- خط ِ تیره -

آپلود عکس

 

 

گوش کن!

صدایی می آید که نمی شنوی ...

شاید می بینی ، می گذری و توجهی نمی کنی !!

شاید گرفتاری !

همچون پرنده ای که در تارهای عنکبوت دنیا گیر افتاده است

و پرواز را به فراموشی سپرده ای

و به همین راحتی از غوطه ور شدن در زلال نور جا مانده ای

و آسمان را جز به نگاهی از زمین به یاد نمی آوری....

می بینی ، هنوز هم کشش ها پابرجاست

اما کوشش های عقیم مانده ی  دل رخصت لبیک گویی به ندایی آسمانی را از دست می دهد !!!

اندکی درنگ کن...

چرا از قافله ابرار جا مانده ای ؟؟؟

هنوز دعوت نامه ات دست نخورده باقی مانده است

پس برخیز و این فرصت شکوهمند را از دست نده

تا با جاودانان همسفره شوی

تا بدانی او چگونه آسمانی شد و چرا تو هنوز که هنوز است پاهایت در گل و لای آرزوهای دور و دراز دنیا گرفتار است ...

تا بدانی هنوز دیر نشده . . .

تا بدانی . . . تا بدانی . . .

نه !! من را به تو و او و ایشان چه کار ؟؟

شما چمدان هایتان را هم بسته اید برای ملحق شدن به راهیان معرفت !

اما من ... با  این کوله بار پر از معصیت چه کنم ؟؟ با این همه قول های شکسته شده  ؟؟ با این توبه های از یاد رفته ... ؟؟

راستی چرا من آسمان را جز به نگاهی از زمین به یاد ندارم ؟؟

چه کرد آن جوان بیست ساله ای که نفس مطئنه ای شد و خطاب «فدخلی فی عبادی و ادخلی جنتی » یار قرار گرفت ؟؟

چه کردند که قبل از خیزش و تسلط بر دشمن بر نفسشان مسلط شدند و زنده تر از هم چون منی ، «عند ربهم یرزقون » اند ؟؟

مگر حاج حسین خرازی که بود که علمدار گونه دستش را داد و با یک دست صدایی ایجاد کرد که با گذشت این همه سال از ان روز ها پیامش را می شنوم ؟؟

مگر حاج ابراهیم همت که بود که بی سر بودن ِ خون خدارا در مقتل عشق تاب نیاورد ، و سرش را پیشکش کرد ؟؟

مگر ابراهیم هادی که بود که نخواست نشانی ازش بماند وقتی قبر مادر سادات بی نشان است ؟؟

آن بی نشانان چگونه تو را در قنوت و سجده شبانگاهشان خواندند که این چنین اجابتشان کردی ؟؟

***

این روزهای آخر سال که مهیای سفر به دیار پرستوهای مهاجر می شوم ، بسیار دلتنگـــــــــــــم .

قول هایی را که برای بهتر شدن در ابتدای سالی که گذشت به خود و خدا و امامم داده بودم جلوی چشم اشک بارم رژه می روند . . . و افسوس می خورم . . .

می خواهم تمام این دلتنگی را با خود به سرزمین شما بیاورم .

شانه هایم دیگر تحمل بار سنگین ِ تعهد های شکسته شده را ندارد .

می خواهم دستم را بر روی خاکی که شما از آن به سمت ملکوت بال گشودید ، بگذارم و شما را شفیع قرار دهم.

می دانم برادرانه دست گیری ام میکنید

می خواهم خود را برای یکسال به ضمانت خون شما بیمه کنم

فقط یک خواهش ازتان دارم ، می شود رسم پرواز را به من نیز بیاموزید ؟؟

***

 

پ.ن: ببخشید اگر طولانی شد ، دلم پر درد تر از اینها بود و اگر قلم رام دست هایم نشده بود ، دل مجالی برای توقف بهش نمیداد . حلال کنید راهی سرزمین نورم ، قطعه ای از بهشت وعده داده شده .

زهرا نوشت : درد بسیار است و به دنبال دواییم هنوز .

برای امامم : امسال هم دعای فرج بی جواب ماند ، آقا دعا کنید برایمان که حضورتان را آنچنان درک کنیم ، تا با ظهورتان زیر بیرق شما به دیدار یار نائل شویم .

برای دوستان : امیدوارم سال نود سال فرج و گشایش همه ی مومنین و مومنات باشه و چشممون به جمال حضرت ولی عصر ارواحنا فدا روشن بشود و زمین ِ تشنه عدالت ، سیراب آن عدل وعده داده شده ی حکومت  مهدوی بشود . سال خوبی رو براتون آرزو میکنم .التماس دعای فرج.

 

 

 

| ز. عین |

حاشیه بر متن  (۲۰)

۲۴ اسفند ۸۹ ، ۲۰:۵۵ میناگر عشق(فلق)
درد بسیار است و به دنبال دواییم هنوز
سلام خواهری.
خوبی؟
ممنونم که بهم سر زدی و مرسی بابت لطفت عزیزم.
امیدوارم شما و آبجیت هیچ وقت هیچ وقت از همدیگه دور نشین،من دعات میکنم، شما هم دعام کن باشه؟
زهرا خیلی پستت و دوست داشتم،دلم گریه خواست به پهنای صورت،حیف که مجال اشک ریختن نیست...
امیدوارم که امسال امام زمان ظهور کنن و ما رو با غم دوریشون بیشتر از این منتظر نذارن.
داری میری شهر لاله های خونین،به شهر بی نیاز به چراغ ولی پرنور!به پهنه ی خاک و خون مارو هم دعا کن، خیلی دعا کن،سفارش مارو هم بکن.
این روز ها از وعده هایی که به خدا دادم و بهشون عمل نکردم انقدر غمگینم که فقط خدا میدونه..
این روزا حال خوبی ندارم و ...
باهات نه خداحافظی میکنم نه از الان بهت عید و تبریک میگم،چون قرار سیمامون بهو وصل باشه با سیم رابط مخابرات
فقط میسپامت به خدای فرشته های آسمونی بی بال!
مراقب خودت باش.
۲۴ اسفند ۸۹ ، ۲۰:۵۷ میناگر عشق(فلق)
اگر رسم پرواز را آموختی،نفر دوم صف من هستم! مارا هم بیاموز.
خواهری رفتی اونجا به مین و... دست نزنی ها
منم فردا میرم ولایتمون.
دعاکن زود طلبیده بشم به سرزمین نور...
پیش پیش مقدمتان گل باران و خوش میایین
سلام .عزیز دلم . وبلاگت خیلی پربار است . انشاله سال نوام سال ظهور حضرت مهدی عج باشد وانشاله ما جزویاران مخلص آن حضرت باشیم .التماس دعا
| ز- عین |
ممنون از دعای خوبتون انشاالله انشاالله انشاالله . محتاجیم به دعا ...
بسم هو
سالهاست دل تلاطم ندارد و مردابی شده است ژرف و بی انتها....شاخه گان تنومند چنبره زده اند و مانع از عبور نور به مرداب و تبخیر و شفاف شدنش می شود...مرداب امیدش به چیست خدا می داند....
-------------------------------------------
انصاف همین نیست که از آن همه خوبى
بر کوچه بگیریم فقط نام شما را

دیشب کسى از عرش فرود آمد و دیدیم
برگردنش انداخت پلاک شهدا را
-----------------------------------------
انشالله سفرتون خوب و بهتر از همیشه باشه.... ما رو هم فراموش نکنید....ماهی تا وقتی تو آبه نمیدونه و نمیفهمه غم دوری از آب رو..اما مادامی که دور افتاد میفهمه که چه در گرانبهایی بوده آب.....وثف حال خودم بود....نه شخص ثالث دیگه ای...
الموفقات
بهتره نوشته هاتون رو مکتوب کنید
ایشالا که سال خوبی رو در پیش داشته باشید
رسم پروازم آموختید ما رو فراموش نکنیدا...!

به امید ظهور یگانه منجی عالم بشریت....برا تعجیل در ظهورش اجماعاً
صــــــلـــــــــــوات

یا علی مدد ...
۲۴ اسفند ۸۹ ، ۲۳:۴۶ میناگر عشق(فلق)
خوب میومدی منزل خواهرت میجوابیدی! باز منو از تخت کشیدی بیرونا؟!
شهدات بی من حرام است گفته باشم
دوم که ما خونمون چسبیده به اونجا! کثل شما نیستیم که!
هرچند 2سالیست مثل شما شدیم و هم ولایتیتان!
ادوات جنگیمونم بش دس نزن خراب میشن.
بعدشم که پرواز بی من صفا نداره.
حالا از من گفتننننننن و از شما پشت گوش انداختن!
۲۵ اسفند ۸۹ ، ۰۰:۴۰ میناگر عشق(فلق)
بله که راست میگم!
از اونجایی که بنده بسی زیاد و شدید بزرگوارم معذرتت را میپذیرم:d
با من آری بی من هرگز! واقعا تو دلت میاد بی من بری بهشت و رخت شهادت بپوشی؟ نهی نهی!!!
من میدونم شما دلت نمیاد:d
چه جوری بعد شهادت میخوای پسشون بدی؟؟؟؟
راستشو بگو ها!
بله اون که به جای خودش.
اصلا حق نداری بری جنوب!:-زور گویی
با سلام و عرض ادب و احترام .

واقعا بهتون تبریک میگم بابت این قلم بسیار زیبا و مطلب فوق العاده ای که ارائه دادید، واقعا همگی مشتاقیم که هر چه زودتر آن روز سفر و دیدار مقتل شهدای عزیزمون برسه، و شما به حق با این مطلب تون این شور اشتیاق رو افزون کردید؛ خداوند نصیبِ شما و همۀ مـــا شهادت گرداند، آمیـــن ...

التماس دعای فرج ... بامید دیدار .

یازهراادرکنــــــــــــــــــــــــــــا
۲۵ اسفند ۸۹ ، ۱۱:۵۵ مریم آسمانی
نمیدونم چی بگم
برای من که جامانده ای بیش نیستم فقط گریه شاید بتونم مرحم بشه
قول بده اونجا دعام کنی.
خیلی دوست داشتم بیام اما میبینی که نتونستم و نشد و دعوتم نکردن
برگشتی کلی باید خاطره بذاریاااااااااااااااااا دوست دارم بنویسی بخونم

سلام ...
۲۶ اسفند ۸۹ ، ۱۲:۴۶ پرستو مهاجر
این روزهای آخر سال که محیای سفر به دیار پرستوهای مهاجر می شوم ، بسیار دلتنگـــــــــــــم .



و دیدار دوستان خوبی مثل شما........
سلام عزیزم...خوبی؟!
رفتی سرزمین عشق مارو خیلی دعا کن. دعا کن بازم قسمتمون بشه! ولی چه فایده هر سال میرم و بدون هیچ تغییری برمیگردم...
دعا کن بتونیم سر عهدی که باهاشون می بندیم وایسیم...
دعا کن حضور آقامونو حس کنیم...
بفهمیم که تا ما به خودمون نیایم نمیاد...
دعا کن انقدر لایق باشیم که وقتی آقا میاد بهش لبیک بگیم...
در کل خیلی دعا کن. تورو به جون خودم خیلی دعام کن... تو طلاییه،شلمچه،فکه،اروند،شرهانی،دوکوهه،دهلاویه...همه جا دیگه...
خیلی التماس دعا
تو پاداش کدام حادثه ای ؟
به استجابت کدام نذر ادا شده آمده ای ؟
اینگونه ، این بار .
همه ذکر های شبانه ام تقدیم تو باد
جرعه ای آب اگر بود
همه طاقتم را
به شوق حضور تو قربانی می کردم!

آبجی زهرا دلم داره می ترکه
برام دعا کن

سفرت بخیر اما
تو و دوستی خدا را
چو از این کویر وحشت
بسلامتی گذشتی
به شکوفه ها به باران برسان سلام ما را
۲۹ اسفند ۸۹ ، ۱۹:۳۷ میناگر عشق(فلق)
سلام..
عید است ولی بدون او غم داریم*
عاشق شده ایم و عشق را کم داریم/
ای کاش که این عید ظهورش برسد*
این گونه هزار عید باهم داریم.
انشالله که امسال محیای ظهور منجی عالم باشیم.
لحظه ی تحویل سال،من و دلم که محتاج دعای خیر و ظهوریم و رو فراموش نکنید.
ایشالله که سال جدید براتون همراه با شادی و موفقیت باشه.
در ضمن آپم!
خواهری جات خالیه:*
من اینجا در گل و
تو آنجا
در آسمان سیر میکنی ...
من اینجا
نگاهم به آسمان و تو
آنجا
از آسمان به ماه نگاه میکنی ...
خوب جایی هستی
و جای من
به اندازه همیشه
کنار تو خالیست ...

در انتظار برگشتنت زمین را به رنگ آسمان زینت بسته ام ...
سلام - سال نو مبارک - به دیدن طرحی از تمثال حضرت ماه دعوتید
۰۷ فروردين ۹۰ ، ۲۲:۲۸ چهارده آینه حق(طلبه کوچک)
سلام آجی زهرا
سلام همسفر

لطف کردی اومدی ممنون

لینکت کردمممممممم قابل دونستی خبرمون کن
یا علی مدد...سال 90 برای شما هم عالی باشه

سلام
زیارت قبول...
به ما هنوز مجوز ورود به شرهانی را نداده اند تا محرم عشق شویم...
حسرت زیارتش هنوز پابرجاست...
دعا بفرمائید...
یاحق/
۰۸ فروردين ۹۰ ، ۱۷:۲۴ میناگر عشق(فلق)
ســـــلام.
اومدم بگم که آپم
خیلی هم التماس دعا دارم...
لطفا الان دعام کنین.
زهرا برگشتی؟؟؟؟؟؟/
کی برگشتی؟؟؟
منو دعا کردی؟
خوش که گذشته حتما بهت،استفاده کردی؟؟
دیشب خواسم اس بدم ازت بپرسم که دیدم دیر موقعس
زیارتت قبول خواهری.

در پناه حق باشی انشالله

قدم رنجه کنید :)

ارسال حاشیه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">