- خط ِ تیره -

آپلود عکس

 

 

 

پنج شنبه / حوالی ِ غروب ِ آفتاب / گلزار شهدا

 

میگم : « پنج شنبه های گلزار شهدا رو دوست دارم اما خلوتیش یه چیز دیگست .» حرفم رو تایید میکنه . بهش میگم : « گریه لازمم ... » لبخند میزنه . از هم جدا میشیم اون میره قطعه بیست و نه . من میرم قطعه چهل و چهار. چند دقیقه ای فقط راه میرم . تو دلم میگم « تو رو بــ ِ خدا یکیتون اجازه بدید بیام بشینم ... پدری کنید ، برادری کنید » . ردیف شصتم شماره نه پاگیر میشم. هندز فیری رو از کیفم درمیارم ولی بیخیالش میشم. لبریز تر از اونم که به جرقه ای احتیاج داشته باشم . دستم رو میذارم رو مزارش رو میگم : « برادری میکنی در حقم ؟ فکر میکنم امام رضام باهام قهر کرده ، دلم تنگشه . اسفند اونجا بودم ولی این دوباری که نشده برم انگار کــ ... میشه شما بهش بگید دل تنگیمو ... میشه شما واسطه بشید... و .... »

 

~~~~~~~~

 

بعد شام رفتم سراغ ِ گوشیم . سه تا اس ام اس داشتم . هر سه تاش از مشهد . از حرم امام رضا . دوتاش دقیقا تو یه ساعت و دقیقه بود یکیش دو دقیقه بعد ... مست شدم از انوار محبت شمس الشموس ... از لطف ِ آن زنده ای که عند ربهم یرزقون است و انگاری همسایه ی امام رضا ... آهای بزرگ مرد ِ قطعه چهل و چهار ردیف شصت شماره نه ... پدری کردی در حقم شاید توام دختری داری هم سن من ... برادری کردی در حقم شاید وقتی میرفتی خواهری هم سن من داشتی ... آهای بزرگ مرد چقدر تو زنده ای و من روز به روز در این دنیا بیشتر می میرم ... دعایم کن ...

 

 

+ اشک نوشت : اون شب ِ ، شب ِ میلاد ِ دردانه ی امام رضا بود ... یاابالجــــــواد ...

 

+ شهید نوشت:

 پندار ما این است که ما مانده ایم

و شهداء رفته اند

اما حقیقت آن است که

زمان ما را با خود برده است

و شهداء مانده اند!

(سید مرتضی آوینی)



بعدن نوشت :


+ کامنت نوشت :


تنها با ارسال یک اس‌ام‌اس به 30003207 دوست آسمانی خود را می‌توانید پیدا کنید، دوستی که دقیقاً در روز و ماه تولد شما به خدا رسیده است. روز و ماه تولدتان را که به این شماره اس‌ام‌اس کنید شهیدی به شما معرفی خواهد شد که در روز تولد شما به مقام شهادت نائل شده است، مثلاً 3 آذر را اس‌ام‌اس می‌کنید و در پاسخ، نام و نام خانوادگی شهید و قطعه و ردیف مزار آن را دریافت خواهید کرد.
این دوست آسمانی، همیشه برای شما می‌ماند 

و بهترین دوستی می‌شود برای شنیدن محرمانه‌ترین نجواهای شما ...




| ز. عین |

حاشیه بر متن  (۴۵)

۲۰ خرداد ۹۱ ، ۰۱:۲۵ - خط ِ تیره -


وقتی همه به فکر شفایند و من جنون .../
پس هی جنون به من بده آقای هشتمم ... /

هر که به من می رسد بوی ِ قفس می دهد
جز تو ...
.
.
جز تو که پر می دهی ...
.
.
تو که پر می دهی تا بپرانی مرا ...
...
فوق العاده بود...
زیارت قبول بانو
۲۰ خرداد ۹۱ ، ۱۱:۲۸ مُتَرَصِّد
سلام علیکم
ممنون از حضورتان بزرگوار
ملتمس دعا
یاالله...
خسته نمیشم از این :



به شیشه های اتاقم دوباره ها کردم
و از نوشتن اسمت بر آن حیا کردم

به روی شیشه کشیـدم شبیه یک گنبـــد
به پای شیشه نشستم رضـــا رضــــا کردم



زیارت قبول خواهر

این نرفتن های طولانی حکما پر حکمته ...

| ز- عین |
عروس خانم خوش تشریف آوردین : )
۲۰ خرداد ۹۱ ، ۱۳:۲۴ بینای نابینا
جاتون خالی ما شب میلاد اونجا بودیم.بدون اینکه حتی بخوایم اونموقع اونجا باشیم.
یا من یعطی من لم یسئله و من لم یعرفه تحننا منه و رحمة
انشاالله میطلبن.
از اینجا هم دل بشکنه دعا مستجابه ها
التماس دعا.
۲۰ خرداد ۹۱ ، ۱۳:۳۲ مصباح الهدی
منم بدجور دلتنگ امام رضام...
سلام
اشک را بر کویر خشکیده چشمانم جاری ساختید. من ۴ ساله که توفیق ازم سلب شده
التماس دعا یاحق
.
نشسته ام چو غباری به شوق ِ اذن ِ دخول ؛

بیا بگو نتکانند پادری ها را ...


سلام .

دلت همیشه در پناه ِ نگاه ِ مهربانش خواهری !

سلام
...
بر ای آخرین برای که اسفند 89 امام رضایم را دیدم...
کبوترانه ببر...
آهوانه ضامن شو...
ان شاءا... اگر خدا خواست و عازم شدم ندا میدمت...
التماس دعا
یاعلی
به من از آتش او در شب پروانه شدن
نرسیدست به جز دلهره ی جانکاهش....
هر دفعه که میام تو وبت والله گریم میگیره...شاید رد نگاه نذارم ولی رد اشکام همیشه هست...
این پستت امونمو برید
سکوتم شکست
بغضم ترکید
با بقیه سفرا فرق داشت
این سفر که رفتم دلم نمیخواست برگردم
با بغض برگشتم...
داغ بود
مشهدالرضا داغ بود
کلافه میکرد آدمو
ولی داغی که رو دلم گذاشت....اینکه بدون وداع برگردم...بیش تر سوزوندتم
یاد سفر آخرمون که با هم بودیم افتادم
چقدر تلخ بود....
زیارت قبول دختر عمو

این عکسِ‌ بالا سمتِ راست به چه مناسبت است؟
واقعن عکسِ‌ بدی‌ست.
خیلی بد.
ایده ی عکس خیلی بکر بود
ــ خوشمان آمد! ــ
سلام

(فعلا به همین سلام کفایت میکنیم آخر فردا امتحان داریم بریم پای درسمان؛)

سلام مهربان

چقد دلم هوایی شد وافسوس افسوس افسوس
۲۱ خرداد ۹۱ ، ۲۲:۰۰ مصباح الهدی
سلام خواهری
چرا تبعیض قائل میشی و بعضی از کامنتا رو جواب میدی؟!!
قضیه چیه اونوقت؟!
امام صادق (علیه السلام): قلب سلیم قلبی است که خداوند را ملاقات کند در حالیکه در قلب او، هیچ کس جز خدا نباشد.

رمز موفقیت بانو امین داشتن قلب سلیم بود

کسی که قلب سلیم داشته باشد و قلبش تجلیگاه معرفت و محبت حقتعالی باشد، خداوند اغیار را از قلب او دور میکند تا به غیر خدا دلبستگی نداشته باشد.

23خرداد، سالروز وفات بانو مجتهده امین

التماس دعا
یا زهــــــــــرا
8 ماه میگذره از آخرین باری که تو صحن انقلاب نشستم و امین الله خوندم و حظ کردم از دیدن گنبد طلایش... میبینی؟ 8 ماه ... موندم حیرون که چطور این همه وقت من زنده موندم..نه! بهتره بگم به یه مرده متحرک بیشتر شبیهم.
آخه سابقه نداشته تا حالا انقدر طولانی بشه فاصله مشرف شدنم به حرم باصفاش.
دعام کن خاهری
تیغ کرم تو بکند کار خودش را
هر چند گدای تو سپر داشته باشد ...
به امیدی که دل را بر ضریح غربتش بندم،
غزل های غریبی نذر پابوس رضا کردم...
با این حال خوش

التماس دعا...


و چقدر زیاد است از این دست پدری ها ...برادری ها ...

و

چقدر

ما زود

فراموشمان
میشود ...


خوش بسعادتت ....

مستدام باد این وقایع خوش !
سلام قول من رب الرحیم
http://hovalshafi.persianblog.ir/

همایش رو اطلاع رسانی کن رفیق
اگر اومدی حتما ببینمت انشالله


التماس دعای ادم شدن
یا هادی
نذر کرده ام
یک نذر ساده...

یه چیزی مثه همین خواستن ها و طلبیدن ها و ...

هواییمان کردی...
چقدر ساده
چقدر صمیمی ...

سهم من از این ساده صمیمی ... قطرات اشکیه که صورتم رو نوازش میکنه ...

و من چه ساده دلم گرفت ... بعضی وقتها دلم برای این دل گرفته ؛ خیلی تنگ میشه
دی...
امدیم تلافی امدنتان ...
...
عشق هنوز جان دارد
۲۳ خرداد ۹۱ ، ۲۰:۱۷ فاطمه.جریان
بعضی وقتا که می رم گلزار شهدا،از دم در خونه که راه می افتم گریه می کنم تا بر می گردم خونه.نمی دونم چرا گاهی اینجوری می شم.یک حالیه اصلا
سلام
فردا شب کاروان هیئت ما راهیه...
اما ...
واسه من بی سر و پا جا نداشت....پر شد...
اما هنوز امید دارم ... دعام کنید طلبیده شم....
گدای کوی رضا شو که این امام رئوف
به سینه احدی دست رد نخواهد زد
۲۴ خرداد ۹۱ ، ۰۸:۳۲ فاطمه.جریان
فک کنم این کامنتی که گذاشتم یه کم بی ربط بود اما خب..:)

من اعتقادم اینجوره که می گم این دل تنگی الکی نمی اد و این حسی که شما دارید. یاد کردن از این بزرگواران هم عنایت خودشون هست اما این ماجرایی که برای شما اتفاق افتاد خیلی با ارزشه،قدرش رو بدونید.
تنها با ارسال یک اس‌ام‌اس به 30003207 دوست آسمانی خود را می‌توانید پیدا کنید، دوستی که دقیقاً در روز و ماه تولد شما به خدا رسیده است. روز و ماه تولدتان را که به این شماره اس‌ام‌اس کنید شهیدی به شما معرفی خواهد شد که در روز تولد شما به مقام شهادت نائل شده است، مثلاً 3 آذر را اس‌ام‌اس می‌کنید و در پاسخ، نام و نام خانوادگی شهید و قطعه و ردیف مزار آن را دریافت خواهید کرد.
این دوست آسمانی، همیشه برای شما می‌ماند و بهترین دوستی می‌شود برای شنیدن محرمانه‌ترین نجواهای شما
سلام مهربان
کاش دلمان را به وسعت حرم میکردیم و حرم را به وسعت کل دنیا اونوقت هر جا نگاه کنی خود اقا امام رضا (ع) ست
شما هم حتما مورد توجهید وگرنه شهدا واسه همه که اینقد مایه نمیذارن.
خدا کنه همیشه اینطوری باشید و بمونید.

فقط ماروهم یادتون نره!
یا زینب
۲۴ خرداد ۹۱ ، ۲۲:۰۰ بنده ی عاصی
سلام. عجیب به دلم نشسته وبت...
سفید زیبا صمیمی.
باافتخار پیوندت میزنم بهخودم تا هروقت دلتنگت شدم بهت س بزنم.
متشکرم که نظر می دهید!
سلام ..

یادمه چند ماه ِ پیش .. وقتی یه گوشه دنج از حرمش بی نظیرش شده بود ته ِ ته ِ آرزوی این دنیام .. توی اوج ناباوری توی یه مسابقه که فقط چند نفر برنده داشت و هزاران شرکت کننده .. با همه بی شانسی ای که تا اون روز دیده بودم .. زد و قرعه به نامم سفر به مشهد در اومد ..
حال اون روزام گفتن نداره .. مثل حال ِ اون لحظه هات ..
وقتی یه لحظه فکر می کنی چشمای مهربون ِ آقا نگاهت کرده .. دلت می خواد همه دنیا رو به هم بدوزی ..

همه لحظه هات پر از نگاه های مهربون ِ ش ..
۲۵ خرداد ۹۱ ، ۱۰:۰۴ بسیجی عاشق
سلام
ما در جوار حرم اخت الرضا نشسته ایم...
و دعاگو...
موفق باشید...



التماس دعا
یازهرا(س)
تا هستی تو منم به پای توام
ببین گدای توام
فقط تورا دارم محرم اسرارم
تویی نگارم
به عشق دیدارت
ز شوق زیارت
چه بی قرارم
گناه من شویی
ضامن آهویی
تویی نگارم
....
.
.
عجب صفایی کردی حتی با پیامش...
چمرانی که ما دوست داریم
چمرانی است مسلمان. ایرانی. مدافع اسلام و از عاشقان امام.
چمرانی که مرد اضداد است. مردی چند بُعدی. مرد چهارفصل. عارفِ عملگرا.انقلابی ِ درونگرا. چریکِ رئوف و روشنفکر ِ مردمی.
چمرانی که ژنرال نیست. رئیس نیست. مقامش جز با شهادت نشان نمی گیرد.
شهیدی که صاحب سلوک است و این شهیدان می میرند قبل از آنکه میرانده شوند.
چمرانی که متعلق به همه نسل ها و سلیقه هاست و همه فارغ از سن و جنس و مقام می توانند از اتوبانش بگذرند.
چمرانی که یک گزاره است. یک نشانه و یک آدرس
پوستر در:
http://quran-net.mihanblog.com/post/274
سلام
نمیدونم آمارتون بخاطر اینکه هر پست را داخل یک صحفه گذاشتید زیاد هست؟
یا بخاطر کلوبی که آدرستون اونجا هست؟
ولی اگر به خاطر متن وبلاگتونه که فکر نکنم خیلی خوب هست !!!
در هر صورت وبلاگتون بروز هست و این هم یکی از نکات مثبت شما در وبلاگتونه.
اگر همین بروز بودن را ادامه بدید بهترین کاری را در وبلاگ نویسی انجام داده اید .
به نظر من اگر قالب وبلاگتون را عوض کنید شاید بهتر باشد.
یک مداحی مناسب با وبلاگتون هم اگر باشد بد نمی شود!!(صدای قلب مادر)
در پایان طبق اکثر نظرات اگر دوست داشتید به وبلاگ ما هم سری بزنید و باز هم اگر صلاح دیدید ادمون کنید و در یک پیام اعلام کنید تا شما را در وبلاگم اد کنم .
منتظر حضور پر خیر و برکت(نظرات سازنده ) شما در وبلاگم هستم .
یاحق
http://s3.picofile.com/file/7408137953/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF%D9%BE%D9%86%D8%A7%D9%87%DB%8C%D8%A7%D9%86.mp3.html
۲۶ خرداد ۹۱ ، ۱۸:۴۵ بنده ی عاصی
* امام کاظم‏ علیه السلام: لَو کانَ فِیکُم عِدَّةُ أهلِ بَدرٍ لَقامَ قائمُنا؛

اگر به تعداد اهل بدر (مؤمن کامل) در میان شما بود، قائم ما قیام می‏کرد.

شهادت مظلومانه ی موسی بن جعفر تسلیت باد.
۱۴ دی ۹۲ ، ۲۲:۳۸ مـَـ ه جَـبـیـטּ
تو گوگل یه شعری رو سرچ کردم .. وبلاگ شما رو نشونم داد زهرا بانو ..


چ پست قشنگی بوده این پست ..
چقد بِ حال اون روزت غبطه خوردم ..
| ز- عین |
روز خوبی بود روز خوبی بود ... 

ارسال حاشیه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">