- خط ِ تیره -

آپلود عکس

 

مـــهربانـــا

این دستی کــه به دامان ِ گنـــاه دراز شده را کوتاه کــن

دستی دگــر بده تا تمنا کنـــم تـــو را ...

.

.

.

خدایا مرا به خاطر گناهانی که در طول روز

باهزاران قدرت عقل توجیهشان میکنم ببخش

«شهید مصطفی چمران»

 .

.

 

 

+این مدتی ک کمرنگ بودم خواندم همه وبلاگ های دوستان رو ، بی صدا بودم . حالمان ناخوب است . دعــــا ..

+اینجا (+) بوی سیب می آید ... مسافر است به کربلایش ...

| ز. عین |

حاشیه بر متن  (۳۴)

ای وای بر اسیری کز یاد رفته باشد
در دام مانده باشد صیاد رفته باشد

سلام.وبلاگت خیلی قشنگه.خوشحال میشم به منم یه سری بزنی
گناهی که پشیمانی بیاورد ٬ بهتر از عبادتی است که غرور بیاورد . .
دعاکبوتر ِ عشق است بال و پر دارد
.
.
در پناه ِ امان و یاری اش ...
.....
۲۸ بهمن ۹۰ ، ۲۲:۰۹ نای دل فقط آه
شفا در چای روضه ح س ی ن است...
دلتنگ
دست خط تو ام

خدایا دلم را مستجاب کن..
و لم اکن بدعاءک رب شقیا
سلام
شدیداً موافقم...
مخصوصاً برای این روزهای آخر...
ببخش ای عزیز...
این ذلیل مسکین مستکین را...
التماس دعا زهرای عزیز...
زهرا یهو یاد همه ی خطا هایی که امروز انجام دادم افتادم!
وقتی مو شکافانه به خودت نگاه کنی میبینی که ای وای من، چقدر خطل کردم و به سرعت توجیهش کردم...
خدا کمکمون کنه و چشم هامون رو بینا.
برای حالت دعا میکنم خواهری، حال ناخوبت را با تمام ندانسته هایم عمیق میفهمم...
دلم روزهای اول وب نویسی ات را یاد میکند، آن هم بی دلیل
شاید هم دلیل دارد و من ...
دعایم کن،دعایت میکنم
+ بوی ســــیبــــــــــ...
سلام رفیق....

چقدر دلم تنگ اینجا شده بود

...
.....

التماس نور
برام هیچ حسی شبیه تو نیستــــ ...
آستغفرالله ربی و أتوب علیه ...
۲۹ بهمن ۹۰ ، ۱۶:۵۰ یک پسر نسبتاً معتقد
چه خوب است اینجا ، یک حس خوبی دارد :)
وای از روزی که گناه روزمره ی دستانم شود...
.
.
خوب باشید ان شاالله...
سلام
معمایی است برایم
این چمران
حرفهایش
از آمریکا گرفته تا جنگ...
معمایی ای است این چمران برایم
سلام

چرا نا خوب؟
در دلتان همواره آشوب ، کرب و بلا بر پاست ...
ببخش ببخش ببخش ...
۰۲ اسفند ۹۰ ، ۰۹:۱۵ یاس بوی مهربانی می دهد!
خدا حال ناخوبت را خوب کند!!
:)
سلام
امام صادق (علیه ‏السلام) : اِنَّما شیعَةُ عَلىٍّ مَنْ عَفَّ بَطْنَهُ وَفَرْجَهُ وَاشْتَدَّ جهادُهُ وَعَمِلَ لِخالِقِهِ وَرَجا ثَوابَهُ وَخافَ عِقابَهُ؛
همانا شیعه على علیه ‏السلام کسى است که شکم و شهوت خویش را عفیف نگه دارد و جهاد و تلاش او شدید باشد، براى آفریدگارش کار کند، به ثواب خدا امیدوار باشد و از کیفر او بترسد.


سلام به روزم منتظر حضور گرم شما و نظراتتون هستم.یاعلی
فَمَا عُذْرُ مَنْ أَغْفَلَ دُخُولَ الْبَابِ بَعْدَ فَتْحِهِ ...
آدم ها می پندارند که زنده اند

برای آنها تنها نشانه ی حیات، بخار گرم نفس هایشان است

کسی از کسی نمی پرسد:آهای فلانی!!!

از خانه ی دلت چه خبر؟؟؟

گرم است؟چراغش نوری دارد هنوز؟؟؟؟
عشقمی بانو...
اجرت با شهدا
.
زیستن میان خطوط و راه رفتن بر روی خط تیره ... گاهی همیشگی ترین را فراموش می کنیم ...با اینکه او با ماست...
ye kami doam konid
halam khili bade
lanat be in zendegi
سلام از اینکه با دوستانی چون شما که قدم در راه جهاد فرهنگی گذاشته اند آشنا می شوم خوشحالم.
با " حضرت آیت الله خامنه ای: ملت ایران «می تواند»" به روزم.
تشریف بیاورید هیئت محبان الزهرا سلام الله علیها.
خوشحال میشیم.التماس دعا
۰۵ اسفند ۹۰ ، ۱۲:۱۴ خــــــــــاک
سلام

به نظرت میبخشند پرخاشگری هایم را؟؟

ترسم این است رو برگردانده باشند...

الهی العفو
حال ناخوب یعنی سیمی وصل تر تا خدا.
التماس دعا
۰۶ اسفند ۹۰ ، ۱۴:۰۴ یک کامنت خصوصی !
مادامی که به یاد خدایی در حال اوج گیری هستی
در غیر این صورت
سـ قـ و ط
mamnon az hozoreton dar sim khardar
هنوز هم حالت ناخوب است زهرا بانو؟
۰۷ اسفند ۹۰ ، ۱۴:۳۶ منتظر بهار
دعا گویتان بودم بانو
اگه لایق باشم
۰۷ اسفند ۹۰ ، ۲۱:۱۲ یک کامنت خصوصی !
حاصل کارگه کون و مکان این همه نیست
باده پیش آر که اسباب جهان این همه نیست
از دل و جان شرف صحبت جانان غرض است
غرض این است وگرنه دل و جان این همه نیست
منت سدره و طوبی ز پی سایه مکش
که چو خوش بنگری ای سرو روان این همه نیست
دولت آن است که بی خون دل آید به کنار
ور نه با سعی و عمل باغ جنان این همه نیست
پنج روزی که در این مرحله مهلت داری
خوش بیاسای زمانی که زمان این همه نیست
بر لب بحر فنا منتظریم ای ساقی
فرصتی دان که ز لب تا به دهان این همه نیست
زاهد ایمن مشو از بازی غیرت زنهار
که ره از صومعه تا دیر مغان این همه نیست
دردمندی من سوخته زار و نزار
ظاهرا حاجت تقریر و بیان این همه نیست
نام حافظ رقم نیک پذیرفت ولی
پیش رندان رقم سود و زیان این همه نیست

ارسال حاشیه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">