- خط ِ تیره -

آپلود عکس

یک سال ِ پیش  - یک سال ِ قمری ِ پیش –  درست همین ساعت ها رسیدیم نجف . [ فلاش بَک:بعد ِ زیارت نشسته ام کنار پنجره و گنبد طلایی اش مهمان چشمانم شده ... یاابانا ... بابا ...] . بابا اسمس داده بود بعد از ظهری : « روز ِ دختر مبارک انشالله حضرت ِ زینب شفیعتان باشد .» باید دختر باشی که بدانی بعضی وقت ها نیازمند بودن ِ پدرت هستی . خودمو لوس میکنم . : « ممنون باباجون . زودی بیاین کادوی مارو بدین :دی . بابا یادتونه پارسال یک همچین شبی رسیدیم نجف ... » [فلاش بَک: گیر دادم به مامان بابا که من کادوی ِ روز ِ دختر میخام . هردوشون میگن چی از این بهتر بهت بدیم که الان اومدی این سفر؟! (واقعا چه چیزی بهتر از اون سفرم) ...] نشستم دارم نوشته های بابا رو تایپ می کنم . بعد اون اسمس که انگار خودم میدونستم ، مصمم ترم و البته با بغض ِ بیشتر . بابا نوشته است : « .. و شاید هم اصلا ً نتوان نامی بر آن نهاد بلکه بازبینی ِ تاریخ ، شاهد همیشگی بلی گویان عالم الست است که اگر بر پیمان خود خون نداده اند ، خون دل خوردن حداقل غرامت دلداگی شان است... » خون ِ دل میخوری ، خون دل میخوری ، خون دل میخوری ...من به فدای ِ دلت ... فقط کاری که از دستم بر می آید این است که الهی عظم البلاء را بلندتر بخوانم پر اشک تر بخوانم . تازگی ها بیشتر میفهمم که قبلا چقدر الکی میخوندم این دعا رو . چقدر آمدنش را نیاز داریم که بابا می گوید پیروزی ِ حق نزدیک است. [  فلاش بَک: حرم ِ امیر المومنین انگاری که میدانم درست ترین جاست که باید برایش دعا کنم انگاری که میدانم این مرد میداند همه آنهایی که این سال ها در دلم انباشته شده است . تو دلم به آقا میگم شما که خوب میفهمید که اگر یک مردی ... ] بابا زنگ زده . تا صداشو میشنوم ، صدام از بغض میلرزه خیلی سخت کنترلش میکنم ولی دوست داشتم با همه حرفای بابا و توصیه هاش به صبوری گریه کنم . آخرم خودش میخندونتم . و دیگر میدانم خون دل خوردن حداقل غرامت دلداگی شان است... راستی داشتم میگفتم یک سال ِ پیش  - یک سال ِ قمری ِ پیش –  درست همین ساعت ها رسیدیم نجف ...

 

 

+ امام جعفر صادق ، رئیس مکتبمان فرموده است :

خداوند حرمی دارد که مکه‌است .پیامبر حرمی دارد و آن مدینه‌است و حضرت علی حرمی دارد و آن کوفه‌است و قم کوفه کوچک است که از ۸ درب بهشت سه درب آن به قم باز می‌شود - زنی از فرزندان من در قم از دنیا می‌رود که اسمش فاطمه دختر موسی است و به شفاعت او همه شیعیان من وارد بهشت می‌شوند . | اللهم ارزقنا ... |

| بحار ج ۴۸ صفحه ۳۰7 |

+علی ابن موسی الرضا ، انیس دل هایمان فرموده اند :

 هرکس نتواند به زیارت من بیاید، برادرم را در ری یا خواهرم را درقم زیارت کند که ثواب زیارت مرا در می‌یابد .

| زبدة التصانیف، ج ۶، ص ۱۵۹، به نقل از کریمه اهل بیت، ص3 |

 

+ میلاد ِ بانوی ِ شهر قم و همشیره ی ِ امام رضامون و روز دختر مبارک : )

+ خیلی التماس دعا ...



| ز. عین |

حاشیه بر متن  (۲۸)

زخمی ام التیام میخواهم
التیام از امام میخواهم

السلام علیک یا ساقی
من علیک السلام میخواهم ...
ـωــڪפּت خواهم ڪرב بهـ
احتراآ ґ
آان هــمه حــرفے ڪه בر בلــم مرב
خدا پدرت رو حفظ کنه
خدا پدر منم رحمت کنه ...جاش خالیه ...

سلــام
روزتون مبارکــ و شب میلـاد
سرور دختــران عــالمـ .س.

تبریز متفاوت تر از قبلیــا بود
اگه بودین
دو سه مطلبــ تو وب داشتین ..قطعا

شرمنده ام
یه بار دیگه ادرس رو برام اس ام اس کنین
امان از دست رفقای توزیع نشریه ..
السلام علیک ِ یا عمة ولی الله یا فاطمة معصومه

روزها و ماه هاست کـ ِ
دل را
.
.
.

آه ِ سینه راهیِ قم می کند ...

اشهد انک تسمع کلامی ...
میخوانمت
اما ب حکم دل همچنان بی صدا ...

میلاد مبارک..
.
اسم ما را بنویسید به ایوان نجف؛
نشد از نام سگ کهف کتاب آلوده..
سلام.
میلاد حضرت فاطمه معصومه و روز دختر برشما مبارک
شفیعتان حضرت معصومه

یاحق
۳۱ شهریور ۹۱ ، ۱۴:۵۸ شمع های سوخته
سلام.....
خوش به حالتون........
همچنان باید گازید....
دعا کنید
روزتان با کمی تاخیر مبارک خواهر.
نوای خانه تان بی دل مان کرد...
الهی بحق خوبانت یتیمی مان را پایان بنویس.
سلام آجی...
حجتم رو میشناسی...؟
سلام و تبریک
کوچه های قم، برای تولد برادر، خواهرانه چراغانی شده اند...
۰۱ مهر ۹۱ ، ۱۷:۱۰ میـمــــکــافـــ ـ ـ ـ
سالروز پریدنتان مبارک
امشب بابا از نجف زنگ زد و گوشی رو گرفت سمت گنبد و گفت سلام بده ...
..........
از اون موقع دیگه حالم دست خودم نیست زهرا ...
√ لطفــــا انتشــــــار دهید

در راستای توهین به پیامبر اسلام استفاده از "جستجوگر گوگل" و سایت "یوتیوپ" ممنوع ...

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از آنکه «مارتین جوزنبولت» مدیر شرکت گوگل طی سخنانی اعلام کرد که انتشار فیلم موهن به رسول‌الله را در یوتیوپ متوقف نمی‌کند و علت آن را آزادی اندیشه نامید
علمای مسلمان استفاده از جستجوگر گوگل و سایت یوتیوپ را در تمامی کشورهای مسلمانان تحریم کردند.
بنابر این گزارش علمای مسلمان خواستار توقف استفاده از گوگل و یوتیوب به مدت دو روز شده‌اند تا معلوم شود یک میلیارد و نیم مسلمان نمی‌توانند توهین به پیامبر بزرگوارشان را بپذیرند.
به گزارش فارس، قرار است روز دوشنبه و سه‌شنبه 24 و 25 سپتامبر (3 و 4 مهر) روز عدم استفاده از دو سایت یاد شده است و انتظار می‌رود در صورت همراهی همه مسلمانان با این امر سهام شرکت گوگل افت کرده و خساراتش به 210 میلیون دلار برسد.
۰۲ مهر ۹۱ ، ۱۰:۰۲ رایحه ی بهشت
سلام
24 و 25 سپتامبر
تحریم استفاده از سایت گوگل
در جوابی به فیلم موهوم نسبت به پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله وسلم
تخمین این خسارت 210 میلیون دلار برآورد شد.
لطفآ انتشار داده شود.
۰۲ مهر ۹۱ ، ۱۳:۱۲ سید محمدرضا
ینی یک سال شد؟
۰۲ مهر ۹۱ ، ۱۶:۱۳ تحریم گوگل به خاطر انتشار فیلم موهن
به گزارش فارس، قرار است روز دوشنبه و سه‌شنبه 24 و 25 سپتامبر(3 و 4 مهر) روز عدم استفاده از دو سایت یاد شده است و انتظار می‌رود در صورت همراهی همه مسلمانان با این امر سهام شرکت گوگل افت کرده و خساراتش به 210 میلیون دلار برسد.

اطلاع رسانی کنید.
خوشا به سعادتتان...

پدرتان سلامت ..
سلام
این نوای وبتون رو از کجا می تونم دانلود کنم؟

| ز- عین |
متاسفانه نمیدونم ولی اگه یافتم خبرتون میکنم : )
من هی میرمو میام بلکن ببینم تو آپ کردی! میبینم نه!
کامنت طهورا غم‌مون رو تازه کرد!

۰۴ مهر ۹۱ ، ۰۹:۵۱ مات نگاهت شدم ای...
ته خط...
راستی داشتم میگفتم یک سال ِ پیش - یک سال ِ قمری ِ پیش – درست همین ساعت ها رسیدیم نجف ...


رسیدیم نجف ...

رسیدیم نجف ...

رسیدیم نجف ...


+ نمیدانم ..چرا اما خواندن این جمله ات میچسبد .... دوباره و دوباره خواندنش !

و چقدر خوب که باز آخره متنت ..........................

رسیدیم نجف ...
رسیدیم نجف ...
رسیدیم نجف ...
سلام
بیایید به انسوی نگاه ها
با مطلب
شهدا شرمنده اید بروزم
۰۷ مهر ۹۱ ، ۰۲:۰۴ آهسته عاشق می شوم
مبارک باشه تولد اماممون...
دنیا دنیا التماس نور...
۰۷ مهر ۹۱ ، ۱۵:۳۹ یک پسر نسبتاً معتقد
چیست دلچسب ترین عیدی ما ؟ / یک سحر وقت اذان ، صحن " اباعبدالله "
۰۷ مهر ۹۱ ، ۱۵:۴۴ حَـــــــرفـ
طلوع زیباى شمس الشموس از مشرق کرامت و رأفت مبارک!

ارسال حاشیه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">