- خط ِ تیره -

آپلود عکس

 

نشسته است تمام شب را ب ِ بحث از انتظار و شرایط منتظر

و لاف و لاف و لاف ...

کنتور ک ِ ندارد همینطور می گوید!!

×××

نور ِ خوشید از لاب ِ لای پرده اتاقـ ش میاد و چشمـ ش رو اذیت می کنه

ب زور چشمـ ش رو باز می کنه

همه اتاق روشن شده

چند لحظه نگاهـ ش ب ِ سقف خیره می مونه

حس می کنه باز هم نفسـ ش بالا نمیاد

سرش رو می بره زیر ِ پتو

« آخ ؛ نمازم ...»

×××

اَینَ الشُّمُوسُ الطّالِعَةُ ؟!..

 

اگر با آمدن ِ خورشید از خواب بیدار شویم ...

نمازمان قضاست ...

پــ . نــ : مخاطب خاص دارد ... خودم را می گویـــ م

آن جریان انحرافی که می گویند " منـــ م "

منی که از تو منحرف شدم

[لینک]

 

| ز. عین |

حاشیه بر متن  (۱۷)

enheraf chize ajibist
man ham monharef shodam .....khili
| ز- عین |
بی تو هلاک می شویم ها ...
سلام

و این نماز صبح ِ قضا شده عجیب منحرف میکند این دل را .. عجیب...
۳۰ آذر ۹۰ ، ۰۰:۲۹ سیـّــــــدپابرهنــــــــه
سلام
خیلی وقته نماز صبح هایمان قضا میشود.آفتاب می آید و میرود.
ما هم اصلا به روی خودمان نمی آوریم که نماز ها یکی پس از دیگری ادا نمیشوند.
یا زهــــــرا(س)
۳۰ آذر ۹۰ ، ۰۰:۳۷ کاش مےشد خدا را بوسید...
راه بیفت.
برو،
راهت را کج کن
و راه کج را راست.
۳۰ آذر ۹۰ ، ۰۲:۰۰ سید محمدرضا
فرمود:
انا الصلاه ...
همین!
سلام
خیلی قلم خوبی دارید خیلی ..
فکر کنم بدتر از قضای نماز توجیه مسئله است
: خب چکار کنم ساعت زنگ نزد
ولش کن قضاشو می خونم
بابا مثل اینکه قسمت نبوده ما امروز نماز بخونیم و.... القصه
خدا نیاره اون روز طلوع فجر موعود بعد قضا شدن نمازمون به جای پشیمانی و قضا خوندن شروع به توجیه کنیم خدا نکنه
| ز- عین |
سلام // ممنون لطف دارید
قیام را باید قبل از طلوع خورشید برپا کرد...
.
منحرف شده ایم...
آنقدر که انتظارهایمان بوی منیّت می دهد...
"اگر با آمدن ِ خورشید از خواب بیدار شویم ...

نمازمان قضاست ..."
عاشق این جمله شدم
سلام
آفتاب من پشت ابر نماندنت آرزوست...
زیبا بود...
التماس دعا

| ز- عین |
سلام //ممنون//دعاگویم و ملتمس دعا کربلایی..
۳۰ آذر ۹۰ ، ۱۵:۰۴ ا م ی ر ح س ی ن ن ب ی
سلام علیکم

با دو پوستر دیگر به روزم
-:¦:- -- -:¦:-════════---:¦:- -- -:¦:-
کاظمین/تابلو

http://quran-net.mihanblog.com/post/147

ضریح مطهر

http://quran-net.mihanblog.com/post/148
-:¦:- -- -:¦:-════════---:¦:- -- -:¦:-
۳۰ آذر ۹۰ ، ۱۸:۱۳ خورشید پاره پاره
اخیرا ً خورشید که میرود هم
نمازمان قضا میشود
گویا
دل خوش شده به این نداشتن ِ کنتور !!!
هی
هی
لاف و لاف و لاف . . .
خورشید پاره پاره شد از این که هی کلاغ شد و خبر داد قضا شدن ِ نمازهامان را . . .

بی پایان
خرابه نشین.
من از خودم که شمایی چقدر فاصله دارم ...
.
آخ از این پوست کلفتی!

| ز- عین |
در دلــــ م هستی و بین ِ من و تو فاصله هاست ...
این روزها حس عجیبی دارم ... حس دلتنگی...در ظاهر می گویم خوبم اما خوب می دانم دردم چیست ... دلم رویت روی ماه مولایم را می خواهد اما چه کنم که گناهانم فاصله انداخته میان من تا او ، نه او تا من... او که از همه به من نزدیکتر است
این خجلت را به کجا برم؟...
(لینک شدید با افتخار)
یا مهدی
منحرف ترین جریان عالم است این "من"
۰۸ دی ۹۰ ، ۰۰:۳۶ - ز ه ر ا -
دوای درد مرا کسی نمی فهمد
فقط بگو به طبیبان دعا کنند مرا ...
۱۰ دی ۹۰ ، ۱۴:۰۳ خادم حسینیه
چه جالب!
که منم تو فکر نوشتن برای مخاطب خاص "خودم" بودم
اصلا آدم وبلاگ که می‌نویسه،میفته رو دنده لاف زدن....
دیگه خدا به خیر بگذرونه
بعد تازه فکر می‌کنی وبلاگ سومتم بسازی که.....
فکر کنم بالاخره یه روز یهو می‌بندمش

یا علیّ
خدایا دقیقن همون جایی دستمو گرفتی که می تونستی مچمو بگیری.

ارسال حاشیه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">