- خط ِ تیره -

آپلود عکس

 

اذن دادنــد و مـــا آغــاز شدیــ م

تا پــایــان راهـــی نیست

از مــرز که بگذریم

حــــرم را می شود دید ..۱

 

 

***

 

آنسان که ح س ی ن (علیه السلام) کـــــربلا رفت ؛

کربـــــلا باید رفت ... ۲

 

 


۱و۲) علی اکبر بقائی

| ز. عین |

حاشیه بر متن  (۴۳)



خوب گفت که نام زائر حسین بس سنگین است! و نائب الزیاره سنگین تر !!

بال پریدنی اگر داشتیم ، نائب الزیاره تان خواهیم بود ... التماس ِ دعای ِ معرفت ...


سلام
یعنی رفه اید به شام؟
به کربلا؟
ان شاالله که رفته اید و روزیتان شده باشد
التماس دعا داریم
موفق باشید
...سفرت به خیر اما...

گر از این کویر وحشت به سلامتی گذشتی....

به شکوفه ها به باران برسان سلام ما را......














۰۴ مهر ۹۰ ، ۱۹:۳۹ یک ستاره که بر زمین جامانده
سلام
شما الان کجایید؟
یعنی التماس دعاهای ما رو دیدید؟
سلام
ز ه ر ا !
التماس دعا را که می دانم لازم نداری! دعا نکنی....
ما را هم از آنجا صدا بزن...
برای ما آنجا
یک کربلا ببر، نبری گریه می کنم
را بخوان
سلام زهرا جانم . بعد تلفن سیل اشک بود که جاری شد اخه هروقت که نام اربابم میاد دست من نیست که دلم پرمیکشه برای امام حسین . دیگه سفارش لازم نیست میدونم که همه جا دعام میکنی ولی یادم رفت بگم پیش حضرت ابوالفضل رفتی بگو من سلام ایشان به مادرشان رساندم وازطرف من تشکرکن .
یک قول می دهی خواهر؟

ا ل ت م ا س می کنم...
یه قول به من بده...
ما قلبمان شکست
حرم را بیاورید
دارد حکایت از دل عشاق گنبدت .

یعنی که زرد باد رخ از عشق بی حدت

این دل زجنس پنجره فولاد تو نبود .

یعنی که زود میشکند از فراق زود..


زهرای من !
میدونم ک میدونی هیچ جای مهمی رو بدون بزرگ تر نمیرن
یه یادگاری از خواهرت داشته باش و اونم اینکه
با بزرگترت برو زیارت
هرجا کم آوردی پشتش قایم شو تا کم کاری و کم آوردنتو نبینن
ک کربلا صحنه ی شجاعته نه کم آوردن اما قالب مردم تا چشمشون می افته به شش گوشه کانه قالب تهی میکنن و می رن تا مرز کم آوردن ...
اما با بزرگتر ک بری نمیشه اینطور
حتی اگه چشمت نباره نمی شی مث قناری تو قفس ک خودتو بکوبی ب درو دیوار و از ته دل بسوزی ک چرا
آخه چرا منه پر مدعا حالا ک رسیدم به اصل مطلب خشکم زده و شدم عینه یه آدم خواب نمای بی خاصیت
البت بلا نسبت تو
اینا حالات خودمه
اما خب ...
میدونم دیره برا سفارش اما
خواهش دارم ازت
برای خیمه گاه و خیمه ی بزرگ عباس ک سر بذاری رو دیوارشو جای من زار بزنی
ک هر وقت می رفتم می سوختم پروانه وار ..
یکی هم حبیب ...
سلاممو به حبیب برسون
بگو .......
نه ! چیزی نگو
سکوت ببر
خودشون حدیث مفصل می خونن از این مجمل !!
زهرا میخواستم آدرس میدان عشقو بهت بدم
حکما میگی اونجا خودش کلهم میدانگاه عشقه اما
اما یادگاری ازم داشته باش ک من خودم خانه به دوشه یادگاریه یه حاج آقای باصفا تو دل شب تو میدانگاه عشق حرم اربابم
می گفت اینجا محل تلاقیه دو نگاهه
حالا بگرد و پیدا کن
جایی درست بین تل زینبیه و شش گوشه ی ارباب ...
زهرا نگاه جمع کن
هر جا کم آوردی پابرهنه شو تو بین الحرمین و زیر آسمون حرمش دو رکعت استغاثه به فاطمه ی زهرا بخون ..
حتما این کارو بکن
زهرا
اگه تونستی از یاد نبر چقدر دل پشت سرته ...
مامور قبض روح من
بیهوده گرد من مچرخ
من کربلا ندیده به تو جان نمی دهم ..
ح س ر ت
من ای صبا
ره رفتن به کوی دوست ندانم
تو می روی به سلامت
سلام ما برسانی...
.
.
.
سلام دوست عزیز / وبلاگ خوبی داری / / من امروز یه وبلاگ ساختم /
اگه بهم سر بزنی و برای پیشرفت وبم کمک کنی ممنون میشم [
گوارای وجود..تا لحظاتی دیگر چشمهایتان احتمالا روشن میشود به گند منور حضرت امیرالمومنین...پیشاپیش زیارت قبول...
سلام
به سلامت هم هیئتی...
فقط کاش یادت نرود به شکوفه ها به باران برسان سلام ما را...
گفتم باران... کاش آن روز هم باران می بارید... به ارباب که رسیدی بگو که من هم تشنه ام...تشنه...
کربلایی شوی انشاءلله...
سلام برسان عشق را...
گوار بود بر وجودت...
نظر عشق...
۰۶ مهر ۹۰ ، ۱۲:۳۶ دلتنگ کربلا
سکوت سکوت سکوت
فقط همین...
جای ما هم ببار آنجا
۰۷ مهر ۹۰ ، ۰۰:۱۴ دختر آسمانی
اللهم الرزقنا کربلا ..
۰۷ مهر ۹۰ ، ۰۰:۱۷ دختر آسمانی
سلام .
فقط دعامون کن
انشاا... یه روزم ما بریم...
یا حق
فکر کنم به مسجد کوفه هم مشرف شدی...

به به..به احوال این روزها و شب هایت نازنین زهرا....
سفرت بخیر...
کاش یادت نرود نقطه چین ها را... بگویی به ارباب...
چقدر دلتنگتم زهرا
دیشب شاه عبدالعظیم بودم و تو نجف
لحظه لحظه کنارم بودی ارزو کردم کاش منم کنارت بودم لحظه لحظه ...
زهرا چقدر دلم برای رفاقتت تنگ شده رفیق :((
ای خدا
....احتمالا ا شب تا پرچم سرخش فاصله داری ....
یعنی "الان" کجایی ...؟
جانم ح س ی ن . . .
۱۱ مهر ۹۰ ، ۰۰:۵۷ هیئت سایبری الرحمن
سلام!
به امید خدا
دور سوم ختم قران آغاز شد!

التماس دعای ویژه برای تنها ادم ویژه ی عالم.
فعلا فقط ...
نه
انقدر بدبختم که برگردی هم باز همین اش است و همین کاسه
برگردی هم باز...است و .... و .... و...


حتی اگر برگشتی هم برنگرد



جان سقا...برنگرد..جان سقا...برنگرد..
جان سقا...برنگرد..جان سقا...برنگرد..
جان سقا...برنگرد..جان سقا...برنگرد..
جان سقا...برنگرد..جان سقا...برنگرد..
جان سقا...برنگرد..جان سقا...برنگرد..
می‌گویند «زائر کربلا، تا چهل روز، هم‌چنان زائر حساب می‌شود و دعایش مستجاب»
برایمان دعا کنید زائر حرم ارباب
مولاجان میدانید؟ شیعه ی شما بودن سخت است … خیلی سخت … کمکمان کنید که شامی صفت و کوفی صفت نباشیم.
....احتمالا دیگر باید بگویی :

چون چاره نیست میروم و میگذارمت...

ای پاره پاره تن به خدا میسپارمت....



زیارت قبول نازنین زهرا..زیارت قبول..........
۱۲ مهر ۹۰ ، ۲۱:۰۰ سید محمدرضا
سلام

ما که برگشیتم از کربلا

اما بی دل!

بیچاره را جا گذاشتیم کنار 6 گوشه!

زیارت شما قبول!
یعنی "الان" کجایی ...؟
۱۳ مهر ۹۰ ، ۱۱:۵۴ من ازرندانه...
حضرت معصومه بگوکیستی
فاطمه یازینب ثانیستی...
ای ح س ی ن من
ای ح س ی ن من
ای ح س ی ن من
ای ح س ی ن من
ای ح س ی ن من
ای ح س ی ن من
ای ح س ی ن من
ای ح س ی ن من
ای ح س ی ن من
ای ح س ی ن من
ای ح س ی ن من
ای ح س ی ن من
یعنی الان کجا داری عشق می کنی؟؟؟
یعنی وسط بین الحرمین ایستادی گنگ؟؟؟!!!!
آآآآخ امان از بعدش اماااااااااااااااااان از بعدش....
۱۴ مهر ۹۰ ، ۰۱:۳۱ منم - خودمم
............
...................
.......................

دیگه خسته شدم از بس گفتم قبول باشه

دیگه خسته شدم از بس عکس این و اون و تو بین الحرمین دیدم و بغض خفم کرد

دیگه خسته شدم ح س ی ن

یا ب کُ ش یا ببر
.
.
.
.
.
همش به این امیدم
هی میگم عیبی نداره
حتما میخوای خونین مرا ببری

اما آقا / حسین جان /
دارم کم میارم
خب منم دل دارم ...........

آخـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ح س ی ن
۱۴ مهر ۹۰ ، ۰۱:۵۰ هیئت سایبری الرحمن
فی‌ست به نگاه مطمئن بچه‌ها نگاه کنی. به نفس راحت فرمانده‌ش. به افتخار اسب و شادمانی پر جنب و جوش مشک! کافی‌ست لحظه‌ای این‌ها را نگاه کنی تا بفهمی چند وقت است رسم علم‌داری می‌داند.
اصلا این‌ها به کنار، بعد از جنگ بیا و به علم نگاه کن!
این هفته شافی مهمان ارباب است. ما هم به دنبالش!
ساعت صفر عاشقی؛ صفر می کنیم تایمر فراموشی را و عاشقی از سر می گیریم!
http://hovalshafi.persianblog.ir
رسیدن بخیر ..
۱۴ مهر ۹۰ ، ۲۱:۴۱ جانم فدای حسین(ع)
سلام.رسیدن بخیر.منتظرم روضه هایت را بشنوم.
من میگویم....
ک ر ب ل ا ی م ارزوست
از طرف گمگشته هم میگویم...
دوباره ک ر ب ل ا ی م حرت است
آنسان که حسین کربلا رفت
کربلا باید رفت ...
۱۵ مهر ۹۰ ، ۲۳:۴۷ منم - خودمم
سلام

چه زیباست مُهر پیشانیت

درسته بازم باید بگم زیارت قبول

زائر الحسین

چای هیئت شافی بد خرابمان کرد

تو بگو / که خراباتم آرزوست ........
به تماشا سوگند ...

ارسال حاشیه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">