- خط ِ تیره -

آپلود عکس

عَزیزٌ عَلیَّ اَن اَری الَخَلقَ و لا تُریَ

سخت است بر من که همه را ببینـــم و تـــــو را نـــبینــم 

It is in to lerable for me to see the people and not to see you

 

 

 

به بدلی جات حساسیت دارم به بهار هم

عیــار جفتــــ شان پایین است

ربیــع الانام و نضرة الایام

بهــــار ِ  من توئی

~~~~~~~~~~~

بهــــار ِ من

بازدمــ ت را به دل ِ زمستان زده ی  من  بــِدم

گوشه ی چشمی را

خرج ِ من ِ سرما زده ی ِ دور از راهـــ ت کن

تا نهال ِ خشک و بی شکوفه ام

با " تــــو " جوانه بزند



 گویند بــــــهاری شد و گل آمد و دی رفت /// ما بی تــــــــو ندیدیم ، که کی آمد و کی رفت 

 

 

+سال نو با تاخیر مبارک : ) انشاالله سر میزنم به دوستان

+ به هرکسی که این پست را خواند به شدت توصیه میکنم آخرین کتاب سید مهدی شجاعی " کمی دیرتر " را بخواند!

+ خودم میدانم چقدر درد میگذارم بر دل ِ دردمندت اما دل است دیگر گاهی برایت خیلی تنگ میشود بهار من ...

+ امسال را ، من سال ِ " نزدیک شدن به تو " نام گذاری میکنم حتی یک قدم ...

+ کمک کن مرا تا لیاقت دیدنت را پیدا کنم . دستم را بگیر تا اوج آسمان ، من بدجوری زمینی ام !!

| ز. عین |

حاشیه بر متن  (۳۴)

حتی خیال بی تو شدن می کشد مرا
کارم به روز جدایــــــــــــی نمی رسد
خودم میدانم چقدر درد میگذارم بر دل ِ دردمندت اما دل است دیگر گاهی برایت خیلی تنگ میشود بهار من ...

بعضی وقت ها آدم چقدر احساس بی دست و پایی می کند وقتی می بیند که این همه کار هست و اندازه ی یک مورچه هم کار از دست ما بر نمی آید...
سلام
الحمدالله که آپ کردی!
حساسیت بهار و پاییز مضاعف نه؟!درکت می کنم شدید!
ماه من،مهر من،مهدی من....
همه ی من،مهدی من...
اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعا
سلام...
من و عید چه خیال خامیست...
کل یوم لا یعصی الله فیه فهو عید...
بی تو این تبریک ها حرامم باد ...
من و عید چه خیال خامیست...
کاش حداقل میگفتید که مارو میخواین از لینک ها تون بردارید . . . ممنون که حذف شدیم
سخت است بر من که همه را ببینـــم و تـــــو را نـــبینــم ...

و خود دریغ کرده ام از خود تو را ...
یک سال بعد :دی
سال خوبی داشته باشی به خوبی چیزهایی که اینجا نوشتی:)
نکند رخنه بهاری به حصارم بی تو....

*
من تو را در این لحظه کم دارم...هیچ کس تو نمی شود

التماس نور رفیق
سلام رفیقم....

یک وقت هایی یک حس هایی آدم را دیوانه می کند...خدا برای هیچ کس نیاورد
نه دل غفلت دارم و نه لیاقت ماندن...

خوش بحالت که لایقت دانستند...

من چشم هایم دارد به تاریکی عادت می کند می ترسم بیاید و ...

یا زهرا...


دعایم کن رفیقم....

به بدلی جات حساسیت دارم به بهار هم

عیــار جفتــــ شان پایین است

دوستش داشتم!
آیا موجوداتى را [با او] شریک مى‌گردانند که چیزى را نمى‌آفرینند و خودشان مخلوقند؟ (۱۹۱)

و نمى‌توانند آنان را یارى کنند و نه خویشتن را یارى دهند. (۱۹۲)

و اگر آنها را به [راه‌] هدایت فراخوانید، از شما پیروى نمى‌کنند. چه آنها را بخوانید یا خاموش بمانید، براى شما یکسان است. (۱۹۳)

در حقیقت، کسانى را که به جاى خدا مى‌خوانید، بندگانى امثال شما هستند. پس آنها را [در گرفتاریها] بخوانید، اگر راست مى‌گویید باید شما را اجابت کنند. (۱۹۴)

آیا آنها پاهایى دارند که با آن راه بروند، یا دستهایى دارند که با آن کارى انجام دهند، یا چشمهایى دارند که با آن بنگرند،یا گوشهایى دارند که با آن بشنوند؟ بگو: «شریکان خود را بخوانید؛سپس درباره من حیله به کار برید و مرا مهلت مدهید.»(۱۹۵)
سلام!
بعضی وقتا ادم دلش میخواد فقط سکوت کنه
همین!
التماس دعا
سلام
بعضی از مطالب وب شما را که برای تحقیق درس هدیه های آسمان کپی کردم و به کلاس بردم که خیلی مورد استقبال قرار گرفت .
ممنونم

زمستان که می شود قدر بهار را بیشتر می دانم...
به قول دوستی که گفت
اقا مگر ما از شمر بدتریم ؟
شمر با تمام بدی اش لحظه اخر یک دل سیر چهره امام زمانش را دید
اقا یعنی ما بدتریم که اذن نگاه نمی دهی ....
.
.
.
+ فقط سه روز ...
دلمان هنوز هم امید دارد یک روز مدینه که می رویم کنار حرم پدر یک حرم ببینیم با بیرقی سرخ ...
انشالله


باحق
۱۴ فروردين ۹۱ ، ۱۱:۴۰ نای دل فقط آه
من اگر زنده بمانم هی دور و دورتر می شوم...
پس مرا در همین نزدیکی با غمزه ای بُکش...
چقد تو خوبی!!
۱۵ فروردين ۹۱ ، ۰۰:۵۱ نای دل فقط آه
رو سیاهم که مرا عاشق تو می خوانند...
غربتت بس که مرا عاشق تو می دانند...
سلام
فقط

عجیب دلم می گیرد با نوشته هایت

سخن کز دل براید.....
۱۵ فروردين ۹۱ ، ۰۹:۴۱ یک پسر نسبتاً معتقد
همین دیروز کتاب رو گرفتم ، اتفاقی ، از کتاب فروشه می پرسم درمورد چیه میگه نمی دونم ولی احساس کردم باید برای حضرت باشه ، اومدم خونه ترتیب برعکس فصل ها و صفحه ی اولش رو که خوندم همه چی دستمان آمد ...
.
مـدیـنــ ه ایـنـــ روزها دلـگـیـرتـر از هـمـیشــ ه اسـتــ ...
سلام
زیبا نوشتید
راستی پاک کردن لینک بعضی ها از وبلاگتون دلیل خاصی داره؟
اگه اشکالی دیدید اگه وقت کردید اگه امکانش هست بگید که اصلاح کنیم.
ممنون
یا زینب

زیبا بود...
فاطمه فاطمه اسـتـــ

بدون هیچ مشبه به تا ابد.
یا زهـــرا ...

ایام تسلیت

التماس دعا
۱۸ فروردين ۹۱ ، ۰۰:۵۷ دیوونه غربتی!
مادر هر کاری کند، بچه ها هم یاد میگیرند!
بطور مثال!
اگر مادر شهید شود ...
یـــــا زهــــــرا سلام الله علیها
التماس دعــــا ...
نبودنت در این چند مدت دلگیرمان کرده بود بانو.. دلمان برای پستهای دلی ات تنگ شده بود
کتاب کمی دیرتر را خیلی وقت است گرفته ام اما خواهرم در خواندنش پیش دستی کرد
ایام عزای مادرمان تسلیت
نظر سنجی در مورد رییس جمهور بعدی جمهوری اسلامی ایران در وبلاگ جبهه

http://shahadat4.blogfa.com

۱۹ فروردين ۹۱ ، ۰۶:۵۰ یاس بوی مهربانی می دهد!
....من از تو زمینی تر!
ممنون از یادآوری کتاب شجاعی!
درد یعنی : سرت به همون سنگی بخوره که به سینه میزدی. . .بهم سر بزن
۱۱ مهر ۹۱ ، ۰۲:۵۵ افزایش بازدید و پیج رنک
افزایش پیج رنک | افزایش بازدید | افزایش فوق العاده گوگل پلاس | فقط با عضویت در سایت ما امکان پذیر است : 1) عضویت در سایت 2) فعالیت در سایت و دریافت سکه 3) اضافه کردن سایت یا وبلاگ خود و افزایش بازدید و پلاس وان | در ضمن بعد از عضویت به صفحه معرفی به دوستان برو و بنر ما رو توی وبلاگت قرار بده تا امتیازات بیشتری کسب کنی | تک لایک
۱۱ مهر ۹۱ ، ۰۷:۴۵ وبلاگ شما معروف شده؟
وبلاگ تان را با دو کلیک معروف کنید یه سری بزن قطعا ضرر نمی کنی

ارسال حاشیه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">