- خط ِ تیره -

آپلود عکس

 

یک وقت هایی خدا در کتابـَـش از معجزات ِ موسی می گوید و خطابـَـش می کند که  :

... « یا موسی لا تَخَفْ اِنّی لا یَخافُ لَدَیَّ المُرْسَلوُنَ » ...

... «ای موسی! نترس، که رسولان در نزد من نمی‏ترسند» ...

***

وقتی با عشق بخوانیــ َش

می شود مرهم ِ زخم هایــَت

و تعبیرش در دل طوفانیــت این است که

... « عیبی نداره ؛

عــزیزم من که هستــم

مثل همان وقت هایی که برای موسی پشتیبان بــودم » ...

***

کاش امشب موسی بشوم در خواب ؛

و خدایی که می گوید :

...« یاموسی ! لا تخف ... نترس عزیر دلـــم »...

 

 ~~~~~~~~~~~

پــ . نــ :

گاهی لغزیدن بهانه ی خوبی است

برای فشردن دستی که دوستش داری

خدایا پشتیبانم باش ...

| ز. عین |

حاشیه بر متن  (۴۵)

آیه 9)- بار دیگر ندایى برخاست و موسى را مخاطب ساخته، گفت:

«اى موسى! من خداوند عزیز و حکیمم» (یا مُوسى‏ إِنَّهُ أَنَا اللَّهُ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ).

این جمله براى این بود که هر گونه شک و تردید از موسى، بر طرف شود، و بداند که این خداوند عالمیان است که با او سخن مى‏گوید نه شعله آتش یا درخت خداوندى که «شکست‏ناپذیر» و «صاحب حکمت و تدبیر» است.

(آیه 10)- از آنجا که مأموریت رسالت آن هم در برابر ظالم و جبّارى همچون فرعون نیاز به قدرت و قوت ظاهرى و باطنى و سند حقانیت محکم دارد، در اینجا به موسى (ع) دستور داده شد «و عصایت را بیفکن» (وَ أَلْقِ عَصاکَ).

موسى عصاى خود را افکند، ناگاه تبدیل به مار عظیمى شد «هنگامى که موسى نظر به آن افکند، دید با سرعت همچون مارهاى کوچک به هر سو مى‏دود و حرکت مى‏کند (ترسید و) به عقب برگشت و حتى پشت سر خود را نگاه نکرد» (فَلَمَّا رَآها تَهْتَزُّ کَأَنَّها جَانٌّ وَلَّى مُدْبِراً وَ لَمْ یُعَقِّبْ).

در اینجا بار دیگر به موسى خطاب شد: «اى موسى! نترس که رسولان در نزد من ترس و وحشتى ندارند» (یا مُوسى‏ لا تَخَفْ إِنِّی لا یَخافُ لَدَیَّ الْمُرْسَلُونَ).

یعنى اى موسى! تو در حضور پروردگار بزرگ هستى، و حضور او ملازم با امنیت مطلق است!
سلام

دلم نمی خواهد موسی بشوم.
می خواهم خودم باشم و نه فقط امشب که هر لحظه دست هایش را بگیرم و قدم بردارم..

اصلن تو که خودت حالم را میدانی، امشب شانه هایت را می خواهم...
.
می خواهم زار بزنم...

+ امشب موسی شدی حواست به ایمان آورندگانت باشد!
گاهی درد به مغز استخوان می رسد ...

آنوقت وقتی این ها رو می خونی... واقعا دست نوازشش را حس می کنی !
امام رضا:
پشیمانی بعد از یک گناه بهتر از هزار عبادت ریاکارانه است.


میگم:
موسا بزن دریا و اژدر را بیافکن
این قافله بی معجزه آدم نگردد
چقدر دوست داشتنی بود این پست ...
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

آگاه باشید که دوستان خدا هرگز هیچ ترسی (از حوادث آینده عالم) و هیچ حسرتی
و اندوهی (از وقایع گذشته جهان) در دل آنها نیست.

« یونس / 62 »
کاش امشب که خوابیدمـــــ ندایی برآید و بفرماید ... لا تخفـــ ! حدث الفرج ...
و صبح ... صبح گل نرگســـ باشد
کاش به قدر لحظه ای نازَم را بخری...
فقط اندکی...
حسین جان...

اعتماد من به گرمی خون توست

که

هیبت زمستان را

به سُخره میگیرد
سلام
پشتیبانی برای موسی یک طرف...
هم صحبتی اش یک طرف...
کاش کلیم و موسی ات شوم...
کاش...
۰۹ بهمن ۹۰ ، ۲۰:۴۷ سید محمدرضا
الا ان اولیـــــــا الله
لا خوف علیهـــــــم و لا یحزنون
...
قشنگ بود
همیشه ته دلم خوشحال بودم
از اینکه
حضرت موسی (ع) هم
مثل ما
گاهی اوقات می ترسید ...
من غصه می خورم...

خدایا تو با موسی حرف زدی..........
قرآن را اگر عاشقانه بخوانی
چه بسیار آیه ها که برای تو نازل شده است
خود خود تو
موسی با عصا اشاره میکند و دریا شکافته میشود و ..
خدا همین نزدیکیها نگاه میکند و دل را می شکافد و
نمیدانم ما چرا هنوز دنبال دلیل میگردیم...


سلام نازنین زهرا...
بسم الله
سلام،
آیت الله خامنه ای:
این قرن، قرن اسلام است.
عنوانی است برای امروز و دیدار رهبر انقلاب با جوانان بیداری اسلامی!
پوستر در :
http://quran-net.mihanblog.com/post/204
خواهش می کنم
عزیزی
اینو ببین:
http://www.aparat.com/v/95fabd42435716da00477df68b2f539b65703
سلام
خیلی خوب بود
یه جوری نوشتید آدم بعدش باید بگه: فدات بشم خدا
سلام
کربلایی از ما دلخوری؟!!!!!!!!!!!!
. . .
خدایا دست‌هایم خالی‌ست
بیا و پشتیبان ِ این دست‌ها بمان بحقّ ِ ...
.
.
التماس دعا رفیق..
چقدر این داستان های حضرت موسی عاشقانه است ...

وَاصْطَنَعْتُکَ لِنَفْسِــی ...
بسم الله
سلام؛

آن مرد آمد.

بهترین عنوان برای مردی در دوران نامردی.

امام خمینی(ره)

پوستر در :

http://quran-net.mihanblog.com/post/207
خطی از عشق نگاری همین خط سرخی است که این جا خط تیره شده...سپاس بانو ...
۱۴ بهمن ۹۰ ، ۰۲:۴۳ یک کامنت خصوصی !
بیش از یک هفته است، که هرروز نعمت از آسمان میبارد.
۱۹ بهمن ۹۰ ، ۲۳:۵۹ نازنین فاطمه
چقدر زیبا...
سلام

نیستید چرا؟

ولادت پیامبر رحمت تبریک...

به روزم.
بی تردید لینک شدید...

احسنت به قلم
لا حَوْلَ وَلا قُوَّةَ اِلاّ بِاللَّهِ الْعَلِىِّ الْعَظیمِ
up nemishid?mikhayn pass bedid man up konam injaro?mehmon beshim 1 post inja?che kare ghashangi mishe ke bache ha har dafe mehmon beshan 1 post to 1 web....kare zibaee hastesh be nazaram
ya zahra
سلام
دوس دارم امدن به اینجا و ارامشش را
لینکتان کردم امیدوارم لایق بدونین و مرا جزو دوستان مجازیتان قبول کنین
سلام علیکم


و ما 12 اسفند حماسه ای دوباره خواهیم آفرید...

حماسه ای که دشمنانِ در کمین نشسته ایران اسلامی را یک بار دیگر ناامید خواهد کرد.
موج وبلاگی جهادگران مجازی از تمام وبلاگ نویسان درخواست می‌کند که با نوشتن یک پست با عنوان «من رای می دهم» به موج بپیوندد.



1- هر وبلاگ نویس یک یا چند پست در وبلاگ خود با عنوان "من رای می دهم" بنویسد.

2- وبلاگ نویس لینک مطلب خود را در وبلاگ "www.mojecyber.parsiblog.com" یا در این تاپیک به ما بدهد تا مطلب لینک شود.

3- حتی الامکان از برچسب های مناسب استفاده شود... مانند:

موج ، موج وبلاگی ، نهمین انتخابات مجلس ، مجلس ، انتخابات ، رای ، من رای می دهم ، من رای میدهم ، رای میدهم ، ما رای میدهیم ، حضور ، مشارکت ، مشارکت حداکثری ، جبهه جهادگران مجازی ، موج وبلاگی جبهه جهادگران مجازی ،

4- وبلاگنویسان لطف کرده از سایر وبلاگنویسان دعوت به نوشتن مطلب در وبلاگهایشان کنند.
موسی نبوده ام

اما صدای لا تخفِ خدا را بارها و بارها شنیده ام

وقتی به خودِ خودم می گفت :

نترس عزیز دلم ...
۲۳ بهمن ۹۰ ، ۱۳:۰۱ یاس بوی مهربانی می دهد!
فرق است میان من و موسی....
اما فرق نیست میان خدای من و خدای موسی....
خدای من!

این که روبرویت به گناهانم اقرار میکنم و به زشتی اعمالم معترفم، برایم سودی دارد؟!
یا اینکه من در این حالم هم، مستوجب غضب تو هستم؟!
نکند من با خوش خیالی تو را می خوانم، در حالی که عذابی شدید به واسطه ی گناهانم به دنبال من است ...
نه ...
باور نمی کنم ....
نمی توانم از تو ناامید باشم
چطور ممکن است تو بندگانت را به بازگشتن از بدی فرابخوانی، اما در را به روی آنها ببندی ... ؟!
التماس دعا داریم
خدایا!
پشتیبانش باش
۲۴ بهمن ۹۰ ، ۱۳:۱۸ مصباح الهدی
" لا تخف "ها، همیشه همراهیمان میکند اما
گاهی با انجام اشتباهات مکرر ،این صوت زیبا قطع و وصل میشود که آن هم مشکلش از گیرنده ست!

التماس دعا
بسم الله
سلام؛

این حسین کیست که عالم همه دیوانه ی اوست؟

طرح اصلی در :

http://quran-net.mihanblog.com/post/228

دل نوشته هاتون رو با کامنت بذارین در وبلاگ
و وای به روزی که انسان نفهمد لغزیده...
۲۷ بهمن ۹۰ ، ۰۹:۲۶ نهضت مردمی پوسترهای عاشورا
نهضت پوسترهای عاشورا حرکتی مردمی در جهت تبلیغ ارزش های اسلام ناب محمدی و منویات مقام معظم رهبری در سطح مخاطب جهانی.

www.postermovement.com
سلام

یا ما تند تند آپ می کنیم، یا شما دیر به دیر !!
۲۸ بهمن ۹۰ ، ۰۱:۰۵ خادم الشهدا
سلام دوست من خدا قوت در پناه حق موفق باشید
سلام!
حماسه ی حضور مان در میدان با نگاهی دانشجویی!
منتظر حضورتان هستیم.

ارسال حاشیه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">