ هـــــزار و چهارصد و سی و دو هجری ِ قمری

میخواهَـ م برای امامــــ َـــم نامه ای بنویسم .....

کاغد و قلمــَ م  کجاست ؟!...

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

خدایا !...

مسافر ما دیریست که دیر کرده ...

او را به ما برسان ...

 

 

 

| ز. عین |

حاشیه بر متن  (۳۵)

گودال قتلگاه پر از عطر سیب بود
تنها تر از مسیح.....کسی بر صلیب بود......
سلام عزیز دلم. طاعات و عباداتت قبول . من سحرها دعایت میکنم تو چی؟ منودعا میکنی زهرا جونم
| ز- عین |
.
سلام آجی.
فدای سرت.
ممنونم که الان اومدی آجی.
صبوری؟ چیزی که از شدت بلدیش دارم دیوونه میشم زهرا:‏(‏
صبوری زیادی هم ضرر داره.
خونه تو جنون من و صد برابر کرد. . .
زهرا انقدر صبرم تو یه چیزایی زیاد شده که آدمای اطرافم بعضیا رودل کردن و افکارم از صبرم خسته شدن...
دعا میکنم صبور بشی به اندازه اش...
الهم العجل الولیک الفرح
نشنه ام...
تشنه...
۲۰ مرداد ۹۰ ، ۰۹:۲۳ دلتنگ شهدا
و اگر ستار العیوبیش نبود
هیچ جا جای من نبود

چه زود گذشت ده روز

سلام
ملتمس دعا
سلام .

شکر که ستــــار است و غفــــــ ـار و گرنه ...
.
.
روز دهم ... آه !

التماس دعا خواهری ...
.
بنده ستار العیوب...
مهم این است که خودم می دانم چه هستم، و از همه مهمتر او می داند که من چه هستم؟!
۲۰ مرداد ۹۰ ، ۱۳:۲۹ کاش مےشد خدا را بوسید...
ترس دارد
همه روزهاے دهم
خدای خوبی برایمان هستی
ما را بنده های خوب کن برای خودت
.
.
مکن ای صبح طلوع ...
کریمان گرچه ستار العیوبند
گدایانی که محبوبند خوبند ...
به به ببین کی اینجاست !

اونورا نمیای ولی اینورا میای نماز و روزت قبول درگاه حق تعالی
...
قبول ِ خدا باشد
این
عمیق تر
زدن ها ........
یا غفار الذنوب
یا احکم الحاکمین
یا اکرم الاکرمین
....

می ترسم از نامه ام اگر خطش کوفی باشد.....
نامه ها زیاد شده بودند؟
نه؟
عزا و اسارت و داغ پس از دهمین روز است...
هی رفتی و آمدی، نوشتی روز ِ دهم.. شب دهم!
مانده‌ام چه کنم با پاره‌های دل ِ خودم
هر بار که روضه ای می رویم
هر بار که دست هایمان بر سینه می خورد
هر بار که اشک هایمان بر گونه ها جاری می شود
هر بار که دلمان می گیرد در غمش
هر بار که عاشورا می خوانیم
هر بار که صدایمان می گیرد از ضجه زدن ها
هر بار که دلمان هوای کربلا می کند
هر بار که ...
بی آنکه بدانیم نامه ای نوشته ایم برای مولایمان ...
.
.
.
و هر بار که در لغزشگاههای دنیا پا و دلمان می لغزد
بی آنکه بدانیم پس گرفته ایم نامه ها را ... لبیک ها را ...
بی آنکه بدانیم , مقابل مولایمان ایستاده ایم ...
.
.
.
کمی آرامتر ارباب!
تا قتلگه راهی نیست ...!
یا الله ...
.
.
.
دل و روحتون آروم و پرنور به محبت بی بی زینب(س) ...
امروز روزیه که نامه های مردم کوفه توی مکه به دست حضرت سیدالشهدا(ع) رسید

امان از دست مردم نامه اپران
۲۱ مرداد ۹۰ ، ۱۸:۳۶ سید پابرهنه
سلام.
خدا قوت
این مسافر ما نیست که دیر کرده.این ما هستیم که دیر کرده ایم و به سمتش نمی رویم.
التماس دعا(فقط عاقبت بخیری)
یا زهرا(س)
| ز- عین |
.
شد ی بار بیایم اینجا ما رو نبری کربلا؟
چی از جون گناه کارمون میخای ز ه ر ا؟
هی داغ دل کربلا ندیدمونو تازه کن
نمک بپاش
منو بگو که هی دلمو میدم دست توووووو
.
.
.
گویند که می نمی شود از راه گوش خورد
م..من یاحسین می شنوم مست می شوم..
.
.
.
از ما نیاز می رسد و از تو ناز
عجب درد سری شده سفر کربلای ما..
.
.
.
خدایا به همین نفس های زهرا اللهم ارزقنا....
دل میسوزانی بانو وقتی از "دهم" میگویی
دل میسوزانی
میدانی ز ه ر ا

خیلی با خودم فکر کرده ام

مادرمان ز ه ر ا
نتوانست حتی فقط
فقط
چند ماه خانه نشینی مولایش ع ل ی را تاب بیاورد

می گویم ز ه ر ا

الان چند سال است که مولایمان م ح م د


خانه نشین است
حالا حکما بیشتر جا دارد ک بگویم

من لاف عشق می زنم ...


دلم رفت کنار ضریح هفتاد و دو تن
آه ...
دلم رفت کنار حبیب
دلم رفت پیش آن نامه ی از حبیب به محبوب و از حسین به حبیب ..
دلم رفت پیش پیر جوان تر از جوان ک معرفتش می ارزد به همه جهان
ک اگر یک حبیب باشد حسین یک سپاه دارد و
اگر یک حبیب داشت آقا
الان
شاید دیگر غم نبودن 313 مرد را نمیکشیدیم
فقط یک حبیب ...


این الحبیب ...؟
راستی
تو ک بیشتر واردی از من حتما
دیده ای ک پیرهن 10 همیشه تن آن هایی ست ک تا ته می مانند
ک تک می مانند
ک وجودشان را همه محتاجند و نبودنش خلل است

پیرهن 10 رمضان المبارک
پیرهن 10 محرم الحرام ...


خدا ختم بخیرش کند
عاقبتم را می گویم ..

دعا کن آبجی زهرا
۲۲ مرداد ۹۰ ، ۰۵:۵۳ گم کرده نام
ز ه ر ا...
الان که می نویسمتان
فواره های میدانمان آغاز شدند...
و من

این چشمه ای که بر سر خود میزند مدام...
فواره نیست....
طاقت سر رفته من است...
غریبه ای وآشنا...
التماس دعا
سلام...

دوره افتادم دعا می خواهم...

دلتنگم...دعا کنید...
ابر
وقتی که
ببارد
همه جا می بارد ،
رحمتت ریخت
و
یکسان همه را
بخشیدی...
حیف از
ماه
تو که خرج گناهان بشود
تو همان
نیمه ی شعبان
همه را بخشیدی...
داشت
کارم
گره میخورد ولی تا گفتم:
" جان آقای خراسان "
همه را بخشیدی
بی سبب نیست
شب جمعه
شب رحمت شد
مادری گفت
"حسین جان "
همه را بخشیدی.....
هر دردی دوایی دارد رفیق
شفا خانه اینجاست ..
بفاطمة ..
http://dl-ansarclip.com/sound/sokhanrani/qaraati/qaraati-khatereh.mp3
اگر قرار شده
مراسم احیا مثل هرسال
دانشگاه تهران باشد
ان شا الله
خبرم کن
مداح و سخنران کیست؟
ببینم میطلبند یا نه!
ممنون
| ز- عین |
.
قرآن بالای قالبت را که دیدم یاد این افتادم

«تشنه‌ام آب نه.. قرآن بیاورید..»

تا یادم نرفته «به قول خودت»: التماس دعـــا
اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر واجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه
غربت، یگانه لشگر پیروزمند اوست
تنها ترین امام به دنیا و ماسوی است

.
.
.

قرار ِ امشب مان فراموش نشود ...
التماس ِ دعا

ارسال حاشیه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">