- خط ِ تیره -

آپلود عکس

  

اگر بشویم

همانی که می خواهد ،

همانی می شود که میخواهیم ؛

کن فیکون می شود !...



خــــــداوند در حدیث قدسی فرموده است:

عبدی اطعنی حتی اجعلک مثلی

ای بنده من ؛ مــ ـــرا فرمان بــ َــر ، تا تــــو را همانند خـــود سازم

انا حی لا اموت اجعلک حیا لاتموت

من حی ِ نــامیرایی هستم و تــــو را نیز زنده ی ِ نامیـــرا می سازم

و انا اقول للاشیاءکن فیکون و انت تقول للاشیاء کن فیکون

من به هرچیزی فرمان دهم خواهد شد، تــو را نیز چنان می کنم که به هر چه فرمان دهی انجام پذیرد.


~~~~~


چقدر لذت دارد وقتی خدا مرا اینچنین مخاطب حرف هایش قرار میدهد.یا عبدی ای بنده ی ِ من

تنها جاییست که حس مملوک بودن سرشار از غرورم میکند...

مَوْلایَ یا مَوْلایَ اَنْتَ الْمالِکُ وَاَ نَا الْمَمْلُوکُ

وَ هَلْ یَرْحَمُ الْمَمْلُوکَ اِلا الْمالِکُ 



 

+  خوش آمدی مــــــاه ِ خـــــــدا ...  [لینک]

+ برای ِ عمل ِ قلب ِ خواهرم که فرداست ... طلب ِ دعــــای ِ خیر ...

+ بعدا ً نوشت : ب ِ لطف خدای مهربانم که شافیست و دعای شما خوبان عمل قلب خواهرم به خوبی انجام شده  ... 

| ز. عین |

حاشیه بر متن  (۳۲)


خلقه من تراب ثم قال له کن فیکون
او را از خاک آفرید سپس فرمود، باش او نیز موجود شد
(آل‏عمران، 59)



اذا اردناه ان نقول له کن فیکون
هنگامى که ما او را اراده کردیم، به او گفتیم: باش. او هم موجود شد
(نحل، 40)


بندگی واقعی خدا اوج اقتدار و عظمت است
برای سلامتیشون دعا میکنم.
چقدر لذت دارد که باور کنی خدا داری و سجده کنی. . .
.
.
حمد شفا برای خواهرت. . .
سلام
از این مطلب لذت بردم. با سلیقه خوبی چیده شده. حدیث ها را هم بعضا نشنیده بودم. احسنت.
انشاءالله خدا به همه مؤمنین آنچه را خیرشان است بدهد بالأخص همیشره گرامی.
سلام
رجب ماه خدا...
شعبان ماه پیامبر...
رمضان ماه مردم...
برای حدیث قدسی:
...
آه...
برای خواهرت دعا می نماییم.
یاعلی
قانون عشق سوختن است و به قدر "درد" ... محبوب آستانه‌ی محبوب می‌شوی!

سلام خـــواهری ...

التماس ِ دعا برای ِ روزهای ِ عزیزی که در پیش است !

و برای ِ خواهرت ... حمد می خوانم که هــــوالشــّــافی ...
ان شا الله بی خطر باشه عمل....
دلم در آستانه ی رجب تب و تاب داره
که میشود آیا همانی بشود که دوس دارم؛
گویا مطلعش خوبه
ــ روزای اول رجب پیش امام رضام ایشالا ــ
یکبار که برای همیشه دارِت بزنم می فهمی دیگه از این اناالحق ها برای ما ننویسی!!!
.
دعا می کنم برای خواهرت. به حق اویی که شفاست ...

چقد خوبه که هستی


همین امروز داشتم تو نهایت ناامیدی به اسمون نگاه میکردم یه لحظه گفتم

خدایا کافیه بگی

کن....فیکون


امدن ماه خدا مبارکت باد
التماس دعا خیلی زیاد
۰۱ خرداد ۹۱ ، ۱۱:۰۴ بسیجی عاشق
سلام

موفق باشید...


التماس دعا
یازهرا(س)
۰۱ خرداد ۹۱ ، ۱۲:۲۷ منتظر بهار
میگفت : باید بزرگ باشی تا مورد خطاب الهی قرار بگیری
امیدوارم بزرگ بشم تا مورد خطاب های الهی بشم :)

حمد شفا می خونم براشون
عجیب می نویسید...

...

یا امام هادی علیه السلام
۰۱ خرداد ۹۱ ، ۱۳:۴۲ مصباح الهدی
سلام
خدا خواهرتان را حفظ کند
مَوْلایَ یا مَوْلایَ اَنْتَ الْمالِکُ وَاَ نَا الْمَمْلُوکُ

وَ هَلْ یَرْحَمُ الْمَمْلُوکَ اِلا الْمالِکُ

...
مسجد کوفه و ناله ی مولای یا مولای...

به حق علی ع شفای عاجل خواهرت را می خواهم
من کان لله کان الله له ..
امیر دلها ، شهید صیاد شیرازی
.
.
.
حی نامیرا .. یه طور حس ِّ پناه همیشگی می دهد به آدم .. نه، این توصیفش نیست به بیان نیم آید ..
salam aali bood
b ma ham sari bezanid.
ya hagh
خوش آمدی به کوی وفا ای مه خدا
خوش سر زدی به شهر دعا ای مه خدا

ایشاءالله به سلامتی انجام میشه
گاهی دلتنگ می شویم .
هرچه فکر میکنیم نمی فهمیم چرا؟
نگو دلمان برای خدا تنگ شده!
برای مظلوم ترین عالم!!
کسی که مشرکانه می خوانیمش و موحدانه پاسخمان می دهد!!
سلام
خواهرت چطوره؟
سلام.
کاش او ما را مثل خودش بکند.
اعیاد مبارک.
یاعلی
"رجب" نام نهری است در بهشت، که از عسل شیرین تر و از شیر سفیدتر...
شیرینی رجب، بر عمق جانتان!
۰۳ خرداد ۹۱ ، ۰۹:۰۲ بصیرت اردکانی
سرور گرامی و هم سنگر
باسلام و خسته نباشید
وبلاگ بسیار با محتوا و با بصیرتی دارید
لذت می برم که در جهت بیانات آقا قدم برداشته اید
روز شوم دوم خرداد را با حماسه عظیم سوم خرداد بپوشانیم
برای خواتدت ادامه مطلب و جویا شدن از نطراتتان حتما به وبلاگم سری بزنید
منتظر حضور گرمتان هستم
یا علی مدد
گاهی چه لذتی دارد،
از خودش بخواهی ک ِ دعایت کند.

سلام بانو .
خدا را شکر
همینو می تونم بگم
کن فیکون شدنت مستدام...
واقعا چه لذتی بردم از این مصاحبت من و خدایم
....
خواهرت پاینده و سلامت
شب لیلته الرغایب حتما جزو اولین گزینه هایم خواهد بود
خوشحالم که عمل خواهرت به خوبی انجام شد
انشالله دیگه مسیرتون طرفای بیمارستان و اینا نیفته رفیق
یا
صاحب دلهای بیقرار
یا
الله
خدا رو صدهزار مرتبه شکر میکنم که عمل قلب خاهر عزیزت با موفقیت انجام شد.
انشاالله همیشه عافیت و تندرستی داشته باشید.
۰۸ خرداد ۹۱ ، ۱۳:۴۵ ♥دختری از جنس ماه♥
◗ دِلـَــ ـــمـــ ــ ؛ ◖
◗ گـ ـاهــــ ــے مــیــگـــیـــ ـرَد ! ◖
◗ گـ ـاهــــے مــــیــ ـســـــوزَد ! ◖
◗ و حَــتـــے گــ ـاهـــے ، ◖
◗ گــ ـاهـــے نـَ ـه _خِـیـــلـــے وَقــتـــ هـ ـا_ ◖
◗ مـــیـــ ـشِـــکَــنــد ! ◖
◗ امــ ـا هَــنـــــ ـوز مـــے تَـپـــَـ ـد ...◖

خوشحال میشم ب وبم سر بزنیییییید!
۰۸ خرداد ۹۱ ، ۱۳:۴۹ شارژ رایگان یرانسل
http://acf.net63.net/photos/77f6f5f8bd50.jpg
شارژ رایگان یرانسل
۰۸ خرداد ۹۱ ، ۱۴:۰۱ سید محمدرضا
چقدر حال می کردیم با این حدیث قدسی توی کتاب های دینی دبیرستان
ابهت خاصی دارد برای من

بابت بعدا نوشت، خدا رو شکر!

ارسال حاشیه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">