- خط ِ تیره -

آپلود عکس

 

اینجا همه هر لحظه می‌پرسند:

حالت چطور است؟

اما کسی یک بار از من نپرسید : بالت . . .


(قیصر امین پور)

***

راست میگوید

همه میپرسند حالت !!

دریغ از تنها یک نفر که بپرسد بـالت !!

بدون بال هم مگر می شود مهیای دیدار شد  ؟؟

دل تنگم ، میفهمی؟؟

دل تنگـــــــــ . . .

دل گیرم از این سیاره ی رنـــــج

دوباره هوای ِ یــــــــار  به سرم زده است ....

لعنت به این بلاد غریب ...

هوای ِ دیــــار ِ حبیب کرده ام ...

***

پ .ن :

به یاد ِ یار و دیار آنچُنان بگریم زار
که از جهان ره و رسم سفر براندازم
من از دیار حبیبم نه از بلاد غریب
مـُهـَیـْمـِنـا !  به رفیقان خود رسان بازم ...

خصوصی نوشت : شمارش معکوس ...

 

 

| ز. عین |

حاشیه بر متن  (۸)

دلتنگم آنچنان که مبادا نصب کس ...
دل گیرم از دیروزهای خودم
و امروزها که خیر سرشان فردای دیروزم بودند
دلگیرم از خودم و این سیاره ی رنج ...


راستی
بالت چطور است ..؟
سلام علیکم
پی نوشت خیلی قشنگ بود ...
حالمان را می پرسند آنگاه که بندهای ظریف بال هایمان را از هم گسستند...
۲۳ فروردين ۹۰ ، ۱۱:۰۵ دیوونه غربتی!
من از دیار حبیبم ...
نه از بلاد غریب!

مهیمنا !
به رفیقان خود رسان بازم ....
س ل ا م بر خواهری از جنس آسمانیان
نفست قلمت خبر از دلتنگی از آنسوی عرش می دهد
من از دیار حبیبم غریـــــــــــــــــب افتادم

××××××××××××
پس پاثابت حاج سعید هم هستی. یاد صبحونه های ژنجشنبه هاش بخیر
×××××××××
من از شما شعر میخوام.شعر مادر سادات/بسم ا...
گم گشته ی دیار محبت کجا رود
ای خواجه درد هست ولیکن طبیب نیست
.
.
.
.
بالهایت را کجا جا گذاشتی ؟
بال پروازم کو؟؟؟
چه کسی آن را شکست؟
یا که خود بودم و با سنگ نفهمی بر آن زخم زدم. . .
هوای دیار حبیب . . .

ارسال حاشیه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">