- خط ِ تیره -

آپلود عکس


دوسال ِ پیش –دوسال ِ قمری ِ پیش- درست همین ساعت ها، رسیدیم نجف. اول ذی القعده بود و شروع چله. وَ واعَدْنا مُوسى‏......... حرف از هم کلامی زده بود. قول داده بود. اما خب قصه من و هم سخن اش از ب بسم الله باهم فرق دارد. وعده اش با موسی سی شب بود اما با من ده شب. وعده اش را برای او با ده شب دیگر کامل کرد ولی وعده اش با من را با سی شب ِ دیگربه چله رساند. همان شبی که رسیدیم مشهد. درست ترش این است که قصه من و موسی از اساس فرق دارد. به او وعده صحبت داده بود. اما من مبهوت وجهه الله بودم در نجف . اول چله که هوش از سرت ببرند متوقع میشوی. تا ده شب خوب رخ نمایاند برایم. در ایوان طلایی نجف، در گوشه گوشه ی شش گوشه ی ِ حسینش، در حال و هوای ِ رضوی ِ کاظمین و در داغ ِ غربت ِ سامرا من خدا را دیدم. ده شب لاجرعه سر میکشیدم از می ِ ناب، که هبوطم داد. که سی شب دیگر را در غربت گذراندم. که داغ به دلم افتاده بود. داغدار شده بودم. انگار کن که جزئی از وعده اش بود با من. با همه ی کربلا رفته ها. خوب که بی تابی م را دید. دوباره دعوتم کرد به میقات. مرا برد به جایی و گفت بُکُش دلت را. شهیدش کن. اینجا مشهد است... راستی داشتم میگفتم دو سال ِ پیش  - دو سال ِ قمری ِ پیش –  درست همین ساعت ها رسیدیم نجف ...



یک سال ِ پیش –یک سال ِ قمری ِ پیش- درست همین ساعت ها، رسیدیم نجف



| ز. عین |

حاشیه بر متن  (۱۵)

۱۶ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۱۳ محترق الحسین
eltemase doa
۱۷ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۱۶ سید محمد رضی زاده
کسی در میعاد..
آبجی هفته پیش مشهد بودم ، تو هم با من بودی انگار توی تمام لحظه هاش...
| ز- عین |
آبجی صحرا ... خیلی رفیقی|دلتنگ ِ خودت و نوشته هاتم ..| منم همیشه مشهد یادتم .. همیشه ..
سلام
خوشحالم از اینکه امروز با وبلاگ شما آشنا شدم
با مطالبی میزبان نگاه اوقاتتان هستیم
یا علی
سلام
یادش بخیر نجف...
 میزبان دقایقی از اوقات شماییم
یا علی
۱۹ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۴۲ گرافیست کوچولو
سال بعد...سال قمری بعد.. درست همین ساعت ها ...دوباره نصیبتان شود...:)
| ز- عین |
...
۲۲ شهریور ۹۲ ، ۰۱:۰۹ امیرابوالفضل علوی
سلام
بسیار عالی..
لینک شدید..
یا علی..
۲۴ شهریور ۹۲ ، ۰۳:۲۱ امیرابوالفضل علوی
یک "حسین" و بس..
خاطراتم رو برام تداعی کردی با پست ت ...

عالی
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۳۱ سید محمدرضا فیاضی
یادش بخیر
دو سال پیش
دو سال قمری پیش... 
۲۶ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۳۱ امیرابوالفضل علوی
و من گریخته ام و در پی من صیاد ها و فرا رویم دام ها..
من یقین دارم دستان تو تنها سهم آهو نیست..
یا ضامن آهو..
با سلام
منتظر  تشریف فرمایی نگاهتان هستیم با مطلب برگزیده

http://zareh.blog.ir/post/71

 یا علی
هفته پیش دقیقا همین ساعات حرم اباعبدالله 
به یادتون بودم و دعاگو
پیگیر همیشگی وبلاگتون هستم
| ز- عین |
زیارت قبول کربلایی
چشمت روشن

لطف کردین به محتاج ِ همیشگی ِ دعاتون ... 
۰۲ مهر ۹۲ ، ۱۴:۴۵ امیرابوالفضل علوی
بروزم.. به ما هم سر بزنید..
از کربلا که آمدی

خواهی دانست

فراق بهشت با آدم چه کرد




امان از روزهای بعد از سفر کربلا

امان...

| ز- عین |
ا م ا ن ... 

ارسال حاشیه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">