- خط ِ تیره -

آپلود عکس

 

او گفت : چه بســیار عصیانــَ ت کردم و عقابــ َم نکردی

خداوند به پیامبـــر وحی کرد

به آن بنده ام بگــو :

چه بسیار عقابــ َت کردم و تــو متوجه نشدی ؛

آیا حلاوت مناجاتــ  َم را از تــو سلب نکردم ؟! ..

( پیامکی از یک دوست)

 

 ~~~~~~~~~~~

به یاد داشته باش !

هر لذتی که از حــــرام می چشی

پروردگارت لذتی شیرین تر از حـــلال را ، از تــو خواهد گرفت

و ذائقه ات تغییر خواهد کرد

اگر طعم ِ شیرین ِ مناجات را مدت هاست نچشیده ای ؛

فکر کن !

(منبعش را نمیدانم)

 

 ~~~~~~~~~~~

و دارم فکر میکنم

کدام شیرینی ای از حرام میتواند جایگزین نگــــاه پر عطوفت تو

بر بنده ای خطا کار چون من باشد ؟!...

(خودم ... مخاطب همه حرف های بالا ! )

 

 

+ خدا جان، لطفا ً اهدِنَــــا الصِّرَاطَ المُستَقِیمَ ، صِرَاطَ الَّذِینَ أَنعَمتَ عَلَیهِمْ غَیرِ المَغضُوبِ عَلَیهِمْ وَلاَ الضَّالِّینَ

+-خط تیره-یک ساله شد !(پیشنهادات ، انتقادات و اینا را به صورت کامنت های بدون اسم یا با اسم و یا خصوصی پذیراییم . )

+نام مادر را که یدک بکشی همراهت و نگاه پرعطوفت علمدار سایه سرت شده باشد و تو را از نگاه ها محفوظ بدارد اما بدانی آنقدر رو سیاهی که شرمنده صاحب اسمت شده ای میفهمی که باید یا اسمت را عوض کنی یا هرچه سریع تر رسمت را ... دعــــا ...

+« هذا یوم الجمعه »

| ز. عین |

حاشیه بر متن  (۴۸)

خدا با همه قدرتش سه کار را انجام نمی دهد :

1/ نمی تواند نا امیدت کند

2/ روزی ات را نمی تواند قطع کند

3/ از ملکش هم نمینواند شما را بیرون کند

یعنی نمیخــــــواهد

خدا دنبال بهانه است تا ببخشد

...

و ذائقه ات تغییر خواهد کرد
و ذائقه ات تغییر خواهد کرد
و ذائقه ات تغییر خواهد کرد
و ذائقه ات تغییر خواهد کرد
و ذائقه ات تغییر خواهد کرد
و ذائقه ات تغییر خواهد کرد
و ذائقه ات تغییر خواهد کرد
و ذائقه ات تغییر خواهد کرد
و ذائقه ات تغییر خواهد کرد
.
.
.
.
.
.
.
salam.esmetono bazam bezarid khaheshan.in esm be inja miad.eltemase doa
مبارک باشه...
تولد وبلاگت..
تولد نوشتنت..
...
و خیلی از تولد هایی که با این نوشتن رخ داد و میده...
سلام
یک سالگی ات مبارک بانو جان.
برای تمام حرف های بالا،خدارو شکر...
برای حدیث محمد بن علی بن حسین بن علی بن ابی طالب
کاش من هم جانم فدایش شود.
آمین
التماس دعا
یوسف زهرا !

گذشته سن حضورت ز سن حضرت نوح

ولی...

شمار مردم کشتی نکرد تغییری ...
من عاشــــــــــــــــق ِ اینجام...

خداحفظت کنه
۱۳ اسفند ۹۰ ، ۱۱:۵۳ متولد ماه مهر
سلام
ممنون که میخونی
من وبلاگ قشنگ شمارو از لینک دوستان یکی دوستام پیدا کردم
خیلی خوشم میاد از وبلاگ شما
اسمت را عوض نکن
چون راه و رسمش را بلدی...


عشق ارباب
یک سالگی خانه ی دل تنگی ات مبارک...
دلم شکسته تر از شیشه های شهر شماست
خیلی قشنگ بود ...

مبارک باشد یک سالگی اینجا
به دختر ! حواس ِ پرت منو
یه ساله شدی ؟
پس کم کمک افتادی به تاتی تاتی
یادش بخیر
اسمشو چی بذارم؟
برو ببین اولین مطلبم خوبه ؟
پوسته ساختن چطوریه ؟
کسیو میشناسی آهنگ وب بسازه
ای بابا
داریم پیر میشیم آبجی
زود دیر شد ..
جزاکم الله
.
سلام
تبریک میگم یک ساله شدن وبت رو اما این دست نوشته هایی که ما ازت می خونیم گمان نمی کنم یکساله باشه ...

90-91
و تو همان خط تیره ای...
۱۷ اسفند ۹۰ ، ۱۹:۳۹ یک کامنت خصوصی
اخر ِ اخر ِ همه گرفتاری ها و دلتنگی ها دلم به امام رئوف خوش است ....

بیچاره انکه بی امام ،نه دنیا دارد نه عقبی
..
۱۷ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۳۲ یک پسر نسبتاً معتقد
کربلا که بودم روحانی کاروانمون می گفت دعا کنین و از امام حسین بخوایین که امام حسین مسیر میل تون رو تغییر بده !



+ این حکم دل یعنی چی اونوقت ؟؟
۱۷ اسفند ۹۰ ، ۲۱:۵۳ متولد ماه مهر
باقی نمی مونه کسی
مگه اینکه فانی بشه در خدا . . .

چون: کُلُ شَی ءٍ هالِکٌ اِلاّ وَجهَ (قصص88)

......
یه سالگی وبلاگت و تبریگ میگم
نماز عشق دو رکعت است...
دومی که منبعشو نمیدونستی ...همون واسه من بود!!
تبریک...
و هدیه اش یادت باشم یادم نرود حرم...
تو هم آلودگی‌ت به سال رسید..! مبارکت باشد..
دیدار با مظلومترین شهدای زنده هشت سال دفاع مقدس
داشتم به این فکر میکردم چرا ترنج و دوبار لینک کردی: ))))
یکی نیست بگه بیکاری تو؟!!!
سلام
این بار آمدم تا حلالم کنی هم نام مادر....حلال و دعا....
سلام
این همه مدت نمی دونستم مشهدی ای؟
خیلی التماس دعا حرم سلطان رفتی زهرای عزیز.
سلام

یک سال دقیقا ینی چقدر؟

همین چشم بر هم زدنی که گذشت؟!

می دونی یاد چی افتادم؟

" و تو چه می دانی، شاید ساعتش نزدیک باشد ..."

به روزم
سلام

یک سال دقیقا ینی چقدر؟

همین چشم بر هم زدنی که گذشت؟!

می دونی یاد چی افتادم؟

" و تو چه می دانی، شاید ساعتش نزدیک باشد ..."

به روزم
۲۵ اسفند ۹۰ ، ۰۲:۳۳ سید محمدرضا
یک وقتی دلمان تنگ می شد برای دو راهیه عشق... بگذریم!
شنیده ام زائر الرضایید
طوبی لکم
یاد جاماندگان ِ غریب، قریب ترتان می کند!
راستی داش حسین باصفای ما نان صدقش را خورد و فردا راهی کربلاست!
ما ماندیم دوباره و یک خرمن لاف !
با سلام

عیدتان مبارک

اذا رأیتم الربیع فاکثروا ذکر النشور //

این سخن بلند و حکیمانه، سخنی از سخنان پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله و سلّم) در مورد بهار و ادب ورود به بهار است. هرگاه به بهار می­رسیم باید فراوان یاد آخرت کنیم. هر گاه بهار را دیدید بسیار یاد رستاخیز نمائید.

برگی دیگر از درخت زمان بر زمین افتاد و یک سال از عمرمان گذشت


لینک متن تمامی پستهای سال 89 و 90 را در وبلاگم قرار داده ام.

امیدوارم در سال جدید، زیر سایه مولایمان مهدی موعود ارواحنا فداه، خوش و شاد و تندرست باشید. التماس دعا.
از بودن تو این وبلاگ لذت بردم
ممنون
۲۹ اسفند ۹۰ ، ۱۴:۱۷ یک پسر نسبتاً معتقد
4 فصل 90 و یک تان بهاری :)
سلام
سال نو مبارکت(!) باشد "زهرا" بانو
از تغییر ذائقه ام می ترسم...
خوشا بحالت زهرا..............
سلام .
اون پیامکه رو منم شنیدم
یه بار یکی از اساتید سر کلاس گفت
اما خب آخه عقاب ی که آدم متوجه نشه به چه درد میخوره ؟ آدمو "آدم" نمیکنه که !

راستی شرمنده من تازه واردم فعلا انتقاد و پیشنهاد ندارم !
سلام
عیدتون مبارک
۰۳ فروردين ۹۱ ، ۲۳:۰۰ پابسته؛داستان‌های‌خیـــــــــــــلی‌کوتا
اولین بار اسم انگلیسی وب رو دیدم خوندم ؛ خط تایر!
سلام عزیز
بزایت سالی سراسر نور و سرور آرزومندم
۰۶ فروردين ۹۱ ، ۱۵:۵۳ ساندیس خور نظام
سلام به روزم

سید مجتبی خامنه ای سید احمد خمینیی دیگر ...
۰۷ فروردين ۹۱ ، ۰۲:۰۷ دریا لباس خاکی پدرم بود !
این جمعه هایی که میگذرد انگار بی لیلی مجنون مان می خواهد !
امان ...
الامان ...
...
سلام . خدا قوت
به چشمانمان بیاموزیم که هرچیز ارزش دیدن ندارد.
موفق باشید. / یاعلی
سام و علیک
یا سلام وعلیک
خوبین؟خوشین؟سلامتین؟سال نو مبارک
قشنگ می نویسین خیلی خوب
اما راستش و بخواید هیچ وقت هیچ کدام از مطالبتون رو وقت نگذاشتم کامل بخونم:)
خیلی باید برای هر جمله اش فکر کنم تا بفهمم و تازه خیره شدن به مانیتور و خسته شدن چشم جای خود...........
:D
البته شاید هم توفیق نداشتیم؟!
در هر صورت براتون ارزوی موفقیت میکنم و التماس دعا دارم
دعای فرج
یا علی
مخلص
سلام

مبارکتان باشد.

و دارم فکر می کنم ...
نمیدونم چی شد؟ چرا اینجوری شد ؟

التماس دعا ...

... و این 3.ها دست از سر دلم بر نمیدارد. انگار
یادش بخیر نوت گودر
به یاد داشته باش !

هر لذتی که از حــــرام می چشی

پروردگارت لذتی شیرین تر از حـــلال را ، از تــو خواهد گرفت

و ذائقه ات تغییر خواهد کرد

اگر طعم ِ شیرین ِ مناجات را مدت هاست نچشیده ای ؛

فکر کن !
این جملاتتون خیلی به دل نشست
مخصوصا این آخری
یا باید اسمت را عوض کنی یا هر چه سریعتر رسمت را...

ارسال حاشیه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">